een perfect bedrijf

Na een bezoek van de dhr Gevers (hij wekt meteen vertrouwen: open, eerlijk, deskundig), ontvang ik een offerte waarmee ik meteen akkoord kan gaan. 7 juli, 8.30 uur: vier stoere jongemannen staan ruim op tijd voor de deur. Aangeboden koffie wordt afgeslagen, er wordt meteen keihard gewerkt. Trefwoorden: beleefd, vriendelijk, duidelijk deskundig. Ze vliegen trappen en het dak op, en werken op een wijze alsof het hun eigen huis betreft: zeer zorgvuldig. De baas zelf komt rond het middaguur voor alle zekerheid e.e.a. nog inspecteren. Na 7 uur keihard werken, wordt niet gedacht: ‘Het is mooi geweest’. Nee, alles wordt perfect schoongemaakt, alle troep wordt verwijderd, vloeren worden gepoetst, etc. etc. Ik had tegen de dag opgezien, maar ik voel me uiteindelijk helemaal gelukkig: er zijn nog uitstekend georganiseerde bedrijven met uitstekend personeel die begrijpen dat geld verdienen op een manier kan waar klanten blij van worden. BRAVO! Het zou me verbazen als Gevers geen perfecte nazorg zou bieden. Sterker, ik acht het vrijwel uitgesloten. Frank

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Geweldig en fijn bedrijf

Vandaag 3 airco's gehangen. Super netjes gewerkt. Heel vriendelijk en gezellig personeel. Ben super tevreden.

prima, flexibel en betrouwbaar

Wij heben de firma Gevers ingezet nadat andere installateur op het laatste moment zich terugtrok a.g.v. personnlijke omstandigheden. Hoewel de voorbereidingstijd en daarmee de planningsmogelijkheden zeer beperkt waren, zijn wij zeer tevreden over de snelheid en flexibiliteit waarmee het project is afgerond.

Goede ervaring

Goede ervaring met dit bedrijf.

Over Techniek Nederland