Meewerkend en meedenkend

Uitstekend geholpen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima ervaring. Snelle offerte, nette mannen, goed werk, netjes achtergelaten!

zie boven

• Nazorg en Garantie

Bedrijf met zeer professionele benadering en prima uitvoering van alle werkzaamheden.

Over het plaatsen van de zonnepanelen en de airco's, het plaatsen van de nieuwe ventielen en radiatorknoppen en het afregelen van de cv-ketel en de vloerverwarming zijn wij zeer tevreden!

Betrouwbaar servicegericht bedrijf

Klantvriendelijk, vakkundige en betrouwbare monteurs

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar, correct en efficient.

Snel gereageerd op de door mij ingevulde contactpagina. Prettige hulpvaardige telefonische ondersteuning van het bedrijf. Vlot geregelde afspraak, offerte met ca 2 weken ontvangen. Na plaatsen opdracht soepel ( in overleg datum en tijdstip bepalen ) geregelde levering. Vakbekwaam geinstalleerd en keurige beleefde monteurs die snel doorwerkten. Zeer tevreden over hele traject.

prima service

Goede service en klantvriendelijke monteurs

Nieuwe ketel goed geinstalleerd

En werkt prima (maar hij dan ook gloednieuw natuurlijk) tot nu toe. Ben al jaren bij Radiar en een tevreden klant.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima sevice, van begin tot eind!

Medio juni 2023 een compleet aircosysteem (4 binnenunits met één buitenunit) laten plaatsen in onze massagepraktijk. Van de afspraak voor het maken van de offerte tot aan oplevering van het systeem is alles prima verlopen. Wij van Sarong Thai Massage zijn zeer tevreden!

Goed opgeleid en vakbekwaam

Jarenlange samenwerking met onze huisinstallateur Radiair. Verstand van zaken en service gericht!

Prettig en betrouwbaar bedrijf

Ben al meer dan 25 jaar klant, altijd goede service, komen afspraken na, en hebben zeer vriendelijke dames die de telefoon meteen aannemen en de juiste informatie geven en indien nodig meteen doorverbinden met iemand die het probleem oplossen kan.

• Nazorg en Garantie

Radiair maakt goede werk-en prijsafspraken en levert goed werk af

Goede werk-en prijsafspraken Goede communicatie over aanvangstijdstip werkzaamheden Werkzaamheden door vakmensen uitgevoerd op afgesproken tijd en conform prijsafspraken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Erg blij met nieuwe CV ketel; wel wat restpunten

Oude ketel van 19 jaar was aan vervanging toe. Nieuwe ketel is een stuk zuiniger en daar zijn we erg blij mee. De installatie bleek echter 12 uur in beslag te nemen. Het leidingverloop hadden we iets ander voor ogen i.v.m. de benutting van de beperkte zolderruimte. Er waren wat restpunten die we zelf hebben opgelost (wegwerken elektra etc.). Personeel is zeer vriendelijk.

• Nazorg en Garantie

Beste heer Van Deursen, Hartelijk dank voor uw review. Uw reactie is besproken met de bedrijfsleider. Bij dergelijke kleinere ruimtes zullen wij voortaan het leidingverloop bespreken, zodat er geen verrassingen ontstaan. De elektra was niet het uitgangspunt in de offerte, wij hadden dit wel kunnen aanpassen voor u. Veel warmte gewenst van uw nieuwe ketel. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

tot op heden qua snelheid van opvolging niet al te tevreden

mijn inziens lopen de zaken over te veel schijven waardoor mails laat beantwoord worden etcetera

• Nazorg en Garantie

Goedemorgen, Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Om aan uw wensen te kunnen voldoen, hebben wij maatwerk oplossingen aangeboden waarvoor specialistische bedrijven zijn ingeschakeld. Wij proberen zaken altijd adequaat op te pakken, maar door de complexe technische situatie en de staat hiervan duurden zaken soms langer dan dat ook wij zouden willen. Hopelijk kunt u dit vanuit onze kant ook begrijpen. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

Lastig project/ klusje onderschat/ uiteindelijk netjes afgehandeld

Grote irritatie dat de administratie betalingsherinneringen verstuurd en zelfs aanmaningen, voordat project is opgeleverd. Lijkt wel alsof je tegen een robot communiceert, klantvriendelijk is het niet. Project is mijns inziens onderschat, maar Marco is een ervaren projectleider, die het uiteindelijk wel regelt. Dat de cv-ketels in eerste instantie afgekeurd worden vind ik slordig/ onvakkundig. De kwaliteit van het geleverde werk is goed, maar de uitvoering had beter gestroomlijnd kunnen worden. Ik heb er persoonlijk te veel werk aan gehad om alles vlot te trekken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goedemiddag. Na uw melding heeft onze projectleider contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken. De werkvoorbereiding en financiële afhandeling zal meer aandacht krijgen, dit wordt intern besproken. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

Werkzaamheden netjes en prima uitgevoerd.

