Filters

10

Goed

Goede behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

uitstekende service

Alles prima afgewikkeld, van afspraak tot facturatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Er gaat de laatste tijd veel mis bij Poppe

Er wordt niet altijd van te voren gebeld terwijl dit wel is afgesproken, wij wonen niet op deze locatie. Verkeerde ketel opgehangen. Kabelboom kapot getrokken door monteur, wij kregen de rekening + betalingsherinnering, dit is nu wel opgelost. Ketel is nog steeds niet in orde. Verkeerde thermostaat en gateway geadviseerd en besteld, deze paste niet op ketel. Verwijzing voor garantie naar leverancier Gateway en Intergas. Leveranciers zeggen beide dat ik bij Poppe moet zijn voor garantie. Poppe geeft geen garantie en verwijst naar mogelijk ander probleem. Ik begrijp dat het erg druk is bij installatie bedrijven en waar mensen werken kunnen foutjes worden gemaakt, maar de laatste tijd gaat er wel erg veel mis. Jammer dat ik daar de dupe van moet worden. Ik ben al vele jaren klant bij Poppe. Monteurs doen echt hun best.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Prima bedrijf

Prima bedrijf en afspraken worden nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goede kennis en service

Goede Service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

10

Goede uitleg , goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima aardige mensen zijn altijd bereid om vragen te beantwoorden

Nieuwe ketel geplaatst duidelijke uitleg waarvoor dank

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

prima

Monteur was keurig op tijd en heeft het jaarlijkse onderhoud prima afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Vlotte en vakkundige reparatie

Defect aan de cv-installatie. Poppe gebeld en dezelfde dag een vakkundige monteur van Poppe aan de deur. Euvel verholpen en lekkage geconstateerd, waarvoor onderdelen nodig waren. Deze werden binnen een paar dagen gemonteerd. Vanwege een storing werd een nieuwe printplaat in de cv-installatie geplaatst. Hierna sloeg de zekering in de elektriciteitskast uit en hoewel het weekend was, kwamen er twee vakkundige monteurs en brachten alles piekfijn in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Altijd prima service

Prima vakmanschap en prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zeer vakkundige monteur die keurig werkt !

De monteur was stipt op tijd. Ik had een aantal vragen en die werden allemaal correct en duidelijk beantwoord. Er werd zeer netjes gewerkt. Een professioneel bedrijf dat ik iedereen kan aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Altijd uitstekende service en zeer vriendelijke monteurs en personeel

Nooit problemen en steeds met alles even vriendelijk en uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

servicegerichte technici

Poppe heeft bij mij een airco geïnstalleerd. Na 2 jaar kreeg ik een storing. Garantie op het onderdeel was verlopen, maar door Poppe onder gedeeltelijke coulance verholpen. Verder zijn het mensen die weten waar ze het over hebben, prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zeer tevreden

Het werk werd goed en correct uitgevoerd. Na het afronden van de werkzaamheden alles proper achtergelaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Dat was prima hoor

Hield zich aan de tijd en afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Tevreden

Tevreden, erg aardige en vriendelijke monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Goed

Vriendelijk personeel en afspraken worden goed nagekomen. en ook wordt je verteld of er iets is vervangen aan de ketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Ongehoord ! Een en al onwetendheid, geknoei en niet afwerken !

Een heel negatieve ervaring bij het installeren van een hybride warmtepomp. Aangezien ik niet thuis was , lieten zij mijn huis achter, goed wetende dat ik geen warmte zou hebben. Bij de dispatch weinig bekwaamheid. Na 3 dagen in de kou, kwam er iemand die niks kon verhelpen. Kwaad geworden op maandag iemand van de verantwoordelijken aan de lijn kunnen spreken. Die liet de vertegenwoordiger komen. Met alle respect voor Chris, die heeft er voor gezorgd dat wij alvast warmte hadden via het gas. Na het installeren van een extra kabel hadden we eindelijk een werkende warmtepomp. In de gastenbadkamer echter geen warm water. Is ondertussen opgelost. Wachten nu nog op de juiste lekbak want de huidige is te klein en het water spat eruit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima en vlotte service

Prima service en had snel een afspraak. Zoals altijd ook duidelijk antwoord op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Cv onderhoud

