prima ervaring

prima ervaring, afspraken goed nagekomen, zeker aan te bevelen.

Goed en snel geholpen

Wij moesten de groepenkast laten vernieuwen voor zonnepanelen. Prima in orde, alles werkt nog en de zonnepanelen zijn inmiddels ook geplaatst door een ander bedrijf. Alleen wel 1 van de duurdere opties, maar ik wou perse de abb merk en 100% zeker een erkende monteur. Monteur kwam kundig over anders had ik hem ook niet verder laten werken in de meterkast! Legde alles duidelijk uit, en vriendelijk. Dankjulliewel

komen afspraken na

No nonsens bedrijf

Geen poespas, goed werk en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

uitstekend

Spoedopdracht met nog extraatjes, elektricien dacht goed mee en kon ons goed advies geven.

Fijne services

• Nazorg en Garantie

Niet in één keer, maar uiteindelijk perfect.

Het is altijd mooi als alles in één keer goed gaat. Maar het nadeel is, dat je dan niet weet of een leverancier ook in tegenspoed meedenkt en behulpzaam is. Die test hebben Peter de Visser en zijn mannen zeker doorstaan. 9x395Wp enphase met meting van gebruik en productie, zichtbaar in de app. Helemaal tevreden.

uitstekende service

Offerte gevraagd voor het installeren van een aardlekschakelaar. De dag na accoord van de offerte konden ze al komen. Het werk was zo gepiept. Goede communicatie en goed vakmanschap.

Vakwerk!

Prettig en deskundig geholpen

• Nazorg en Garantie

Binnen een paar uur de groepenkast weer helemaal van deze tijd.

• Nazorg en Garantie

Uitvoering werkzaamheden zoals in offerte omschreven en aanvullende sevice

Klasse

Prima vaklieden schoon en netjes afgewerkt Kan dit bedrijf zeker aanbevelen

Positief, maar verbetering mogelijk

Aanleg volgens afspraken, communicatie met monteurs moeizaam, vanwege taalbarriere. Uitvoering na wat aansturing prima.

• Nazorg en Garantie

Kundig advies, efficiënte installatie en nazorg

De firma v Dalen was door vrienden aanbevolen. De heer van Dalen heeft advies gegeven en stelde voor om de panelen op het dak te plaatsen ipv in de tuin ivm met optimale inval van zonlicht. Een prijs competitive voorstel was gemaakt. In oktober de bestelling van 18 panelen met omvormer gedaan. Ivm met late levering van de omvormer was de uiteindelijke installatie in februari. Deze liep ondanks het slechte weer vlekkeloos. Een efficiënte oplossing voor de hoofdtabel van de omvormer naar de meterkast was snel gevonden. Binnen tweedagen waren de panelen, software etc in werking. Alles afgehandeld met de energie maatschappij. Bij de uiteindelijk afrekening bleek dat er iets andere panelen waren geïnstalleerd dan afgesproken. Dit was opgelost met een redelijke korting op de afrekening. De huidige levering van de panelen is conform de verwachting. Had het veel eerder moeten doen!

• Nazorg en Garantie

Van offerte tot eind resultaat, wederom keurig verzorgd. Ook de nazorg nav wat verborgen mankementen werden netjes ingepland en opgelost. Zowel kantoororganisatie als de monteur hebben goed en netjes het project afgerond.

Precies zoals het hoort

Wij wilden overstappen naar electrisch koken en hadden een wijziging nodig van onze meterkans (1 naar 3 groepen). We kregen professioneel advies, er werd goed rekening gehouden met onze wensen (ook om sommige dingen zelf te doen). We werden op zeer korte termijn geholpen, voor een zeer schappelijke prijs. Vragen werden goed en snel beantwoord, zeker voor herhaling vatbaar!

Snelle service

Zeer snelle levering doordat iemand uitviel had ik ruim een maand eerder mijn zonnepanelen jammer dat de monteurs slecht Nederlands praten ondanks dat zijn we er wel uitgekomen met handen en voeten

• Nazorg en Garantie

Snel een afspraak kunnen maken om de mogelijkheden te bespreken en duidelijke uitleg. De offerte heel uitgebreid en duidelijk. Bij vragen per mail een Snelle reactie. Bij het plaatsen zeer vriendelijke en vakkundige heren. Werken erg netjes. Alles werkt naar wens. Na een mailtje (in de avond verstuurd)dat we iets hoorde rammelen ,stonden er de volgende dag al twee mannen aan de deur die het rammelende afdekplaatje vast hebben gezet. Wij zijn heel tevreden en raden dit bedrijf ook zeker aan.

• Nazorg en Garantie

Duidelijke communicatie met kennis van zaken

R. van Dalen Elektrotechniek B.V. is een bedrijf met kennis en vakmanschap. korte communicatielijnen en goed advies.

zeer positief

prima gemonteerde vernieuwde groepenkast en prima uitleg .monteur werkte snel en correct !!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ik heb gelukkig voor van Dalen gekozen.

Mijn zonnepanelen zijn netjes geplaatst op het dak. De mannen hebben alles netjes schoongemaakt en opgeruimd. Ook overlegd waar de omvormer en schakelaars geplaatst moesten worden. Kortom, ik ben erg tevreden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Afspraken nagekomen en alles vakkundig in overleg met de klant geplaatst

Prettige omgang met deskundig personeel. Adviezen over wat het beste is om te doen. Vakkundig geplaatst in overleg, netjes werken met oog voor details. Duidelijke offerte Verbeter je dienstverlening met de administratieve rompslomp van de klant te begeleiden. Zowel stukje BTW terug vragen als aanmelding als energie leverancier geeft een hoop gedoe. Moet daarvoor serie nummers enz aanleveren die heb ik niet. Ik kom op deze wijze dus niet aan de juiste papieren.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Bij R. van Dalen zit je goed!

Had twee problemen en ben zeer blij dat ik bij het zoeken naar een bedrijf bij R. van Dalen ben uitgekomen. Tien voor vakmanschap, service, nette manier van werken, kosten/baten verhouding, en, ook belangrijk: aardige mensen! Mocht ik weer wat hebben, dan weet ik meteen op wie ik een beroep doe: R. van Dalen!

Klompenmakerstraat 6

3194 DE Hoogvliet rotterdam

Over R. van Dalen Elektrotechniek B.V.

R. VAN DALEN ELEKTROTECHNIEK BV R. van Dalen Elektrotechniek BV uit Hoogvliet is een allround elektrotechnisch installatiebureau die alle denkbare elektrotechnische installaties ontwerpt en installeert. Zo verzorgen onze elektriciens elektra voorzieningen, maken we lichtplannen voor energiezuinige LED-verlichting, verzorgen we datanetwerken inclusief VOIP, plaatsen en inspecteren we noodverlichtingsinstallaties en verzorgen we NEN-keuringen. Ook op het gebied van duurzaamheid zijn wij actief. We installeren zonnepanelen, plaatsen LED-verlichting en passen domotica, huisautomatisering in woningen toe. We zijn door Tesla aangewezen partner om laadstations voor bij u thuis of op de zaak te installeren. Onze opdrachtgevers bestaan voornamelijk uit winkelketens, bedrijven, VVE’s en particulieren. Binnen onze dienstverlening hebben we service en snelheid hoog in het vaandel staan. Wij denken met onze klanten mee en staan voor het werk dat wij leveren. Kwaliteit en accuratesse staan voorop.

Over Techniek Nederland