Tijdens het weekend werd geen opbrengst meer waargenomen. Gezien ouderdom installatie (9 jaar) mogelijk kapotte omvormer. Maandag ochtend e-mail de deur uitgedaan met melding en verzoek tot het bijplaatsten van 3 extra zonnepanelen. Dinsdag ochtend aanbieding binnen en zelfde dag het eens over de prijs. Zelfde week vrijdag weer een goed draaiende installatie.

• Nazorg en Garantie

Alle afgesproken werkzaamheden zijn heel netjes uitgevoerd

Heel vriendelijk en vakkundige personeel die hun werk perfect hebben uitgevoerd

goed werk

Na een goede voorlichting en een heldere offerte zijn alle werkzaamheden snel en naar tevredenheid uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geweldig heel tevreden over dit bedrijf

Geweldige service Snel geholpen en heelnetjes gewerkt door vakkundige monteur Bedankt voor alles

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Super goede service van heel het team

Ik waardeer de kwaliteit, het hoge service niveau en de flexibiliteit, waarmee het kantoorpersoneel en de installateurs van R. van Dalen bij de zonnepanelen hebben geïnstalleerd!!

Goede prijs-kwalititeit verhouding

Was mijn tweede keer dat ze bij mij kwamen. Altijd vriendelijk, je kan met pin betalen. Ze zijn vakkundig en doen het werk snel. Koste wel wat moeite om een afspraak in te plannen. Moest meerdere keren bellen.

Keurige perilex aansluiting gemaakt

Monteur bood zelfs aan te helpen mocht het niet lukken met de aansluiting van de inductie kookplaat

Vriendelijk en deskundig

Gedaan wat Beloofd is en op het afgesproken moment

Prima en betrouwbaar bedrijf

Vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel. De zonnepanelen zijn professioneel geplaatst zowel op het dak als de afwerking in de meterkast.

Afspraak is afspraak

Er waren wat strubbelingen, maar die zijn goed opgelost. Zoals het hoort.

deskundige en aardige monteur

De monteur was prima: bijzonder beleefde en deskundige man. Het enige wat jammer is: er wordt niet of heel laat (weken)gereageerd op mails die ik stuurde.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle en vakkundige service, marktconforme prijzen en een doorzettende monteur.

Voor de aanleg van een nieuwe groepenkast en de aanleg van diverse nieuwe leidingen t.b.v. de aanleg van airco in diverse vertrekken van ons appartement, heb ik de firma van Dalen begin dit jaar benaderd voor een offerte. Ondanks beperkingen door corona en de drukte ontvingen wij een paar dagen later een keurige offerte per mail. Na overeenkomst over de offerte kwam volgens afspraak twee weken later al een aardige en vakkundige monteur alle werkzaamheden uitvoeren. De meeste werkzaamheden gingen vlot en probleemloos. Er waren echter ook diverse tegenslagen. Door een knik konden er geen draden van binnen naar buiten worden getrokken en bovendien regende het pijpenstelen. De monteur bleef rustig en volhardend, de volgende dag waren alle problemen dank zij zijn inventiviteit en doorzetten opgelost. Alles functioneert nu prima dank hiervoor!

Prima bedrijf

Zeer deskundige monteur, gaf naast gevraagde oplossing ook uitleg over verbeteringspunten, zeer prettig.

Meedenkend en flexibel

Al 2x zonnepanelen laten leveren en monteren, en allebei de keren zeer tevreden.

Gewoon heel goed

Gewoon op z’n Rotterdam goed. Eerlijk op recht zaken en en uitstekende service.

