Vriendelijke en goede monteurs.

Traject vanaf offerte tot oplevering heeft zeer lang geduurd. Plaatsing en oplossen aanmelden prima en vriendelijk/ oplossing gericht personeel. Jammer dat voortraject en moment tot oplossing slecht is verlopen. Gelukkig is door de bemoeienis van Dhr. Deelman alles goed gekomen en ben ik nu tevreden met de installatie.

• Nazorg en Garantie

Goedemiddag, Vervelend dat het voortraject lang op zich heeft laten wachten. Wij hebben het offertetraject tot oplevering naar aanleiding van uw reactie intern besproken, zodat deze situatie in het vervolg hopelijk niet meer voorkomt. Bedankt voor het delen van uw ervaring, waardoor wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Radiair Totaalinstallatie

Ervaren personeel, goede service en prettige aftersales

Fijn bedrijf om samen mee te werken. Deskundig personeel, fijne aftersales. Niets onmogelijk

• Nazorg en Garantie

Ik ben zeer goed geholpen.

De zonnepanelen zijn netjes op het dak geplaats, en verder hebben ze mij geïnformeerd over wat ik moet doen om mij aan te melden .

• Nazorg en Garantie

Prima en snel geregeld ondanks onze slechte installatie.

Snelle reactie en goede afhandeling

• Nazorg en Garantie

Aan alle verwachtingen voldaan.

• Nazorg en Garantie

Een positieve ervaring met het plaatsen van zonnepanelen

Professionele en vriendelijke medewerkers. Goed product!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

door drukte soms te weinig tijd om afspraken na te komen, iedereen doet enorm zijn best.

wij doen leuk zaken

voor onze klanten hebben wij samen wat te bieden, de samenwerking van het personeel sluit goed aan bij onze werknemers.

• Nazorg en Garantie

Afspraken worden nagekomen, kwalitatief goed

Vriendelijke installateur, goed werk en nam zijn eigen rommel mee na afloop.

• Nazorg en Garantie

Radiair denkt mee in oplossingen/mogelijkheden en is klantgericht.

Onze ervaring met Radiair is prima. De werkzaamheden zijn naar alle tevredenheid opgeleverd. Radiair werkt netjes en is merkbaar bekend met regelgeving, eisen en voorschriften van de betreffende installaties. Wij hebben ervaring met zowel Elektrotechnische als ook WTB werkzaamheden.

prima bedrijf

afspraken staan

positief

mijn ervaring is erg positief, jullie hier ons kantoor gedaan. Enige kritische noot is wel de aftersales.

• Nazorg en Garantie

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Ik begrijp uit uw beoordeling dat er op aftersales gebied nog verbeterpunten zijn. Kunt u aangeven wat u heeft gemist op het gebied van aftersales? Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

Ambachtsweg 11 3411 MJ Lopik

Over Radiair Elektrotechniek B.V.

Radiair bestaat sinds 1975 en is gevestigd in Lopik. Met zo'n 60 gedreven medewerkers ontwerpt en realiseert Radiair Totaalinstallatie al meer dan 45 jaar werktuigbouwkundige-, elektrotechnische-, beveiligings-, meet-en regel- en brandmeldinstallaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten.

Over Techniek Nederland