uitermate tevreden

Compleet nieuwe badkamer aangelegd door Reijnen. Van begin tot einde zeer tevreden! Duidelijke afspraken (en nagekomen!). Netjes gewerkt, deskundige en vriendelijke, beleefde medewerkers. We zijn heel tevreden met het eindresultaat. Top!

• Nazorg en Garantie

Van offerte tot uitvoering....subliem !

2 jaar geleden een nieuwe verwarmingsketel laten plaatsen. Door deze eerdere positieve ervaring nu de verwarming voor de bovenverdieping laten aanleggen. Ook nu weer, van offerte tot uitvoering alles keurig geregeld. 2 vrolijke, hardwerkende mannen hebben de klus in een paar dagen geklaard. Zonder te mopperen kruipruimte, vliering en andere soms onmogelijke plekken bedwongen, om alles zo mooi mogelijk te maken. Elke dag netjes de werkplek opgeruimd! Gisteren was de klus klaar, vanmorgen belde Dennis om te vragen of alles naar tevredenheid was. Nou Dennis...meer dan dat. Je hebt geweldige mensen in dienst, waar je trots op kan zijn. Het enige verbeterpuntje zou een mooie set accu gereedschap voor de mannen zijn ;-) Roy en Ralph...ook jullie hartstikke bedankt voor de gezellige week en het perfecte eindresultaat

• Nazorg en Garantie

Heel goed werk geleverd!!!

Ik heb lang moeten wachten, maar het heeft zich geloond. Ik heb een prachtige badkamer gekregen. Ook over de mensen die hier gewerkt hebben ben ik heel tevreden!

• Nazorg en Garantie

Nwe badkamer gekregen alles perfect uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

Snelle en keurige service.

Na vier jaar ervaring met Dennis en zijn team zijn de vijf sterren meer dan verdiend. Keurig en kundig.

Klantgericht en oplossingsgericht

Goede kwaliteit en lost alle problemen netjes op

• Nazorg en Garantie

Goede, betrouwbare en snelle service!

Fijne ervaring zowel met het verbouwen van de badkamer als nu met het installeren van een nieuwe CV ketel. Deskundig advies en alle afspraken worden nagekomen. Wij zijn erg blij met de geleverde diensten en zullen in de toekomst zeker weer contact opnemen met Reijnen.

Betrouwbaar en goed

Het contact met het bedrijf Reijnen is goed en duidelijk. Tijdens de afspraken zeer duidelijk over hoe en wat. De werknemers zijn goed, vriendelijk en betrouwbaar. Over elke klus, wat door het bedrijf geklaard is, ben ik zeer content.

• Nazorg en Garantie

Duidelijke offerte, snelle afspraak en werkzaamheden na volle tevredenheid uitgevoerd

Nieuwe gas afvoer voor cv geplaatst

• Nazorg en Garantie

Zeer vakkundig en klantvriendelijk bedrijf.

Wij kennen het bedrijf al zo'n 40 jaar. Reijnen Installatietechniek is een bedrijf dat zeer vakkundig opereert. De medewerkers zijn uitermate vriendelijk en beleefd. Maar bovenal zijn ze vakkundig. Wij hebben nooit tevergeefs een beroep op hen gedaan. Ook hebben we nooit lang hoeven wachten op een monteur in geval van een storing. Ze houden zich aan hun afspraken en hanteren een open manier van communiceren. Alles is met hen bespreekbaar. Met andere bedrijven hebben we ook wel anders meegemaakt.

• Nazorg en Garantie

Niet alleen de installatie van onze nieuwe CV ketel liep vlekkeloos. Reijnen installatietechniek heeft ons ook super ondersteunt in ons lekkage probleem. Hun rapportages werden zelfs door expert van de verzekering als zeer goed beoordeeld.

