

Bij laatste controle niets aan de hand Bij controle van mij blijkt de afvoerbuis van de verwarming gedeeltelijk los te hangen ui het plafond Is niet gezien door monteur terwijl het duidelijk zichtbaar is Na contact met klantenservice heeft een monteur dit netjes gemaakt zonder kosten
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben met de desbetreffende monteur besproken om hier extra alert op te zijn. Mijn collega probeert u telefonisch te bereiken om uw installatie kosteloos nogmaals na te lopen. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Originele beoordeling
Bij laatste controle niets aan de hand Bij controle van mij blijkt de afvoerbuis van de verwarming gedeeltelijk los te hangen ui het plafond Is niet gezien door monteur terwijl het duidelijk zichtbaar is
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben met de desbetreffende monteur besproken om hier extra alert op te zijn. Mijn collega probeert u telefonisch te bereiken om uw installatie kosteloos nogmaals na te lopen. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Ik heb mijn abonnement beëindigd per vervaldatum, omdat ik het contact met uw bedrijf als matig ervaar. Na mijn e-mail met mijn opzegging heeft u mij teruggeschreven dat mijn opzegging in behandeling is, daarna al meer dan 6 weken niets meer gehoord. Op uw verzoek heb ik wel feedback gegeven, ook geen reactie.
Goedemiddag heer Van de Ven, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling met betrekking tot de uitgevoerde werkzaamheden en de backoffice. Intern hebben wij het een en ander uitgezocht, omdat wij deze terugkoppeling serieus nemen. Wat wij kunnen terugvinden is dat er op 28-09-2022 antwoord is gegeven op uw vragen met betrekking tot de tarieven en dat mijn collega daarna nog een vraag aan u heeft gesteld. Kan het zijn dat de mail niet juist is ontvangen? Deze review is intern besproken en naar aanleiding van uw bericht hebben wij het proces opzeggen en klant worden aangepast. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
De monteur heeft kennis van zaken ,correct en vriendelijk. heeft na alle tevredenheid de storing verholpen
De service op geleverde producten is meer dan uitstekend. De voorlichting over nieuwe mogelijkheden om klimaatvriendelijk energie te gebruiken ontbreekt volledig bij dit bedrijf
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Ik neem uw opmerking mee over klimaatvriendelijke energie. Wij zullen dit bespreken in het eerstvolgende overleg. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Beleeft en vakmanschap
met goed inzicht en ervaring
Altijd netjes gewerkt en zeer vakkundig. Hopelijk neemt de volgende bewoner van ons huis, jullie service over.
Goed
Goed bedrijf, kundig, goede communicatie.
Het contact is prima en de uitgevoerde werkzaamheden keurig.
Prima, vakkundig en snel!
Na aanleiding van een gaslek is er door Radiair gelijk op geageerd en hersteld.
ze weten de weg en op je vragen geven ze begrijpelijke uitleg
Top! Merci
Het was de eerste keer dat ik de storingsdienst moest bellen. Natuurlijk in het weekend. Maar de monteur kwam snel en had gelukkig het onderdeel dat ik nodig had in zijn bus liggen. Het was dus snel gefixt.
de monteur heeft de problemen opgelost en naar mijn mening een goed adviesgegeven
Goede hulp bij het instellen van onze cv-ketel
Prettig geholpen
Wij zijn zeer tevreden met Radiair
Servicemonteur is bekwaam en kon op korte termijn de gasheater in onze hal afstellen en voorzien van het nodige onderhoud.
de mensen van radiair zetten zich met veel verantwoordelijkheidsgevoel zeer adequaat in
Als abonnee met een contract al €80 voorrijkosten moet betalen en dan ook mog €70 per uur dan vind ik dit er duur. Daarom zeg ik bij deze mijn abonnement op.
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het het plaatsen van uw beoordeling. De uren welke vooraf teveel zijn opgenomen, zijn d.d. 16-01-2023 gecrediteerd. Uw review heeft de creditering gekruist. Mocht u alsnog uw onderhoudscontract willen opzeggen, dan kunt u dit kenbaar maken door een e-mail sturen naar [email protected]. Ik hoop dat u tevreden bent over de afhandeling en klant wenst te blijven. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl
Professionele partij met meerdere disciplines onder een dak.
Snel en goed geholpen
Zeer betrouwbare partij die haar afspraken nakomt, zowel voor de grotere projecten als de kleine werkzaamheden. Uitstekende dienstverlening en nauwkeurig in het gehele traject, van aanbesteding tot uitvoering en nazorg. Goede monteurs met vakkennis op locatie aanwezig.
Ambachtsweg 11
3411 MJ Lopik
Radiair bestaat sinds 1975 en is gevestigd in Lopik. Met zo'n 60 gedreven medewerkers ontwerpt en realiseert Radiair Totaalinstallatie al meer dan 45 jaar werktuigbouwkundige-, elektrotechnische-, beveiligings-, meet-en regel- en brandmeldinstallaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.