Filters

9

Goede service

Goed werk en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Handig dat ik word gebeld en handig factuur betalen

Snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
3

Slechte afhandeling .

Zoals al eerder op deze beoordelingssite mijn klachten omschreven, zijn de problemen niet opgelost, de rekening werd niet te niet gedaan en de communicatie is waardeloos. Ongeveer vier weken zijn er blijkbaar nodig om een e-mail te beantwoorden en dan nog is het slechts een kort antwoord wat niet tot mijn tevredenheid stemt en ik nog niet weet waarom tot deze beslissing is gekomen. Ik denk niet dat we hierna nog klant van jullie willen zijn, maar dat zal jullie wellicht niet veel interesseren gezien de afhandeling van de klacht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

mail sturen,telefonisch benaderen

Monteur voor onderhoud sturen, heeft geen verstand van WTW installatie. Geen antwoord geven op mijn mail wel een nieuwe rekening, maar geen antwoord op onderhoud WTW

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Meer foutmeldingen dan mij lief zijn

Allereerst,ik ben al jaren klant bij Poppe en heb eigenlijk nog nooit mogen klagen omtrent jullie werk en vakmanschap, dat mijn Nefit ketel helaas niet de allerbeste is op gebied van kwaliteit is niet jullie schuld. Onlangs is deze weer gecontroleerd en er bleken een aantal problemen met de ketel, alles netjes vervangen en de rekening netjes betaald, geen probleem. Helaas vier weken later een storingsmelding bij het systeem, code 6C, vreemd want alles was toch goed nagekeken, systeem gereset en alles leek toch weer te werken. Toch voor de zekerheid maar even contact gezocht met Poppe en toen bleek dat code 6C staat voor problemen met de ionisatiepennen en deze waren nu juist net vervangen tijdens het onderhoud. Monteur kwam diezelfde dag nog even alles nakijken, maar kon geen problemen vinden op dat moment. Er stond tevens op het werkbriefje dat bij vaker voordoen van dit probleem de branderautomaat vervangen zou moeten worden. Het gekke is dat we voordien nooit deze foutmelding hebben gehad. Tenslotte kreeg ik ook nog een nota van € 93,-- omdat de monteur naar de foutmelding kwam kijken, welke voor mij toch als een verassing kwam, service, garantie op het geleverde werk? Weer gebeld met Poppe en op de factuur stond code 6A en niet code 6C, dit werd naar mij toe via de mail bevestigd, maar ik weet nog steeds niet of hierbij de factuur vervallen is, want daar heb ik helaas nog geen bericht terug op gekregen. Ik heb ook niet echt de intentie om deze te betalen. Kortom nooit problemen gehad met Poppe, maar dit valt toch rauw op mijn dak

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Netjes en prima gewerkt.

De verwarming doet het goed, alhoewel mijn gevoel zegt, dat niet zo is als het was. Kan het niet bewijzen, maar dat heb je wel eens meer met een gevoel. Zal wel aan mij liggen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

alsnog afspraken nagekomen

alsnog afspraken nagekomen. Na onderhoudsbeurt lekkages geconstateerd. Facturen mbt nazorg door uw bedrijf vernietigd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

prima service

Prima service voor de gedane werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Zeer tevreden over uitgevoerd onderhoud

Zeer tevreden over uitgevoerd onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Een betrouwbaar bedrijf.

Onze CV ketel draait al jaren zoals het hoort door hun vakmanschap.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima monteur voor onze jaarcontrolebeurt

Deskundige en voortvarende servicebeurt uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Onderhoudsbeurt cv ketel

Onlangs onderhoud laten doen aan de cv ketel en het centrale ventilatie systeem. Nota gekregen voor de cv ketel. Prima Wat schets mijn verbazing weken later nog een nota voor het ventilatiesysteem. Wel een beetje raar maar niet erg .

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima en correcte vaklui

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Vriendelijk en adequaat

Goede service en kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Heel goed

Vakkundig geholpen en goed advies gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Tevreden, afspraken nakomen en meedenkend

Mijn ervaring is goed met Poppe, de instalateurs zijn altijd vriendelijk, afspraken worden nagekomen, ook denkt de instalateur mee voor oplossingen die het minst duur zijn voor de klant. Iets minder punt is dat ik sterabonnement heb opgezegd en er irritatie te voelen was, ik ben na opzeggen op basisabonnement gezet waar ik niet om gevraagd had, maar dat maakt verder niet uit, ik blijf klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Prima service

Vriendelijke goede vaklui

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

professioneel onderhoud, goede adviezen en tips

goede schoonmaak van de apparatuur, het betrekken van de klant bij het gebeuren en goede adviezen over dingen die je zelf moet bijhouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

goed

goede communicatie en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Alles prima!

Ben altijd tevreden geweest

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede ervaring

Netjes, vriendelijk, gaf uitleg op mijn vragen, ging zorgvuldig met de spullen om. Opm. Op de aanhef van de rekening staat Mevr. M.A.P. de Rijcke. Dit is verkeerd. Moet zijn: Dhr. Graag aanpassen! Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Deskundig en betrokken

Fijn om te weten en het gevoel te hebben dat echt alles goed wordt nagekeken

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

ontevreden over de wijze van facturering voordat opdracht klaar is.

Wij hebben een factuur ontvangen voor het betalen van een voorschot t.b.v. het leveren en monteren van een douchecabine in één van onze huurwoningen. Voor de administratie van onze Stichting is het heel onoverzichtelijk indien voor één kleine opdracht diverse facturen betaald moeten worden. Onze stichting is een goede klant en dan zouden wij het op prijs stellen indien de factuur na afloop van de werkzaamheden zou worden ingediend. Wij betalen uw facturen altijd snel en correct.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Techniek prima

De technieker was super! En de telefoniste ook. Maar volgens mij heb ik nog steeds mijn rekening niet gekregen? Ik had al eens gebeld om per post op te sturen omdat ik via mail niets kreeg. En nu krijg ik wel een beoordeling per mail? Raar, heel raar en ik was het al bijna vergeten dat ik wsl nog moet betalen? Jammer want ik ben anders wel tevreden v jullie gedane diensten en vriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Australiëweg 1

4561PD Hulst

0114681243

[email protected]

Over Poppe Installatietechniek B.V.

Poppe Installatietechniek adviseert, installeert en onderhoudt klimaatinstallaties in woningen, utiliteitsgebouwen en scholen. De activiteiten zijn: - centrale verwarming o.a. cv-ketel, warmtepomp - airconditioning - airco - luchtbehandeling - zonnepanelen en zonneboiler - sanitaire installatie - service & onderhoud Betrokken, Betrouwbaar, Veelzijdig, Enthousiast én Duurzaam. Dat zijn wij! Met onze 5 kernwaarden zijn we er als team van overtuigd voor u een duidelijke meerwaarde te zijn. Vanzelfsprekend met uitgebreide vakkennis, persoonlijk advies en een serviceteam dat 24 uur per dag bereikbaar is voor uw storingen via 0114-681243.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.