Onderhoud CV ketel was goed uitgevoerd. Alleen mis ik het systeem ontluchten. Nu moest ik dit zelf doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

goed

goede service verleend

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goed

Advies om geen olie van de Action bij te vullen wegens slechte kwalitijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
3

Probleem met warm water

De monteur kwam kijken en kon het probleem niet vinden. Hij zei dat het expansievat hoogstwaarschijnlijk moest vervangen worden. Dit zouden ze komen vervangen maar wegens personeelstekort kon dit pas na 2 weken. Ondertussen hadden we nog steeds geen warm water en zag ik wel een collega bij de buurman staan. Ik heb een andere firma laten komen en het probleem zat hem in de terugslagklep. Als leek zou ik dus onnodig op kosten worden gejaagd. Ik vroeg een aanpassing van de factuur wat betreft 'opsporing en herstelling van de werken' maar na 2 keer bellen werd daar geen gehoor aan gegeven. Netjes factuur in zijn geheel betaald en bedankt voor de bewezen diensten de afgelopen 20 jaar!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

zeer slecht

op een gegeven moment geen warm water meer. Dus gebeld en de monteur was er zo. Hij had het onderdeel al bij zich en was maar even werk zei hij. Hij opende de cv en dan zei hij nee dat kan ik niet maken daar moeten ze morgen voor terug komen. Hij was nog geen tien minuten binnen en was weer weg. Volgens hem zou er om 8.15 uur een monteur voor de deur staan. Maar geen monteur nog even gewacht en toch maar gebeld. Daar hadden ze geen weet van dat er een monteur zou komen dus doorverbonden naar een ander die had er ook geen weet van maar die zou zorgen voor een monteur. En dat was inderdaad ook zo en zoals het bij Poppe gaat alles in overleg. Hij had ongevraagd een assistent bij hem waarom weet ik niet. Maar goed het onderdeel werd geplaats een kwartiertje wek en we hadden weer warm water. Dus goed dat was opgelost. Toen kwam de rekening met een totaal bedrag van € 527,85. voor 25 minuten arbeid. Maar op de rekening staat voor de eerste monteur wel 2 uur arbeid en gebruik meetapparatuur ik denk voor een schroevendraaier en combinatietang. voor de tweede monteur stond 1 1/2 uur op de rekening en voor de assistent ook 1 1/2 uur en ook weer kosten meetapparatuur. Ik had beter een nieuwe cv gekocht maar ja het gebeurt allemaal in overleg bij bij Poppe zeggen ze. Ik zou eigenlijk wel een eerlijke rekening willen krijgen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

goede ervaring qua reactivieit

Heb beroep gedaan op jullie voor een radiator die losgekomen is van de muur. Blijkbaar is het volgens een technieker van bij jullie fout om radiators direct op gyprocwanden vast te maken met kleine vijsjes. De radiator had volgens hem om een houten paneel vastgemaakt moeten worden voor meer stevigheid. Ik ga er dus van uit dat dit probleem zich in de toekomst nog gaat voordoen met alle gevolgen van dien, waterschade omdat de buizen ook kapot gaan... Ik had graag een reactie gekregen van jullie omdat jullie de installatie toen gedaan hebben, zie mail antwoordend op de factuur, maar heb geen reactie gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Australiëweg 1

4561PD Hulst

0114681243

[email protected]

Over Poppe Installatietechniek B.V.

Poppe Installatietechniek adviseert, installeert en onderhoudt klimaatinstallaties in woningen, utiliteitsgebouwen en scholen. De activiteiten zijn: - centrale verwarming o.a. cv-ketel, warmtepomp - airconditioning - airco - luchtbehandeling - zonnepanelen en zonneboiler - sanitaire installatie - service & onderhoud Betrokken, Betrouwbaar, Veelzijdig, Enthousiast én Duurzaam. Dat zijn wij! Met onze 5 kernwaarden zijn we er als team van overtuigd voor u een duidelijke meerwaarde te zijn. Vanzelfsprekend met uitgebreide vakkennis, persoonlijk advies en een serviceteam dat 24 uur per dag bereikbaar is voor uw storingen via 0114-681243.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.