Super, snelle reactie en zeer goede service

Na defect aan de Nefit ketel in overleg met Reijnen toch besloten voor een nieuwe Atag ketel. Zeer snel een afspraak kunnen maken. Goed werk geleverd, alles perfect aangesloten. Super service. Nogmaals dank

Goed bedrijf.

Goede afspraak kunnen maken met fa. Reijnen en snelle levering van een monteur die mijn lekkende toilet pot en het aansluiten van een radiator op een goede en vlugge manier heeft opgelost. Vriendelijke "baas" vriendelijke monteur en ook een vriendelijke administratie medewerkster. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

• Nazorg en Garantie

Goede service, deskundig en betrouwbaar.

Uitstekende begeleiding bij ontwerp en keuze van onze badkamer. Vloer was niet helemaal goed gelegd. Echter een nieuwe gekregen en opnieuw gelegd. We zijn heel blij met de badkamer: mooi en praktisch. Precies wat we wilden.

Top service!

Een ander installatie bedrijf heeft ons ontzettend veel ellende en schade bezorgd maar Dennis heeft het uitstekend opgelost. Prima maatwerk en duidelijke afspraken.

• Nazorg en Garantie

Houden zich aan afspraken, denken mee en helpen je uit de brand!

Wij zijn via Vloerverwarming Limburg bij firma Reijnen terecht gekomen. En hier hebben we geen moment spijt van gehad! Dennis Reijnen kon snel langskomen voor een offerte, denkt mee bij uitdagingen (wij hebben geen kruipruimte) en komt zijn afspraken na. Toen het in de verbouwing misging, met het raken van leidingen (door vloerverwarming Limburg), was firma Reijnen diezelfde dag nog ter plaatse om het probleem op te lossen en heeft ons daarmee echt uit de brand geholpen. Een speciaal woord van dank aan Florian, die uitstekend en net werk heeft afgeleverd. Bij toekomstig loodgieterswerk zullen we zeer zeker weer aan firma Reijnen denken!

• Nazorg en Garantie

Goede communicatie en vakwerk!

Reijnen Installatietechniek heeft voor ons het loodgieterswerk verzorgd bij het plaatsen van onze nieuwe keuken. Dennis denkt mee en is zeer prettig in communicatie. Zijn medewerkers werken netjes en volgens de afspraken. Zeer tevreden! Onze volgende klus zouden zo weer door Reijnen Installatietechniek uit laten voeren.

• Nazorg en Garantie

Deskundig, klantgericht en vriendelijk ! TOP !

Het probleem grondig onderzocht, helder geadviseerd en de afgesproken werkzaamheden naar behoren uitgevoerd.

Klantgericht

Zeer klantgericht Dennis en de monteurs denken met je mee, zijn flexibel, houden zich aan hun afspraken en doen hun werk heel goed. Zeer tevreden mee, echt een aanrader voor loodgieter klussen.

• Nazorg en Garantie

Fantastisch van begin tot eind

De verschillende mensen die bij ons hebben gewerkt (loodgieters, elektricien, stukadoor, schilder, kitter etc.) waren allemaal even vriendelijk en professioneel. Dachten mee en kwamen met nieuwe oplossingen of inzichten. Natuurlijk deed Dennis zelf dit ook al, bij het bedenken vooraf en tijdens de werkzaamheden. Er is netjes gewerkt en precies volgens planning.

Supersnelle service!

Een monteur van zonnepanelen bemerkte tijdens werkzaamheden in de ruimte waar zich onze verwarmingsketel bevindt dat er iets niet goed functioneerde. Heb meteen per mail (foto's gestuurd) en telefonisch contact met Reijnen opgenomen. Binnen een uur was monteur ter plaatse en heeft het euvel deskundig en snel opgelost (defect onderdeel vervangen). Ik was erg dankbaar en tevreden.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Afspraak op korte termijn, snelle plaatsing.

Vlot spijkers met koppen,prima!

• Nazorg en Garantie

Snelle en goede service bij een "haast-klus"!

Bij het opknappen van ons nieuwe huis moest op korte termijn een gasleiding verplaatst worden. Na één telefoontje en één mailtje al de volgende dag een passende offerte ontvangen en een dag later de monteur al in huis. De leiding netjes verplaatst, na het werk alles opgeruimd en ook nog tijd voor een kopje koffie. Kortom helemaal top!

