Niet positief

Mijn bestelling klopte niet. Bv 1aardlekschakelaar te weinig waar ik achteraf advies voor had verwacht.En een bij geleverde beltrafo waar ik niet om gevraagd heb. Belde vervolgens op en dhr Visser op en deze zeg dan dood leuk, dit is een pakket. Hoort erbij en wordt niet teruggenomen. Flauwekul. Een Groepenkast kan worden samengesteld zoals gewenst. Vervolgens een aardlekschakelaar bij laten plaatsen en de beltrafo in de kast neergelegd. Misschien handig om bestellingen nauwkeurig te controleren en bij levering nogmaals te controleren en indien nodig bij te stellen. Hierdoor ontstaat er voor de desbetreffende monteur geen moeilijke situatie en heb je een tevreden klant. Met vriendelijke groet, P vd Kooy

• Nazorg en Garantie

Geachte mijnheer van der Kooy, Wij hebben u een groepenkast aangeboden zonder beltransformator. Aangezien de betreffende kast niet op voorraad was bij onze leverancier hebben wij een kast met een beltransformator besteld. Dithebben wij gedaan de leveringstijd zo kort mogelijk te houden. Aangezien deze niet in de offerte was opgenomen hebben wij deze uit de kast gehaald. Het mag dan duidelijk zijn dat wij voor niet berekende artiklen ook niets vergoeden als ze niet geplaatst worden.

Professionals die hun vak verstaan

Leuke medewerkers die gewoon hard doorwerken, maar gelukkig ook verstand van zaken hebben. Onze spullen (laadpaal, groepenkast en zonnepanelen) zijn snel geleverd en aangesloten. Toch hadden we nog wat vragen en dan telefonisch prima ondersteuning.

Aanleggen fase 3 stroom , klus snel ingepland

• Nazorg en Garantie

Prima bedrijf, verstand van zaken.

Nette offerte ontvangen. Communicatie wat stroef, ik had het idee dat er vergeten was een afspraak in te plannen voor montage. Na een reminder van mijn kant is deze gemaakt. Het werk is netjes en volgens afspraak afgerond. Wel jammer dat voor het naleveren van een aardlekschakelaar., welke ten tijde van de installatie niet voorradig was in de bus wel gewoon weer voorrijd kosten worden gerekend.

alles ging positief

mensen die meedenken, kritisch en creatief zijn en bovenal vakbekwaam. zo heb ik het, naast plezierige omgang, ervaren

professioneel en vakkundig

Vakkundig en professioneel geholpen door de medewerkers

• Nazorg en Garantie

Netjes op afspraak goede monteur

Goede en nette afhandeling

Er zijn bij ons zonnepanelen geplaatst. Dit is vakkundig, netjes en vooral snel gedaan. Wij zijn ook goed geholpen bij de keuze van het soort paneel.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede service en goed geholpen

De omvormer van de zonnepanelen was kapot. De producent van de omvormer was inmiddels failliet, maar Van Dalen heeft me een goede compensatie gegeven, omdat de omvormer nog in de garantie zat.

• Nazorg en Garantie

Monteur was keurig op tijd, heeft groepenkast vervangen en probleem met bedrading verholpen.

Werk goed uitgevoerd

Werk (aanleggen extra stop) en in overleg extra werk: verplaatsen stopcontact beiden naar tevredenheid uitgevoerd. In overleg met monteur plaats uitvoering besproken/is goed opgepakt door monteur Het extra werk is door monteur eerst in overleg met van Dalen besproken/goedgekeurd. Ik ben tevreden over de uitvoering en de oplevering

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Keurig geholpen bij de intake. Op mijn verzoek werd de grondkabel vooraf geleverd op mijn huisadres. De aansluiting is snel en professioneel gedaan. Uiterst vriendelijk en correct uitgevoerd.

Geen klachten dus goed

Alles mooi aangesloten en niets was te moeilijk. 1 schrijffoutje gemaakt op de groepenkast maar dat is niet erg.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Tijdens het weekend werd geen opbrengst meer waargenomen. Gezien ouderdom installatie (9 jaar) mogelijk kapotte omvormer. Maandag ochtend e-mail de deur uitgedaan met melding en verzoek tot het bijplaatsten van 3 extra zonnepanelen. Dinsdag ochtend aanbieding binnen en zelfde dag het eens over de prijs. Zelfde week vrijdag weer een goed draaiende installatie.