Prettig

In een ver verleden gewerkt met de oprichter bij een interieurbouwer. Altijd prettig mee samengewerkt. Ben blij dat de nieuwe eigenaar op dezelfde wijze is verder gegaan. Vriendelijk en deskundig persoon die het probleem snel oploste. Zulke mensen moet je koesteren

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Uitstekende snelle en goede service

Ivm corona werd de offerte voor een nieuwe groepenkast en het aanleggen van diverse nieuwe electroleidingen voor de nog aan te leggen airco op basis van fotos opgesteld. Deze bleek afgezien van wat kleine aanpassingen goed en qua kosten prima te zijn ingeschat. 2 weken na ons akkoord op de offerte kwam de monteur alle werkzaamheden uitvoeren. Eugene bleek een prima en volhardende monteur en bovendien een hele aardige kerel te zijn. Ondanks tegenslag bleef hij allerlei manieren zoeken om de problemen op te lossen. Uiteindelijk lukte alles zoals gepland. Niets dan lof dus, wij gaan van Dalen electrotechniek zeker bij anderen aanbevelen.

Geheel volgens afspraak afgehandeld

Net zoals de vorige keer, pragmatisch intake van de opdracht en geheel volgens plan en afspraak uitgevoerd.

Ervaren en creatieve monteurs

De offerte is op basis van foto's aangeboden. Ter plaatse kon niet alles zo uitgevoerd worden als via de offerte aangeboden was. Het waren extra opties, dus niet noodzakelijk. Maar het was wel prettig geweest als dit realistischer was. Verder waren service en snelheid prima.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Netjes gewerkt en uitgevoerd zoals afgesproken

Aardige monteur die goed overlegd wat er uitgevoerd moet worden en hoe ik het wil hebben.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Al jaren een vertrouwd erkend bedrijf

Heel blij met de manier hoe ze mee denken. Zonnepanelen liggen er prima bij. Personeel hebben echt hun werk goed afgeleverd. Bedank en fijne dagen. Zet hem op in 2021.

• Nazorg en Garantie

Prima werk op een prettige manier uitgevoerd.

Zonnepanelen in twee fasen geplaatst. Meterkast daarna nog tweemaal aangepast aan nieuwe situaties (drie fasen, ind. koken, laadpaal). Ook storing snel opgelost.

• Nazorg en Garantie

Vakmanschap goed, nakomen afspraak matig.

Op de dag zelf zou iemand om 8.00 uur komen. Echter ben ik zelf maar gaan bellen rond 9.00 uur. Er was personeelstekort. Uiteindelijk is er iemand gekomen, die prima werk heeft geleverd. Echter als ik niet had gebeld was er denk ik niemand gekomen en had ik voor niets tijd vrij gemaakt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hele fijne communicatie duidelijk en direct

Snel service goede communicatie en fijn contact

• Nazorg en Garantie

De monteur was zeer vriendelijk en is ruim 2 uur bezig geweest om de storing te vinden toen dit net lukte heeft hij een vervangende oplossing voorgesteld. Toen hij alle conactstukjes weer had aangesloten in het verdeelpunt bleek ded storing verholpen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Over R. van Dalen Elektrotechniek B.V.

R. VAN DALEN ELEKTROTECHNIEK BV R. van Dalen Elektrotechniek BV uit Hoogvliet is een allround elektrotechnisch installatiebureau die alle denkbare elektrotechnische installaties ontwerpt en installeert. Zo verzorgen onze elektriciens elektra voorzieningen, maken we lichtplannen voor energiezuinige LED-verlichting, verzorgen we datanetwerken inclusief VOIP, plaatsen en inspecteren we noodverlichtingsinstallaties en verzorgen we NEN-keuringen. Ook op het gebied van duurzaamheid zijn wij actief. We installeren zonnepanelen, plaatsen LED-verlichting en passen domotica, huisautomatisering in woningen toe. We zijn door Tesla aangewezen partner om laadstations voor bij u thuis of op de zaak te installeren. Onze opdrachtgevers bestaan voornamelijk uit winkelketens, bedrijven, VVE’s en particulieren. Binnen onze dienstverlening hebben we service en snelheid hoog in het vaandel staan. Wij denken met onze klanten mee en staan voor het werk dat wij leveren. Kwaliteit en accuratesse staan voorop.

Over Techniek Nederland