Het bedrijf is deskundig, betrouwbaar en transparant.

Het bedrijf denkt mee en zoekt naar de goede oplossingen in de situatie thuis. Termijnen worden nagekomen wat betreft werkafspraken, te leveren spullen. De techneuten met andere discipline (elektricien, kitter, schilder) komen exact volgens planning en hebben degelijke kwaliteit. Het bedrijf is goed bereikbaar en zorgt voor goede communicatie voor (bij de "intake", tijdens de werkzaamheden en ook bij het opleveren van de gedane klus). Dit alles in een vriendelijke, professionele sfeer. Het kostenplaatje is inzichtelijk en wordt -na overleg- helder aangepast bij verandering van planning.

• Nazorg en Garantie

Uitstekende service, klachten worden snel opgepakt en opgelost. Zeker een aanrader voor installatiewerkzaamheden.

• Nazorg en Garantie

Snelle levering en goede montage

Produkten sneller geleverd dan verwacht. En ook binnen 1 dag gemonteerd. Super dienstverlening. Eigenlijk altijd!

Excellent

Super geregeld allemaal. Alles werd snel en vakkundig geïnstalleerd door vriendelijk en behulpzaam personeel. Onverwachte probleempjes werden voortvarend aangepakt en opgelost. Zeer tevreden met de totale afhandeling!

Snelle en vakkundige reparatie

Een lekkage aan mijn toilet is snel en vakkundig gerepareerd. Monteur was vriendelijk en wist waar hij mee bezig was. Prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding voor dit werk.

Vakkundig werk geleverd

Vakmensen en goede communicatie

Wij zijn heel tevreden over Reijnen. In tegenstelling tot andere bedrijven die we benaderden, lieten zij wél iets van zich horen. Afspraak om probleem te komen bekijken was snel gemaakt. En offerte was ook snel binnen. Daarna moesten we wel heel lang wachten eer ze het probleem konden komen verhelpen. Dat had te maken met ziekte, personeelstekort en complexiteit van het probleem. Maar daar werd steeds goed over gecommuniceerd. Verstoppingsprobleem werd goed en snel verholpen door een echte vakman. Heel blij met het geleverde werk.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Uitmuntend bedrijf om ATAG CV ketels te installeren.

De monteur die de complete ketel installatie met de uitleg die heeft plaats gevonden, was een absolute topper-vakman ! Nog nooit sinds 1973 op ons huisadres zo'n installatie-medewerker in huis gehad.

Uitmuntend vakkennis en service

Uitstekende vakkennis, direct handelen, uitmuntende service. Vriendelijke benadering en behulpzaam. Hun werkzaamheden en gebruikte materialen werden goed gespecificeerd op de werkbon. Heel erg tevreden. Voor mij een dikke 10! Zat al enkele dagen door een lekkage zonder verwarming en warm water. Overal werd ik afgewezen omdat ik geen vaste klant was. Firma Reijnen begreep meteen mijn noodsituatie en heeft ook meteen gehandeld.

• Nazorg en Garantie

Snel, accuraat, klantvriendelijk en uitstekend resultaat

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Nieuwe CV ketel geplaatst. Vakbekwame en vriendelijke monteur met stagiare. Radiator op zolder afgekoppeld en leidingen afgedopt. s'avonds bleek de radiator op de badkamer niet warm te worden. Meteen een mail gestuurd en de volgende dag stond de monteur met stagiare weer op de stoep om het probleem te verhelpen. Helemaal tevreden met Reijnen Installatietechniek.

• Nazorg en Garantie

Super, snelle reactie en zeer goede service

Na defect aan de Nefit ketel in overleg met Reijnen toch besloten voor een nieuwe Atag ketel. Zeer snel een afspraak kunnen maken. Goed werk geleverd, alles perfect aangesloten. Super service. Nogmaals dank

Goed bedrijf.

Goede afspraak kunnen maken met fa. Reijnen en snelle levering van een monteur die mijn lekkende toilet pot en het aansluiten van een radiator op een goede en vlugge manier heeft opgelost. Vriendelijke "baas" vriendelijke monteur en ook een vriendelijke administratie medewerkster. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

• Nazorg en Garantie

Goede service, deskundig en betrouwbaar.

Uitstekende begeleiding bij ontwerp en keuze van onze badkamer. Vloer was niet helemaal goed gelegd. Echter een nieuwe gekregen en opnieuw gelegd. We zijn heel blij met de badkamer: mooi en praktisch. Precies wat we wilden.

Top service!

Een ander installatie bedrijf heeft ons ontzettend veel ellende en schade bezorgd maar Dennis heeft het uitstekend opgelost. Prima maatwerk en duidelijke afspraken.

• Nazorg en Garantie

Houden zich aan afspraken, denken mee en helpen je uit de brand!

Wij zijn via Vloerverwarming Limburg bij firma Reijnen terecht gekomen. En hier hebben we geen moment spijt van gehad! Dennis Reijnen kon snel langskomen voor een offerte, denkt mee bij uitdagingen (wij hebben geen kruipruimte) en komt zijn afspraken na. Toen het in de verbouwing misging, met het raken van leidingen (door vloerverwarming Limburg), was firma Reijnen diezelfde dag nog ter plaatse om het probleem op te lossen en heeft ons daarmee echt uit de brand geholpen. Een speciaal woord van dank aan Florian, die uitstekend en net werk heeft afgeleverd. Bij toekomstig loodgieterswerk zullen we zeer zeker weer aan firma Reijnen denken!

• Nazorg en Garantie

Goede communicatie en vakwerk!

Reijnen Installatietechniek heeft voor ons het loodgieterswerk verzorgd bij het plaatsen van onze nieuwe keuken. Dennis denkt mee en is zeer prettig in communicatie. Zijn medewerkers werken netjes en volgens de afspraken. Zeer tevreden! Onze volgende klus zouden zo weer door Reijnen Installatietechniek uit laten voeren.

• Nazorg en Garantie

Deskundig, klantgericht en vriendelijk ! TOP !

Het probleem grondig onderzocht, helder geadviseerd en de afgesproken werkzaamheden naar behoren uitgevoerd.

Klantgericht

Zeer klantgericht Dennis en de monteurs denken met je mee, zijn flexibel, houden zich aan hun afspraken en doen hun werk heel goed. Zeer tevreden mee, echt een aanrader voor loodgieter klussen.

• Nazorg en Garantie

Fantastisch van begin tot eind

De verschillende mensen die bij ons hebben gewerkt (loodgieters, elektricien, stukadoor, schilder, kitter etc.) waren allemaal even vriendelijk en professioneel. Dachten mee en kwamen met nieuwe oplossingen of inzichten. Natuurlijk deed Dennis zelf dit ook al, bij het bedenken vooraf en tijdens de werkzaamheden. Er is netjes gewerkt en precies volgens planning.

Supersnelle service!

Een monteur van zonnepanelen bemerkte tijdens werkzaamheden in de ruimte waar zich onze verwarmingsketel bevindt dat er iets niet goed functioneerde. Heb meteen per mail (foto's gestuurd) en telefonisch contact met Reijnen opgenomen. Binnen een uur was monteur ter plaatse en heeft het euvel deskundig en snel opgelost (defect onderdeel vervangen). Ik was erg dankbaar en tevreden.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Afspraak op korte termijn, snelle plaatsing.

Vlot spijkers met koppen,prima!

Over Techniek Nederland