• Nazorg en Garantie

Alle afgesproken werkzaamheden zijn heel netjes uitgevoerd

Heel vriendelijk en vakkundige personeel die hun werk perfect hebben uitgevoerd

goed werk

Na een goede voorlichting en een heldere offerte zijn alle werkzaamheden snel en naar tevredenheid uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geweldig heel tevreden over dit bedrijf

Geweldige service Snel geholpen en heelnetjes gewerkt door vakkundige monteur Bedankt voor alles

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Super goede service van heel het team

Ik waardeer de kwaliteit, het hoge service niveau en de flexibiliteit, waarmee het kantoorpersoneel en de installateurs van R. van Dalen bij de zonnepanelen hebben geïnstalleerd!!

Goede prijs-kwalititeit verhouding

Was mijn tweede keer dat ze bij mij kwamen. Altijd vriendelijk, je kan met pin betalen. Ze zijn vakkundig en doen het werk snel. Koste wel wat moeite om een afspraak in te plannen. Moest meerdere keren bellen.

Keurige perilex aansluiting gemaakt

Monteur bood zelfs aan te helpen mocht het niet lukken met de aansluiting van de inductie kookplaat

Vriendelijk en deskundig

Gedaan wat Beloofd is en op het afgesproken moment

Prima en betrouwbaar bedrijf

Vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel. De zonnepanelen zijn professioneel geplaatst zowel op het dak als de afwerking in de meterkast.

Afspraak is afspraak

Er waren wat strubbelingen, maar die zijn goed opgelost. Zoals het hoort.

deskundige en aardige monteur

De monteur was prima: bijzonder beleefde en deskundige man. Het enige wat jammer is: er wordt niet of heel laat (weken)gereageerd op mails die ik stuurde.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle en vakkundige service, marktconforme prijzen en een doorzettende monteur.

Voor de aanleg van een nieuwe groepenkast en de aanleg van diverse nieuwe leidingen t.b.v. de aanleg van airco in diverse vertrekken van ons appartement, heb ik de firma van Dalen begin dit jaar benaderd voor een offerte. Ondanks beperkingen door corona en de drukte ontvingen wij een paar dagen later een keurige offerte per mail. Na overeenkomst over de offerte kwam volgens afspraak twee weken later al een aardige en vakkundige monteur alle werkzaamheden uitvoeren. De meeste werkzaamheden gingen vlot en probleemloos. Er waren echter ook diverse tegenslagen. Door een knik konden er geen draden van binnen naar buiten worden getrokken en bovendien regende het pijpenstelen. De monteur bleef rustig en volhardend, de volgende dag waren alle problemen dank zij zijn inventiviteit en doorzetten opgelost. Alles functioneert nu prima dank hiervoor!

• Nazorg en Garantie

Over R. van Dalen Elektrotechniek B.V.

R. VAN DALEN ELEKTROTECHNIEK BV R. van Dalen Elektrotechniek BV uit Hoogvliet is een allround elektrotechnisch installatiebureau die alle denkbare elektrotechnische installaties ontwerpt en installeert. Zo verzorgen onze elektriciens elektra voorzieningen, maken we lichtplannen voor energiezuinige LED-verlichting, verzorgen we datanetwerken inclusief VOIP, plaatsen en inspecteren we noodverlichtingsinstallaties en verzorgen we NEN-keuringen. Ook op het gebied van duurzaamheid zijn wij actief. We installeren zonnepanelen, plaatsen LED-verlichting en passen domotica, huisautomatisering in woningen toe. We zijn door Tesla aangewezen partner om laadstations voor bij u thuis of op de zaak te installeren. Onze opdrachtgevers bestaan voornamelijk uit winkelketens, bedrijven, VVE’s en particulieren. Binnen onze dienstverlening hebben we service en snelheid hoog in het vaandel staan. Wij denken met onze klanten mee en staan voor het werk dat wij leveren. Kwaliteit en accuratesse staan voorop.

Over Techniek Nederland