Filters

10

Snel, correct, vriendelijk en deskundig

Alerte reactie na gasmelding en vervolgafhandeling Ps lees mijn aan u en woongoed gerichte brief Langszij het huis moet de gasleiding nog worden afgewerkt, en stucwerk worden verricht M vr gr dennis

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Op tijd,en kundig uitgevoerd

Het onderhoud is geheel uitgevoerd zoals nodig was. Expansievat vervangen,zonder geknoei,waarna alles netjes opgeruimd en achter gelaten.Zo hoort het ook.Ook een pluim voor het goed naleven van de Corona regels.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Storing in cv ketel 9 uur gebeld 12 uur opgelost

Snelle storings monteurs

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

prima

Zoals al jaren vanaf 2003 goed werk geleverd en fantastische service en keurig op tijd elk jaar het onderhoud van onze gasinstallaties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Een goede telefoniste

Telefoniste werk goed samen met monteurs ,die dan weer een goede diagnose kan stellen en de juiste persoon kan sturen . Monteur ging goed bekwaam aan het werk ,en loste het probleem zo op

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Geweldige Service

Goed contact, direct te woord gestaan en goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Oplichting en waardeloze monteurs

Nieuwe kachel laten plaatsen, elke keer in storing, niet genoeg warme, steeds klep kapot en niks aan willen doen. Aantoonbaar 9 maanden niet thuis geweest en zelfs in zomermaanden 160 kuub gas gebruiken, en dan hadden we maar andere kachel moeten kopen met minder verbruik? Er was niemand thuis en stand-by gebruik kachel is maximaal 24 kuub per maand en geen 160 Oplichters die niet weten hoe een kachel in elkaar steekt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Monteur wilde alleen repareren als ik contant geld had

Monteur wilde alleen repareren als ik contant geld had - beachelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Vlotte service

Vind het belangrijk dat we ieder jaar worden gecontacteerd voor een inspectie van de installatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

deskundig en goed

goed contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Afspraak perfect nagekomen

zeer vriendelijke technieker

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede service

Onderhoud vakkundig en netjes uitgevoerd. Ketel uitgebreid onderhoud gedaan. Brinks systeem filters gewisseld en stof verwijderd. Ik vraag me af of hier niet meer aan gedaan moet worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

goed

goed en betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snel en professioneel geholpen

Prima service bij defect ketel. Binnen uur na telefonische melding monteur al op de stoep. Diagnose gesteld, onderdeel besteld en volgende morgen om 8 uur deel gemonteerd waardoor we nog geen 24 uur zonder warm water hebben gezeten. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Zeer tevreden

Afspraak op de juiste tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima

Goede afspraken, vriendelijke monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Vakmanschap en meedenkend

Vorige week aircosysteem aangelegd met een buitenunit op platdak en twee binnen units Geweldig afgewerkt zowel binnen als buiten. Heel schoon en professioneel gewerkt. Klantvriendelijk en punctueel. Marnix en Wessel bedankt voor de service. Werkt geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

prima service

Alles gemonteerd vlgs. afspraak en planning. Vakkundige montage. Goede monteur, die ook meedenkt, voor een optimaal resultaat. 100 % tevreden. Nemen de tijd voor het maken van een juiste offerte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Dienstverlening viel mij tegen.

In mijn badkamer had ik te maken met een lekke kraan op mijn wastafel. Op mijn verzoek is er na enige tijd een monteur langs gekomen dat na een uurtje werk de kraan gedemonteerd kreeg. Hij heeft gebeld of er een dergelijke mengkraan voorradig was, maar dat bleek niet het geval te zijn en die zou besteld worden. Na twee weken wachten, heb ik maar eens geïnformeerd hoe lang één en ander nog ging duren en toen bleek dat de kraan nog niet besteld was. Op vraag van jullie bedrijf of het een laag of een hoog model kraan moest zijn, heb ik een laag model gevraagd omdat dit model ook door jullie verwijderd was. Na weer een tijd en nogmaals navraag door mij wanneer de kraan nu eindelijk geïnstalleerd zou worden, kwam er een monteur langs met een hoog model, die ik dan maar heb laten installeren. Deze monteur was in nog geen kwartier klaar met het karwei. Al met al ben ik ontevreden over de duur van de afhandeling.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
6

Tevreden

Monteur keurig op tijd. Paste corona regels prima toe. Jammer dat hij de ketel na het schoonmaken niet gereset heeft. Daardoor extra telefoontje naar kantoor. Reset m.b.v. Jacqueline zlf uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

alles goed gedaan

zeer gemakkelijk dat het op tijd een afspraak ingepland wordt en dat het werk goed gedaan is

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Uitstekend

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Goed werk afgeleverd

Er is een man aan het werk geweest, die weet wat hij moet doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Australiëweg 1

4561PD Hulst

0114681243

[email protected]

Over Poppe Installatietechniek B.V.

Poppe Installatietechniek adviseert, installeert en onderhoudt klimaatinstallaties in woningen, utiliteitsgebouwen en scholen. De activiteiten zijn: - centrale verwarming o.a. cv-ketel, warmtepomp - airconditioning - airco - luchtbehandeling - zonnepanelen en zonneboiler - sanitaire installatie - service & onderhoud Betrokken, Betrouwbaar, Veelzijdig, Enthousiast én Duurzaam. Dat zijn wij! Met onze 5 kernwaarden zijn we er als team van overtuigd voor u een duidelijke meerwaarde te zijn. Vanzelfsprekend met uitgebreide vakkennis, persoonlijk advies en een serviceteam dat 24 uur per dag bereikbaar is voor uw storingen via 0114-681243.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.