Prima werk wordt vlot geleverd.

Ook after-sales service goed.

Hele goede service

Een hele goede service. Goed personeel , goede kennis.

• Nazorg en Garantie

Er is snel en netjes gewerkt, prettige mensen.

Na contact gezocht te hebben, kwam er vrij snel iemand langs om de klus op te nemen. Binnen 2 weken hadden we een offerte en weer binnen 2 weken werd het afgesproken werk gedaan. De monteurs waren zeer prettige mensen. Het werk is heel goed uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

Inzet verleden eerder zaken met hen gedaan. Ook nu weer super tevreden

leveren netjes hun werk af

Duidelijk en goed opgelost

R. van Dalen heeft ons geholpen met een storing in de elektra in de schuur. De oorzaak werd duidelijk achterhaald en het werd mooi en direct opgelost!

Prima service vakkundige mensen

Zonnepanelen laten installeren. Goed advies. Snel geplaatst.

Klompenmakerstraat 6

3194 DE Hoogvliet rotterdam

Over R. van Dalen Elektrotechniek B.V.

R. VAN DALEN ELEKTROTECHNIEK BV R. van Dalen Elektrotechniek BV uit Hoogvliet is een allround elektrotechnisch installatiebureau die alle denkbare elektrotechnische installaties ontwerpt en installeert. Zo verzorgen onze elektriciens elektra voorzieningen, maken we lichtplannen voor energiezuinige LED-verlichting, verzorgen we datanetwerken inclusief VOIP, plaatsen en inspecteren we noodverlichtingsinstallaties en verzorgen we NEN-keuringen. Ook op het gebied van duurzaamheid zijn wij actief. We installeren zonnepanelen, plaatsen LED-verlichting en passen domotica, huisautomatisering in woningen toe. We zijn door Tesla aangewezen partner om laadstations voor bij u thuis of op de zaak te installeren. Onze opdrachtgevers bestaan voornamelijk uit winkelketens, bedrijven, VVE’s en particulieren. Binnen onze dienstverlening hebben we service en snelheid hoog in het vaandel staan. Wij denken met onze klanten mee en staan voor het werk dat wij leveren. Kwaliteit en accuratesse staan voorop.

Over Techniek Nederland