

Afspraak nakomen en dezelfde jaarmonteur die kennis heeft en bekend is met de situatie en de werkzaamheden.
Fijn dat u tevreden bent, dankjewel voor de beoordeling!
nota sturen voor 5 minuten kijken en voorrijkosten terwijl men 85 keer per dag langs komt (nodig en onnodig).
Onze verwarming deed het niet in de ochtend . Poppe gebeld en zijn die zelfde ochtend nog geweest en hebben de verwarming gemaakt . We hebben niet lang in de kou gezetten.
Dankjewel voor de beoordeling!
Originele beoordeling
Gebeld op 2 dec naar jullie ivm dat de verwarmingsketel het niet deed . Monteur is gekomen rond 10.30 uur . Repatatie werd verholpen en we hadden weer verwarming . Mijn vrouw moest van de monteur de verwarming even doorstoken een half uur en daarna terug zetten naar neutraal . Dat heeft mijn vrouw gedaan . Echter bleef het warm in huis en bleef de tempratuur oplopen naar 23 graden en de termostaat nog steeds op neutraal. Er bleef een maantje staan op het display . Foto gemaakt en is bij jullie al via de mail terecht gekomen . Op 15 dec is de foto op de mail gezet naar Carmen Poos. De foto is gemaakt om 13.00 uur in de middag . De verwarming bleef oplopen en toen was het 24/25 graden in huis . Toen heb ik weer gebeld naar jullie . Toen vertelde de monteur dat mijn vrouw de termostaat wel niet naar beneden gedraaid zou hebben terwijl dat wel zo was , zie foto van 13.00 uur. Monteur heeft onze dochter nog gebeld en de vertelde hetzelfde verhaal tegen onze dochter . Daarna heb ik weer gebeld dat hij toch moest komen omdat het niet klopte . De monteur zag ook op het display dat het niet klopte en dacht dat het aan de termostaat lag . Er een nieuwe termostaat op gezet , maar dat bleek het niet te zijn . Daarna ging de monteur naar zijn bus , haalde enkel gereedschap uit de bus , ging terug naar boven naar de verwarmingsketel en daarna was het probleem verholpen . Naar onze mening is ere tijdens het eerste bezoek toch iets geraakt waaardoor het 2de bezoek noodzakkelijk was . Helaas staat wel op de factuur 2x voorrijkosten . We zijn bewust dat onze verwarming 18 jaar oud is en opzoek naar een andere verwarmingsketel . Maar dit klopt niet geheel. Mijn vrouw heeft de monteur te woord gestaan toen hij er het 1ste bezoek er was . Het 2de bezoek was ik zelf aanwezig . We hebben deze beoordeling samen ingevuld . We wilde bij jullie een nieuwe verwarmingsketel kopen , maar hebben nu onze twijfels. Helaas want voor dit voorgeval was jullie service naar onze mening goed.
Onderhoudsmonteur correct en vriendelijk
Fijn dat u tevreden bent over de monteur. Dankjewel voor de beoordeling.
er zal altijd met de klant worden gesproken wanneer er iets aan de cv mankeert
Fijn dat we een goede service konden verlenen. Dankjewel voor de beoordeling!
Betreft jaarlijkse controlle. Correct uitgevoerd. Schrok wel van de rekening.
Dankjewel voor de beoordeling!
Vriendelijke monteur, vakbekwaam.
Fijn dat u tevreden bent, bedankt voor de beoordeling.
zoals afgesproken nooit geen problemen gehad ,top ga zo verder.
Bedankt voor de beoordeling.
Zie bovenstaande
Dankjewel voor de beoordeling!
Afspraken worden prima en op tijd nagekomen
Fijn dat we netjes gewerkt hebben en dat we onze afspraken konden nakomen. Dankjewel voor de beoordeling!
De controle van de ketel werd zeer nauwkeurig uitgevoerd
Fijn dat u tevreden bent, dankjewel voor de beoordeling!
Geen tonen wat je vaak bij keuringen hebt , zo van dat dingetje ziet er een beetje gammel uit, zal ik het al vervangen. Al die soort uitingen hoor ik niet, komt goed over.
Dankjewel voor de beoordeling. Fijn dat u tevreden bent!
Totaal plaatje in orde. Jaarlijks CV onderhoud wordt effectief en zonder onduidelijke kosten uitgevoerd. Alles wordt goed uitgelegd en extra kosten zijn duidelijk omschreven
Dankjewel voor de beoordeling. Fijn dat we u goed konden helpen!
Mooi volgens afspraak aanwezig en toelichting gegeven wat het onderhoud omvat. Nadeel was de rekening die mij tweemaal is toegezonden per e-mail, helaas hij was niet te openen. Een belletje en de rekening is per post toegezonden. Gezien wij de CV-Ketel bij van Damme - van de Vijver hadden gekocht ging ik ervan uit dat de onderhoud periodebdoor de opvolgers Poppe automatisch zou worden overgenomen, helaas moest ik hiervoor zelf een belletje plegen.
Dankjewel voor de beoordeling! Wanneer u een onderhoudsabonnement heeft bellen wij u voor een afspraak.
Een goede service
Leuk dat we goede service konden verlenen, dankjewel voor de beoordeling!
Meteen reactie op de melding
Dankjewel voor de beoordeling!
prima
Bedankt voor de beoordeling!
De monteur kwam vlug en heeft de storing opgelost.
Leuk dat we goede service konden verlenen, dankjewel voor de beoordeling.
vriendelijke monteur en hart voor de zaak
Dankjewel voor de beoordeling!
Monteur met ervaring die de klus serieus aanpakt.
Fijn dat u tevreden bent over onze monteur. Dankjewel voor de beoordeling!
Prima service.
Dankjewel voor de beoordeling, fijn dat we goede service konden verlenen.
Ideaal met de betaal link in de factuur verwerkt
Dankjewel voor de beoordeling!
Snelle service aan onderhoud gaskachel. Netjes op tijd, zoals afgesproken.
Fijn dat we snelle service konden verlenen. Dankjewel voor de beoordeling!
Heel tevreden
Dankjewel voor de beoordeling!
Monteur heeft z'n werk goed gedaan.
Fijn dat u tevreden bent, bedankt voor de beoordeling.
Australiëweg 1
4561PD Hulst
Poppe Installatietechniek adviseert, installeert en onderhoudt klimaatinstallaties in woningen, utiliteitsgebouwen en scholen. De activiteiten zijn: - centrale verwarming o.a. cv-ketel, warmtepomp - airconditioning - airco - luchtbehandeling - zonnepanelen en zonneboiler - sanitaire installatie - service & onderhoud Betrokken, Betrouwbaar, Veelzijdig, Enthousiast én Duurzaam. Dat zijn wij! Met onze 5 kernwaarden zijn we er als team van overtuigd voor u een duidelijke meerwaarde te zijn. Vanzelfsprekend met uitgebreide vakkennis, persoonlijk advies en een serviceteam dat 24 uur per dag bereikbaar is voor uw storingen via 0114-681243.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.