Meedenken met klant, oplossingsgericht

Een erg mooi familiebedrijf welke de klant nog echt centraal stelt. Kunnen alles leveren en geven gedegen advies. Denken in oplossingen voor je als je het toch al zo druk hebt met de verbouwing. Fijne, plezierige mensen!

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Over Raaijmakers Installatietechniek B.V.

Gas, water, sanitair, cv en dakbedekking. Als allround installateur zijn we gespecialiseerd in alle w-installaties. Voor particulieren en bedrijven. Tijdens nieuwbouw, verbouwingen, bij een storing of lekkage. Met de juiste kennis en een persoonlijk en duidelijk advies proberen we zo goed mogelijk voor u klaar te staan. We zijn een familiebedrijf dat van vader op zoon is overgedragen. Dagelijks zijn we met 4 allround monteurs voor u aan de slag. Daarnaast is er ondersteuning vanuit kantoor zodat we goed bereikbaar zijn en u altijd binnen kunt lopen.

Over Techniek Nederland