Zeer klantvriendelijk

Dennis en de monteurs denken met je mee, zijn flexibel, houden zich aan hun afspraken en doen hun werk heel goed. Zeer tevreden mee, echt een aanrader.

Zeer deskundig en klantgericht

Hele fijne ervaring met Reijnen Installatietechniek. Er wordt meegedacht, goed geadviseerd en klantgericht gewerkt. Daarna de uitvoering door uiterst vriendelijke en kundige werknemers. Alleen maar complimenten en zeker de aanbeveling waard. De goede nazorg maakt het zeker een 10 waard.

snel en netjes

twee radiatoren vervangen. Snel en netjes gewerkt.

Fantastisch bedrijf

Alleen maar positieve ervaring. Er wordt duidelijk gecommuniceerd over de uit te voeren werkzaamheden. Op de afgesproken dag/datum komt men ruim op tijd. Mensen zijn erg klantvriendelijk, sociaal en uiterst deskundig. Laten goed vakwerk achter. Indrukwekkend in 1 woord. Men luistert goed naar de klant. Dit was de eerste kennismaking met bedrijf Reijnen, maar absoluut niet de laatste keer. Prijzen zijn voor zover ik het kan beoordelen marktconform.

• Nazorg en Garantie

Alle werkzaamheden tijdig en naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Zeer professioneel bedrijf met zeer ervaren werknemers. Zowel vaktechnisch en sociaal. Gedurende uitvoering geen probleem wijzigingen uit te voeren om tot gewenst resultaat te komen. Het uiteindelijke eindresultaat is top!

Top geregeld

Vanaf het bezoek om te kijken wat er gedaan moest worden tot na uitvoering top geregeld. Afspraken nagekomen en prettige medewerkers aan huis gehad. Ga zo door

uitermate tevreden

Compleet nieuwe badkamer aangelegd door Reijnen. Van begin tot einde zeer tevreden! Duidelijke afspraken (en nagekomen!). Netjes gewerkt, deskundige en vriendelijke, beleefde medewerkers. We zijn heel tevreden met het eindresultaat. Top!

• Nazorg en Garantie

Van offerte tot uitvoering....subliem !

2 jaar geleden een nieuwe verwarmingsketel laten plaatsen. Door deze eerdere positieve ervaring nu de verwarming voor de bovenverdieping laten aanleggen. Ook nu weer, van offerte tot uitvoering alles keurig geregeld. 2 vrolijke, hardwerkende mannen hebben de klus in een paar dagen geklaard. Zonder te mopperen kruipruimte, vliering en andere soms onmogelijke plekken bedwongen, om alles zo mooi mogelijk te maken. Elke dag netjes de werkplek opgeruimd! Gisteren was de klus klaar, vanmorgen belde Dennis om te vragen of alles naar tevredenheid was. Nou Dennis...meer dan dat. Je hebt geweldige mensen in dienst, waar je trots op kan zijn. Het enige verbeterpuntje zou een mooie set accu gereedschap voor de mannen zijn ;-) Roy en Ralph...ook jullie hartstikke bedankt voor de gezellige week en het perfecte eindresultaat

• Nazorg en Garantie

Heel goed werk geleverd!!!

Ik heb lang moeten wachten, maar het heeft zich geloond. Ik heb een prachtige badkamer gekregen. Ook over de mensen die hier gewerkt hebben ben ik heel tevreden!

• Nazorg en Garantie

Nwe badkamer gekregen alles perfect uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

Snelle en keurige service.

Na vier jaar ervaring met Dennis en zijn team zijn de vijf sterren meer dan verdiend. Keurig en kundig.

Klantgericht en oplossingsgericht

Goede kwaliteit en lost alle problemen netjes op

• Nazorg en Garantie

Goede, betrouwbare en snelle service!

Fijne ervaring zowel met het verbouwen van de badkamer als nu met het installeren van een nieuwe CV ketel. Deskundig advies en alle afspraken worden nagekomen. Wij zijn erg blij met de geleverde diensten en zullen in de toekomst zeker weer contact opnemen met Reijnen.

Over Techniek Nederland