Top
De monteur was optijd volgens afspraak en weet wat er moest gebeuren. Ben tevreden over de gedane werkzaamheden.
Alles tip top in orde
Zie hierboven
Ik heb een vakantiehuis in de Zeeuwse polder. Af en toe moet er een klus gebeuren. Eén adres voor een stipte en kwaliteitsvolle dienstverlening; Poppe. En ook al ben ik maar een kleine en sporadische klant: ik word steevast perfect geserviced.
Bij de vervanging van onze lucht behandelaar {WH}behandeld door Wilco broekhoven is er een factuur verstuurt voor nieuwprijs plus installatie {wat niet nodig was ,bevestigingen waren reeds geplaatst om dat het een vervanging was} hiervoor 4 werkuren gerekend ,contact opgenomen maar de verklaring was U bent akkoord gegaan met de offerte dus de rekening is juist .In overweging nemend dat we reeds klant waren toen het bedrijf de gebr,de Jong overnam en steeds goede zaken hadden gedaan was ,na ampele overwegingen onze zakelijk relatiestop te zetten wat is niet gebeurt daar we bij Uw bedrijf iemand troffen die hiervoor begrijpend was .Maar met de hr Broekhoven willen we geen zaken meer doen
Een monteur heeft naar onze lekkende vorstkraan gekeken, zonder aan te raken, alleen het advies om maar een nieuwe te kopen. Verder heeft hij onze combiketel bijgevuld. Dit was 5 minuten werk, de rest van de tijd was hij gezellig aan het babbelen. Hij schreef 30 minuten op zijn digitale werkbon op zijn tablet. We kregen later een factuur van €90,35 waarvan €33,75 voorrijkosten voor de 7 minuten afstand. Hierover met hun gebeld maar ze zijn onwrikbaar, gewoon betalen. Ook nog mijn onvrede geuit in een e-mail maar daarop reageren is blijkbaar teveel gevraagd. Jaren geleden was ik juist erg te spreken over Poppe Installatietechniek, maar dat was nog met de oude eigenaar die nog voor betaalbare service ging. Hoe jaag je trouwe klanten weg? Ik ben overgegaan naar een zzp-er die wel een normaal tarief rekent!
Beste Henk, Wij betreuren uw negatieve beoordeling. Maar is dat helemaal redelijk? Onze monteur heeft naar de vorstkraan gekeken. Deze was door derden gemonteerd. Onze monteur constateerde dat de kraan verkeerd was aangesloten en daarom lekte. In overleg met u werd afgesproken dat u zelf een nieuwe buitenkraan ging aanschaffen en monteren. Wat betreft de voorrijkosten zijn we heel transparant. Dit is een zelfde gemiddeld bedrag voor Zeeuws-Vlaanderen Oost. Of een klant in Vogelwaarde of in Terneuzen woont, de prijs voor voorrijden is hetzelfde. De reden daarvoor is dat de monteurs door heel Zeeuws-Vlaanderen aan het werk zijn en vaak niet rechtstreeks vanaf de zaak in Kloosterzande naar de klant toe rijden. Met vriendelijke groet, Poppe Installatietechniek Ilze Poppe
mijn emailadres is [email protected] Zeer tevreden juist op tijd
Waardeloos! Van Poppe hoeft hier niet meer te komen!
Beste Nancy, Wij betreuren uw slechte beoordeling. Naar mijn idee ook niet helemaal terecht… We zijn u al vaak goed van dienst geweest en in dit geval toen u vroeg om een gasslang van 60 à 70cm aan uw gasfornuis te laten monteren stonden we weer graag voor u klaar. Toen later bleek dat de lengte van de slang die u zelf had doorgegeven te kort was en dat een langere slang gewenst was, zijn we de volgende dag bij u terug geweest om een langere gasslang te monteren. De eerdere gasslang hebben we kosteloos teruggenomen en de arbeid en voorrijkosten hebben we bij u in rekening gebracht. Naar mijn idee een redelijke afhandeling. Met vriendelijke groet, Ilze Poppe
Levering van 4 radiatoren (1 foute maat en 1 zwaar beschadigd). Aansluiting van 2 goede radiatoren lekte op nieuwe vloer waardoor een spoedklus moest worden ingepland om aansluitingen alsnog voldoende af te dichten.
We gebruiken weinig gas en reinigen zelf af en toe de luchtcirculatie. Onze gasinstallatie was vanaf het begin vrij schoon. De controle was efficiënt, goed en snel uitgevoerd. De monteur is vriendelijk en to the point. Geen klachten.
Prima dienstverlening. Goed aan de afspraak gehouden: precies op de afgesproken tijd. Goed het werk gedaan en ook defecten die geconstateerd werden verholpen. Bedankt!
Prima en goed service. Na een jaar automatisch bericht dat kachel weer moet worden nagezien.
Defect aan warmwaterinstallatie na melding op dezelfde dag nog deskundig hersteld door een erg vriendelijke installateur.
Vriendelijke vakmensen
Airco offerte opvragen en de week erna hangt hij al op. Sneller kan niet. Ook hebben de monteurs netjes gewerkt.
Je wordt altijd vriendelijk geholpen zowel aan de telefoon als door de monteur die aan huis komt.
Enige kritiekpuntje: zonnepanelen besteld en werd voor plaatsing gebeld door ABC, terwijl voordien niet duidelijk was, dat beide bedrijven samenwerken. Het was handig geweest dat vooraf duidelijk te maken. ABC handelt BTW-teruggave "gratis" af. Afhandeling via De Smet zou € 145 excl. kosten. Ik heb dit overigens zelf geregeld, wat niet meer dan een kwartiertje werk is. Dit zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn!
Wij zijn al jaren klant, dat zegt genoeg
Goed
Beste, Tijdens eens CV controle gevraagd of er een vastzittende spindelkraan losgemaakt kon worden. Dit was niet mogelijk, dus moest er een kraan worden besteld. Voor het installeren van de kraan moest ik weer voorrij kosten betalen.. Had ik al eerder moeten laten weten dat de kraan vast zat? dan had de monteur al een nieuwe bij gehad en was het karwei in een keer klaar geweest...? Jammer van nog eens voorrijkosten … Ik ben heel tevreden over de CV controle, maar dit viel me tegen...
We hebben materialen gekocht en die zijn uiteraard van goede kwaliteit. Tevens hebben we gevraagd om een onderhoudsofferte op te stellen voor onze cv's. Op deze vraag hebben tot op heden nog geen antwoord gehad. Vinden we uiteraard jammer.
goede service en advies, kennis van nieuwe producten zoals warmtepompen.
Administratie en actualiteit van de installaties laat te wensen.
Goede service en vriendelijke mens die op bezoek kwam .
Australiëweg 1
4561PD Hulst
Poppe Installatietechniek adviseert, installeert en onderhoudt klimaatinstallaties in woningen, utiliteitsgebouwen en scholen. De activiteiten zijn: - centrale verwarming o.a. cv-ketel, warmtepomp - airconditioning - airco - luchtbehandeling - zonnepanelen en zonneboiler - sanitaire installatie - service & onderhoud Betrokken, Betrouwbaar, Veelzijdig, Enthousiast én Duurzaam. Dat zijn wij! Met onze 5 kernwaarden zijn we er als team van overtuigd voor u een duidelijke meerwaarde te zijn. Vanzelfsprekend met uitgebreide vakkennis, persoonlijk advies en een serviceteam dat 24 uur per dag bereikbaar is voor uw storingen via 0114-681243.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.