Vakkundig en klantgericht

Het is duidelijk dat de installateurs hun vak kennen. Alle medewerkers waarmee wij contact hadden zijn heel vriendelijk en klantgericht. Dennis Reijnen denkt goed mee. En geeft ook duidelijk opties en mogelijkheden aan. Wij zijn zeer tevreden over de installaties en het installeren.

• Nazorg en Garantie

Badkamer laten maken door Reijnen Installatie techniek, tevens onderhoud aan CV ketel en ook onze gashaard zijn onder handen genomen! Zeer vriendelijk en bekwaam personeel!

Zeer professioneel - uitstekende vakmensen

Uitgebreid geadviseerd en blijven meedenken in de opties wat wij wilden. Ook toen we ook n ander alternatief wilden. Ik kan ook niets aandragen waarom ik geen uitstekende beoordeling zou geven.

Prima werk afgeleverd

Er zijn vakmannen aan het werk, afspraken worden nagekomen, men denkt goed mee met de klant

• Nazorg en Garantie

Hartstikke fijn. Servicegericht en vakkundig handelen

Pragmatisch handelen. Snel en correct. Na al mijn verzoeken werd direct gereageerd en gehandeld. Geen probleem bij de klant leggen maar oplossend handelen. Chapeau!

• Nazorg en Garantie

Vakmanschap en goede, snelle communicatie

Mede dankzij de deskundige begeleiding, persoonlijk advies en uitmuntende communicatie van Reijnen Installatietechniek zijn we trotse eigenaars van een prachtige badkamer en bijbehorend apart toilet. Daarnaast voorzag Reijnen ons van een nieuwe CV, volledig leidingwerk en nieuwe radiatoren. Wij zijn heel tevreden over de verrichtte werkzaamheden en raden dit bedrijf dan ook van harte aan. Dennis & co, tot de volgende klus!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Supersnelle service met goede adviezen.

Supersnelle service met goede adviezen.

deskundig, vriendelijk en servicegericht

Ik heb reeds meerdere jaren ervaring met Reijnen Installatietechniek en zijn er tevreden over hun vakmanschap en service

Uitstekend en klantgericht.

Werkzaamheden goed uitgevoerd. Denkt mee met klant. Wat ik vooral fijn vindt dat jullie altijd snel en adequaat reageren op vragen/telefoontjes.

Professionals en top service

Wij hebben onlangs een nieuwe cv-ketel laten plaatsen door Reijnen. Goed advies over welke ketel voor onze gezinssamenstelling het beste zou zijn en keurig volgens afspraak geleverd en geplaatst. Er wordt netjes en schoon gewerkt. Alles werd afgedekt zodat de monteurs in en uit konden lopen. Oude ketel en boiler zijn retour genomen zodat wij nergens omkijken naar hadden.

• Nazorg en Garantie

Altijd meedekend en goede service

Al jaren tevreden klant bij Reijnen Installatietechniek. Altijd snelle, goede en vriendelijke service, ook na het uitvoeren van het werk, wat ik persoonlijk niet onbelangrijk vindt. Of het nu gaat om keuzes in materiaal, of budgettechnische keuzes, Reijnen denkt mee met de klant. Ik heb Reijnen Installatietechniek ook aanbevolen bij vrienden en familie. Ook zij hebben naar tevredenheid gebruik gemaakt van de diensten die Reijnen biedt.

Kundig, meedenkend, flexiebel

Flexiebel in het out of the box denken van de wekzaamheden die gedaan moesten worden. Enkele kleine dingen gingen mis maar zijn wel snel, goed en zonder discussie, opgelost.

Echt geweldig

De firma Reijnen Installatietechniek heeft ons uit de brand geholpen met een lekkage in onze verwarmingsbuizen die verwerkt zaten in de muur. Vakkundig bekeken naar mogelijke oplossing en alles netjes uitgekapt, opnieuw aangelegd, gestukadoord en tot aan de schilder toe geregeld zonder zorgen. Echt toppers

Over Techniek Nederland