

Prima vakmanschap en prima service
De monteur was stipt op tijd. Ik had een aantal vragen en die werden allemaal correct en duidelijk beantwoord. Er werd zeer netjes gewerkt. Een professioneel bedrijf dat ik iedereen kan aanraden!
Nooit problemen en steeds met alles even vriendelijk en uitstekende service.
Poppe heeft bij mij een airco geïnstalleerd. Na 2 jaar kreeg ik een storing. Garantie op het onderdeel was verlopen, maar door Poppe onder gedeeltelijke coulance verholpen. Verder zijn het mensen die weten waar ze het over hebben, prima!
Het werk werd goed en correct uitgevoerd. Na het afronden van de werkzaamheden alles proper achtergelaten.
Hield zich aan de tijd en afspraak
Tevreden, erg aardige en vriendelijke monteur.
Vriendelijk personeel en afspraken worden goed nagekomen. en ook wordt je verteld of er iets is vervangen aan de ketel.
Een heel negatieve ervaring bij het installeren van een hybride warmtepomp. Aangezien ik niet thuis was , lieten zij mijn huis achter, goed wetende dat ik geen warmte zou hebben. Bij de dispatch weinig bekwaamheid. Na 3 dagen in de kou, kwam er iemand die niks kon verhelpen. Kwaad geworden op maandag iemand van de verantwoordelijken aan de lijn kunnen spreken. Die liet de vertegenwoordiger komen. Met alle respect voor Chris, die heeft er voor gezorgd dat wij alvast warmte hadden via het gas. Na het installeren van een extra kabel hadden we eindelijk een werkende warmtepomp. In de gastenbadkamer echter geen warm water. Is ondertussen opgelost. Wachten nu nog op de juiste lekbak want de huidige is te klein en het water spat eruit.
Prima service en had snel een afspraak. Zoals altijd ook duidelijk antwoord op mijn vragen.
Onderhoud CV ketel was goed uitgevoerd. Alleen mis ik het systeem ontluchten. Nu moest ik dit zelf doen.
goede service verleend
Advies om geen olie van de Action bij te vullen wegens slechte kwalitijd
De monteur kwam kijken en kon het probleem niet vinden. Hij zei dat het expansievat hoogstwaarschijnlijk moest vervangen worden. Dit zouden ze komen vervangen maar wegens personeelstekort kon dit pas na 2 weken. Ondertussen hadden we nog steeds geen warm water en zag ik wel een collega bij de buurman staan. Ik heb een andere firma laten komen en het probleem zat hem in de terugslagklep. Als leek zou ik dus onnodig op kosten worden gejaagd. Ik vroeg een aanpassing van de factuur wat betreft 'opsporing en herstelling van de werken' maar na 2 keer bellen werd daar geen gehoor aan gegeven. Netjes factuur in zijn geheel betaald en bedankt voor de bewezen diensten de afgelopen 20 jaar!
op een gegeven moment geen warm water meer. Dus gebeld en de monteur was er zo. Hij had het onderdeel al bij zich en was maar even werk zei hij. Hij opende de cv en dan zei hij nee dat kan ik niet maken daar moeten ze morgen voor terug komen. Hij was nog geen tien minuten binnen en was weer weg. Volgens hem zou er om 8.15 uur een monteur voor de deur staan. Maar geen monteur nog even gewacht en toch maar gebeld. Daar hadden ze geen weet van dat er een monteur zou komen dus doorverbonden naar een ander die had er ook geen weet van maar die zou zorgen voor een monteur. En dat was inderdaad ook zo en zoals het bij Poppe gaat alles in overleg. Hij had ongevraagd een assistent bij hem waarom weet ik niet. Maar goed het onderdeel werd geplaats een kwartiertje wek en we hadden weer warm water. Dus goed dat was opgelost. Toen kwam de rekening met een totaal bedrag van € 527,85. voor 25 minuten arbeid. Maar op de rekening staat voor de eerste monteur wel 2 uur arbeid en gebruik meetapparatuur ik denk voor een schroevendraaier en combinatietang. voor de tweede monteur stond 1 1/2 uur op de rekening en voor de assistent ook 1 1/2 uur en ook weer kosten meetapparatuur. Ik had beter een nieuwe cv gekocht maar ja het gebeurt allemaal in overleg bij bij Poppe zeggen ze. Ik zou eigenlijk wel een eerlijke rekening willen krijgen.
Heb beroep gedaan op jullie voor een radiator die losgekomen is van de muur. Blijkbaar is het volgens een technieker van bij jullie fout om radiators direct op gyprocwanden vast te maken met kleine vijsjes. De radiator had volgens hem om een houten paneel vastgemaakt moeten worden voor meer stevigheid. Ik ga er dus van uit dat dit probleem zich in de toekomst nog gaat voordoen met alle gevolgen van dien, waterschade omdat de buizen ook kapot gaan... Ik had graag een reactie gekregen van jullie omdat jullie de installatie toen gedaan hebben, zie mail antwoordend op de factuur, maar heb geen reactie gekregen.
De monteur heeft keurig mijn cv-ketel nagezien maar niet onze nieuwe Daikin Airco zoals met U afgesproken vorig jaar. Dus wil ik volgend jaar onderhoud voor de cv en voor de airco. M.vr.gr. : Jacob Kroon
Dankuwel voor de beoordeling. De airco wordt 1x per 2 jaar dus deze wordt volgend jaar weer nagezien. Mijn collega zal even contact met u opnemen om dit af te stemmen.
Vakmensen
Dankuwel voor de beoordeling!
Zeer positief, Mark is een echte vakman!
Dankjewel voor de beoordeling, we hebben het aan Marc doorgegeven!
Goede service
Bedankt voor de beoordeling, fijn dat u tevreden bent over onze service.
Gewerkt volgens afspraak
Dankuwel voor de beoordeling!
zeker aan te bevelen . wij zijn tevreden
Fijn dat u ons zult aanbevelen, dankuwel voor de beoordeling!
Fijn zo'n service pakket ,als tip vd monteur
Fijn dat u tevreden bent over het onderhoudspakket. Dankuwel voor de beoordeling.
Ich bin sehr zufrieden
Vielen Dank für die Bewertung! Es ist schön zu hören, dass du zufrieden bist.
alles prima verlopen en vriendelijk
Dankjewel voor de beoordeling!
Australiëweg 1
4561PD Hulst
Poppe Installatietechniek adviseert, installeert en onderhoudt klimaatinstallaties in woningen, utiliteitsgebouwen en scholen. De activiteiten zijn: - centrale verwarming o.a. cv-ketel, warmtepomp - airconditioning - airco - luchtbehandeling - zonnepanelen en zonneboiler - sanitaire installatie - service & onderhoud Betrokken, Betrouwbaar, Veelzijdig, Enthousiast én Duurzaam. Dat zijn wij! Met onze 5 kernwaarden zijn we er als team van overtuigd voor u een duidelijke meerwaarde te zijn. Vanzelfsprekend met uitgebreide vakkennis, persoonlijk advies en een serviceteam dat 24 uur per dag bereikbaar is voor uw storingen via 0114-681243.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.