Snel en vakkundig

Snel binnen 2 weken een monteur om het werk te komen doen. Vakkundig geplaatst

Zeer snel geholpen

Ik werd zeer snel geholpen met het vervangen van een elektrische groepenkast die verbrand was Het enige minpuntje was dat ik slecht Engels kan en de monteurs spraken ook alleen maar matig Engels

Super tevreden!

Jonathan (als ik zijn naam goed heb onthouden) is een vakman. Netje geïnstalleerd en afgewerkt!

Goed afgehandeld.

Een aardige, kundige monteur heeft naar mijn mening, de klus goed gedaan.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Duidelijke afspraak die wordt nagekomen

Ondanks het slechte weer buiten, werkzaamheden goed uitgevoerd.

Ik ben zeer tevreden met R. van Dalen

Ik had wat hulp nodig met de rekeningen voor de vergoeding. Ze hebben me heel goed en snel geholpen.

Goede uitleg en service.

We hebben een duidelijke uitleg gekregen. Nadat we een overzichtelijke offerte hadden overeengekomen, zijn de werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd.

Goed geregeld, goed resultaat

snelle offerte voor zonnepanelen en heel duidelijk. Levertermijn en uitvoering geheel conform de afspraak. Wordt netjes gewerkt en het resultaat ziet er heel goed uit, zonder zichtbare kabels e.d. langs de muur. Panelen functioneren heel goed!

• Nazorg en Garantie

Prima werk geleverd alleen niet op tijd

Rond 8 uur zou de monteur komen. Ik heb om 9.30uur gebeld. De monteur zou de bonnen verwisseld hebben dat geeft niet ik was de hele dag thuis maar een belletje had ik op prijs gesteld nu was ik de hele tijd aan het wachten

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed advies en goede service

Halogeenspots in m’n badkamer vervangen voor LED-spots. Goed geïnformeerd over welke onderdelen te bestellen. Bestelling was snel binnen. Ik had wat vragen over de installatie en werd keurig geholpen en geadviseerd over hoe te werk te gaan, waarna alles perfect werkt

Geweldige service!

Ik ben blij dat ik voor R. van Dalen Elektrotechniek heb gekozen. Eerlijke prijs, vakmanschap en zeer vriendelijke mensen. Aanrader!

• Nazorg en Garantie

Goede service en fijne vaklui.

Jonathan was stipt op tijd en heeft ondanks de nodige tegenslagen altijd vlot doorgewerkt en netjes terugkoppeling gegeven over de stand van zaken. Daarnaast heeft hij namens het bedrijf zijn excuses aangeboden voor het feit dat er een tweede dag nodig was om de werkzaamheden af te ronden. Dit was overigens, gezien alle werkzaamheden, iets waar wij al rekening mee hadden gehouden. Toch heeft Jonathan namens het bedrijf ook op de tweede dag nogmaals zijn excuses aangeboden. Na de werkzaamheden zijn alle punten doorgenomen met ons en werd netjes de veger en blik gehanteerd om de achtergebleven troep op te ruimen. Een grote pluim voor de inzet en (werk)houding, wij zullen zeker opnieuw zaken doen met di bedrijf indien nodig.

Top bedrijf

Door vakantie wat moeilijk te bereiken, maar daarna alles goed en vlot en professioneel geregeld! Dus top bedrijf met redelijke prijzen!

• Nazorg en Garantie

Niets op aan te merken. Afspraak is afspraak.

Goed bedrijf. Werken volgens het principe afspraak is afspraak. Doen als op het laatste moment toch iets moet worden aangepast niet moeilijk. Medewerker denken mee en werken netjes en oh ja alles werkt volgens afspraak.

Prima werk verricht.

Goede ervaring. Bij acuut probleem stond er direct iemand op de stoep. Voor andere werkzaamheden duurt het wat langer vanwege enorme drukte. Goede monteur die rustig en ordentelijk te werk ging en wist waar hij mee bezig was.

prima ervaring

prima ervaring, afspraken goed nagekomen, zeker aan te bevelen.

Goed en snel geholpen

Wij moesten de groepenkast laten vernieuwen voor zonnepanelen. Prima in orde, alles werkt nog en de zonnepanelen zijn inmiddels ook geplaatst door een ander bedrijf. Alleen wel 1 van de duurdere opties, maar ik wou perse de abb merk en 100% zeker een erkende monteur. Monteur kwam kundig over anders had ik hem ook niet verder laten werken in de meterkast! Legde alles duidelijk uit, en vriendelijk. Dankjulliewel

komen afspraken na

No nonsens bedrijf

Geen poespas, goed werk en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

uitstekend

Spoedopdracht met nog extraatjes, elektricien dacht goed mee en kon ons goed advies geven.

Fijne services

• Nazorg en Garantie

Niet in één keer, maar uiteindelijk perfect.

Het is altijd mooi als alles in één keer goed gaat. Maar het nadeel is, dat je dan niet weet of een leverancier ook in tegenspoed meedenkt en behulpzaam is. Die test hebben Peter de Visser en zijn mannen zeker doorstaan. 9x395Wp enphase met meting van gebruik en productie, zichtbaar in de app. Helemaal tevreden.

uitstekende service

Offerte gevraagd voor het installeren van een aardlekschakelaar. De dag na accoord van de offerte konden ze al komen. Het werk was zo gepiept. Goede communicatie en goed vakmanschap.

Vakwerk!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Over R. van Dalen Elektrotechniek B.V.

R. VAN DALEN ELEKTROTECHNIEK BV R. van Dalen Elektrotechniek BV uit Hoogvliet is een allround elektrotechnisch installatiebureau die alle denkbare elektrotechnische installaties ontwerpt en installeert. Zo verzorgen onze elektriciens elektra voorzieningen, maken we lichtplannen voor energiezuinige LED-verlichting, verzorgen we datanetwerken inclusief VOIP, plaatsen en inspecteren we noodverlichtingsinstallaties en verzorgen we NEN-keuringen. Ook op het gebied van duurzaamheid zijn wij actief. We installeren zonnepanelen, plaatsen LED-verlichting en passen domotica, huisautomatisering in woningen toe. We zijn door Tesla aangewezen partner om laadstations voor bij u thuis of op de zaak te installeren. Onze opdrachtgevers bestaan voornamelijk uit winkelketens, bedrijven, VVE’s en particulieren. Binnen onze dienstverlening hebben we service en snelheid hoog in het vaandel staan. Wij denken met onze klanten mee en staan voor het werk dat wij leveren. Kwaliteit en accuratesse staan voorop.

Over Techniek Nederland