Filters

10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goed

De monteur was optijd volgens afspraak en weet wat er moest gebeuren. Ben tevreden over de gedane werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

alles top in orde

Alles tip top in orde

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goede service van bellen, afspraak inplannen tot uitvoeren.

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Poppe staat steeds voor een vlekkeloze service.

Ik heb een vakantiehuis in de Zeeuwse polder. Af en toe moet er een klus gebeuren. Eén adres voor een stipte en kwaliteitsvolle dienstverlening; Poppe. En ook al ben ik maar een kleine en sporadische klant: ik word steevast perfect geserviced.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
6

Laatste aankoop ervaring was niet al te best

Bij de vervanging van onze lucht behandelaar {WH}behandeld door Wilco broekhoven is er een factuur verstuurt voor nieuwprijs plus installatie {wat niet nodig was ,bevestigingen waren reeds geplaatst om dat het een vervanging was} hiervoor 4 werkuren gerekend ,contact opgenomen maar de verklaring was U bent akkoord gegaan met de offerte dus de rekening is juist .In overweging nemend dat we reeds klant waren toen het bedrijf de gebr,de Jong overnam en steeds goede zaken hadden gedaan was ,na ampele overwegingen onze zakelijk relatiestop te zetten wat is niet gebeurt daar we bij Uw bedrijf iemand troffen die hiervoor begrijpend was .Maar met de hr Broekhoven willen we geen zaken meer doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
4

Betalen maar

Een monteur heeft naar onze lekkende vorstkraan gekeken, zonder aan te raken, alleen het advies om maar een nieuwe te kopen. Verder heeft hij onze combiketel bijgevuld. Dit was 5 minuten werk, de rest van de tijd was hij gezellig aan het babbelen. Hij schreef 30 minuten op zijn digitale werkbon op zijn tablet. We kregen later een factuur van €90,35 waarvan €33,75 voorrijkosten voor de 7 minuten afstand. Hierover met hun gebeld maar ze zijn onwrikbaar, gewoon betalen. Ook nog mijn onvrede geuit in een e-mail maar daarop reageren is blijkbaar teveel gevraagd. Jaren geleden was ik juist erg te spreken over Poppe Installatietechniek, maar dat was nog met de oude eigenaar die nog voor betaalbare service ging. Hoe jaag je trouwe klanten weg? Ik ben overgegaan naar een zzp-er die wel een normaal tarief rekent!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie
9

Zeer tevreden correct geplaatst

mijn emailadres is [email protected] Zeer tevreden juist op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Waardeloos! Van Poppen hoeft hier niet meer te komen.

Waardeloos! Van Poppe hoeft hier niet meer te komen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
6

Goede service maar er zijn verschillende fouten gemaakt

Levering van 4 radiatoren (1 foute maat en 1 zwaar beschadigd). Aansluiting van 2 goede radiatoren lekte op nieuwe vloer waardoor een spoedklus moest worden ingepland om aansluitingen alsnog voldoende af te dichten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima geregeld

We gebruiken weinig gas en reinigen zelf af en toe de luchtcirculatie. Onze gasinstallatie was vanaf het begin vrij schoon. De controle was efficiënt, goed en snel uitgevoerd. De monteur is vriendelijk en to the point. Geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Keurige service

Prima dienstverlening. Goed aan de afspraak gehouden: precies op de afgesproken tijd. Goed het werk gedaan en ook defecten die geconstateerd werden verholpen. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Prima en netjes gewerkt door de medewerker.

Prima en goed service. Na een jaar automatisch bericht dat kachel weer moet worden nagezien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

snelle dienstverlening, deskundige herstelling

Defect aan warmwaterinstallatie na melding op dezelfde dag nog deskundig hersteld door een erg vriendelijke installateur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Zeer tevreden

Vriendelijke vakmensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Jullie zijn super snel!

Airco offerte opvragen en de week erna hangt hij al op. Sneller kan niet. Ook hebben de monteurs netjes gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede service en vriendelijk personeel

Je wordt altijd vriendelijk geholpen zowel aan de telefoon als door de monteur die aan huis komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Opdracht prima afgehandeld.

Enige kritiekpuntje: zonnepanelen besteld en werd voor plaatsing gebeld door ABC, terwijl voordien niet duidelijk was, dat beide bedrijven samenwerken. Het was handig geweest dat vooraf duidelijk te maken. ABC handelt BTW-teruggave "gratis" af. Afhandeling via De Smet zou € 145 excl. kosten. Ik heb dit overigens zelf geregeld, wat niet meer dan een kwartiertje werk is. Dit zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

goede service en deskundig personeel

Wij zijn al jaren klant, dat zegt genoeg

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Deskundig

Beste, Tijdens eens CV controle gevraagd of er een vastzittende spindelkraan losgemaakt kon worden. Dit was niet mogelijk, dus moest er een kraan worden besteld. Voor het installeren van de kraan moest ik weer voorrij kosten betalen.. Had ik al eerder moeten laten weten dat de kraan vast zat? dan had de monteur al een nieuwe bij gehad en was het karwei in een keer klaar geweest...? Jammer van nog eens voorrijkosten … Ik ben heel tevreden over de CV controle, maar dit viel me tegen...

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Goede producten

We hebben materialen gekocht en die zijn uiteraard van goede kwaliteit. Tevens hebben we gevraagd om een onderhoudsofferte op te stellen voor onze cv's. Op deze vraag hebben tot op heden nog geen antwoord gehad. Vinden we uiteraard jammer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

goede service, kennis van nieuwe producten

goede service en advies, kennis van nieuwe producten zoals warmtepompen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

Proces voor periodiek onderhoud en planning OK

Administratie en actualiteit van de installaties laat te wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede service en vriendelijk

Goede service en vriendelijke mens die op bezoek kwam .

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Australiëweg 1

4561PD Hulst

0114681243

[email protected]

Over Poppe Installatietechniek B.V.

Poppe Installatietechniek adviseert, installeert en onderhoudt klimaatinstallaties in woningen, utiliteitsgebouwen en scholen. De activiteiten zijn: - centrale verwarming o.a. cv-ketel, warmtepomp - airconditioning - airco - luchtbehandeling - zonnepanelen en zonneboiler - sanitaire installatie - service & onderhoud Betrokken, Betrouwbaar, Veelzijdig, Enthousiast én Duurzaam. Dat zijn wij! Met onze 5 kernwaarden zijn we er als team van overtuigd voor u een duidelijke meerwaarde te zijn. Vanzelfsprekend met uitgebreide vakkennis, persoonlijk advies en een serviceteam dat 24 uur per dag bereikbaar is voor uw storingen via 0114-681243.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.