De uitvoerende medewerkers hebben de installatie keurig volbracht, goede uitleg gegeven en overtallig materiaal netjes weer afgevoerd. kortom mensen om trots en zuinig op te zijn.

moeite met afspraken

weten niet waar wij aan toe zijn, er worden veel fouten gemaakt op de bouw. veel ontevreden klanten.

• Nazorg en Garantie

Beste Harm, Er is inmiddels een afspraak geweest met elkaar om de problemen op te lossen en de communicatie te stroomlijnen. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

Keurig op tijd en volgens afspraak

Voorkomende medewerkers Zeer tevreden

Zie onder.

Ja hoor, graag. Ik vind ze nogal traag. Ze zouden al maanden geleden met een offerte komen om warmtemeters te plaatsen en dat is nog steeds niet gebeurd. Hangt op de warmwatermeter, schijnt? Verder was er recent (2de Kerstdag) een lekkage waardoor het lekte in onze elektriciteit kast. behoorlijk gevaarlijk! Gelukkig alleen de Ziggo modem kapot. Een van hun eigen medewerkers zei dat dit voorkomen had kunnen/moeten worden bij de jaarlijkse controle. Nu zouden ze in januari terugkomen om e.e.a. nog aan te passen (weet eigenlijk niet precies wat). Nog niets gehoord. Dus al met al ben ik niet zo positief. Graag dit commentaar integraal opnemen in ons oordeel. Bvd, COLJA Op 23-1-2023 om 11:23 schreef Vera van den Ingh: Hi Colja, Mag ik hem invullen ? Groetjes Vera Van: Carla van Well <[email protected]> Verzonden: maandag 23 januari 2023 10:33 Aan: Vera van den Ingh <[email protected]> Onderwerp: FW: Uw mening is belangrijk, beoordeel Radiair Service B.V. Zie de onderstaande mail. Met vriendelijke groet, Carla van Well

• Nazorg en Garantie

Geweldig bedrijf komt optijd goede uitleg komen alle afspraken na werkelijk TOP

Snelle reactietijd

Snelle reactietijd, goede monteurs

• Nazorg en Garantie

De voorbereiding was niet goed .

De monteur werd echt in het diepe gegooid , hij had nog niet eerder in dit soort huizen gewerkt. Het was allemaal een beetje chaotisch gedoe. Maar de monteur bleef rustig , vriendelijk en beleefd. En dat bleven ook de anderen jongens die er bij kwamen. Het duurde allemaal veel langer dan eigenlijk de planning was. Uiteindelijk kwam het na een lange dag allemaal goed. Alles werd keurig opgeruimd en schoon achter gelaten. Alle lof voor dit drietal .

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Beste Marijke, Hartelijk dank voor de genomen moeite om uw ervaring te delen. Wij hebben uw ervaring intern besproken, zodat dit in de toekomst anders kan worden ingepland. Het is niet de bedoeling om een collega in het diepe te 'gooien'. Fijn dat hij daar zo goed mee om is gegaan en zijn collega's hem hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

Onverwacht hoge kosten, niet goed voorbereid bij bezoek, 3x geen goede ervaring helaas

• Nazorg en Garantie

Beste heer Voet, Voor de afhandeling van uw reactie bent u momenteel in gesprek met onze bedrijfsleider. Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Ik ga er vanuit dat dit passend wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

Snel en volgens afspraak een airco geplaatst in mijn woning

Ondanks de drukke periode aan het begin van de zomer heeft Radiar een nieuwe airco geplaatst. De werkzaamheden zijn tot volle tevredenheid van mij uitgevoerd, gevolgd door een duidelijke gebruiksinstructie. De airco functioneert perfect ook tijdens de afgelopen zeer warme zomer.

Betrouwbare en deskundige partij

Radiair is een zeer betrouwbare partner. Komt na wat ze belooft en komt snel in actie bij onvolkomenheden.

Over Radiair B.V.

Radiair bestaat sinds 1975 en is gevestigd in Lopik. Met zo'n 60 gedreven medewerkers ontwerpt en realiseert Radiair Totaalinstallatie al meer dan 45 jaar werktuigbouwkundige-, elektrotechnische-, beveiligings-, meet-en regel- en brandmeldinstallaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten.

Over Techniek Nederland