Vakwerk

Wij hebben via Installatiebedrijf P. Bruijn gevraagd voor een stuk leidingwerk onder de vloer, complete vernieuwing van de meterkast alsmede het plaatsen van een volledig elektrische warmtepomp. Van intake tot uitvoering en nazorg heeft Piet Bruijn absoluut vakwerk geleverd. Duidelijke uitleg en adviezen, snelle levering en uiteindelijk kwalitatief heel net werk geleverd. Ook de contacten met kantoor verliepen zeer soepel. Absoluut een aanrader !!

• Nazorg en Garantie

Goede ervaringen met alle vragen en uitvoeringen

Als er problemen zijn, dan wordt je vakkundig geholpen!

Professioneel en goed

Goede afspraken. Installeren perfect uitgevoerd.

Zeer goed bedrijf

Afgelopen vrijdag zijn er bij ons zonnenpalen geplaatst. Wij zijn zeer tevreden hoe dit bedrijf werkt. Zij komen langs en leggen alles zeer goed uit, en geven goed advies. Tevens wordt je goed geïnformeerd wat belangrijk is voor het na het plaatsen. Kortom een aanrader!

tevreden

Bruijns werkt secuur, klantgericht en levert kwaliteit. Flexibel en denken in mogelijkheden. evt. verbeterpunt: planning meer klantgericht. diverse werkzaamheden op 1 dag plannen ipv op meerdere dagen.

super

Maandag een email gestuurd dat de ventilatiedakpan met harde regen en wind water naar binnen lekte en woensdagmiddag perfect verholpen dit is nu waarom wij een installatie bedrijf uit de buurt vragen snel reageren chapoo

Afspraak gemaakt

Voor het maken van een afspraak om onze airco's te reinigen, ging dat online niet helemaal goed, maar daar is middels telefonisch contact adequaat op gereageerd. Tevreden klant dus

• Nazorg en Garantie

Altijd al goede connectie mee gehad

Als ik ze nodig heb, kan ik op dit bedrijf rekenen. Probleempjes worden altijd naar tevredenheid opgelost.

• Nazorg en Garantie

Geweldige service. Binnen de kortste keer weer een cv die het deed. Tussentijd kacheltjes te leen gehad.

Netjes gewerkt

Airco geplaatst zeer vakkundig gedaan en netjes gewerkt

• Nazorg en Garantie

Geadviseerd door vrienden, ik adviseer dit bedrijf aan iedereen!

November 2022 een warmtepomp besteld, gerekend op 1 jaar levertijd. Goede en duidelijke uitleg gekregen van Michel Bruijn, omtrent levering en installatie. In mei werd de pomp geinstalleerd door 2 monteurs, 1 stagiaire (geweldig joch) en 1 elektricien. Na 2,5 dag was de pomp bedrijfsklaar. Niets nadeligs kunnen vinden tijdens de installatie, constant even overleg en alles werd netjes opgeruimd. Hierna nog telefonisch contact gehad met Michel over onze ervaringen, subsidie werd door fa. Bruijn aangevraagd en we werden nog even attent gemaakt op de cash-back actie van Vaillant. Top dus!

• Nazorg en Garantie

Prima bedrijf met kundige enthousiaste medewerkers!

Bijzonder goede ervaring met Installatiebedrijf P.Bruijn. Lekkage in cv installatie snel opgespeurd en verholpen. Later een nieuwe cv ketel besteld. Contact met wie dan ook van het bedrijf uiterst plezierig verlopen. Ook de plaatsing nieuwe cv ketel zeer professioneel en vakkundig uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

Netjes en snel geholpen, duurde wat lang voordat de garantie papieren werden opgestuurd

Prima bedrijf, communicatie zou wat beter kunnen.

• Nazorg en Garantie

Een vakkundige aanleg en een betrouwbaar bedrijf.

De warmtepomp is keurig aangelegd. Door de haast en gebrek aan juist personeel zijn er wel wat ongelukjes gebeurd, die deels hersteld of vergoed zijn. Verder nette nazorg en afspraken altijd nagekomen. Reageren vlot op telefonische- of e-mailvragen. Systeem (Nibe warmtepomp) werkt goed, zowel het verwarmen als het koelen.

• Nazorg en Garantie

prima service, hopelijk prima product

bij boren in de vloer , eerst een stukje ophakken met steenbeitel.

Professionele vakmensen

Deskundige vakmensen die met je mee denken!

• Nazorg en Garantie

Zonnepanelen exact volgens afspraak geleverd en vakkundig geplaatst!

Het opnemen van de offerte gaf ons een goed gevoel. Er werd meegedacht en je merkt als klant dat men deskundig is. De dag van de plaatsing; de medewerkers arriveerden keurig op tijd. Zeer nette en keurig werkende medewerkers. Ook nu werd meegedacht. De installatie in de meterkast en doorvoer van de kabel door het dak werd vakkundig uitgevoerd. Idem voor het plaatsen van de zonnepanelen en nadien de uitleg. De werkzaamheden werden in alle rust uitgevoerd en verliep zeer voorspoedig. Er was echt een team aan het werk die goed op elkaar is ingespeeld. Kortom: een dikke aanrader voor wie nog zonnepanelen wil aanschaffen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Professioneel, kundig en goede installatie

Wij hebben een warmtepomp met nieuwe c.v. laten installeren door installatiebedrijf Bruijn. Eigenlijk is alles van begin tot eind goed geregeld. Het 1e contact: duidelijke uitleg en openheid over zaken. Daarna de installatie wat uitstekend gebeurde. Echte vaklui, nette afwerking, denken mee met je wensen. Gezellig in het contact en omgang. Ook de service erna is/was uitstekend. We hadden nog wat kleine probleempjes en vragen waarbij we na 1 telefoontje uitstekend werden geholpen. Meteen iemand aan de lijn, waarbij uiteindelijk het probleem werd opgelost. De storing werd netjes verholpen. Kortom, wij zijn enorm te spreken over dit bedrijf. En zouden deze aan iedereen aanbevelen!

• Nazorg en Garantie

Zeer tevreden, alles volgens afspraak verlopen

Zonnepanelen geplaatst. Zeer tevreden over de afspraken en uitvoering. Kwaliteit van de geleverde producten uitstekend!

Zeer deskundig bedrijf!

Montage van de zonnepanelen en warmtepomp is goed gegaan, we werden goed geadviseerd, geholpen bij vragen en de uiteindelijke installatie is prima verlopen. En als er problemen zijn worden die vakkundig opgelost.

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar bedrijf met duidelijk en eerlijk advies met daarnaast goed installateurs

Van begin af aan een duidelijk en eerlijk advies gehad. We hebben gekozen voor zonnepanelen in combinatie met een hybride warmtepomp. Levertijden zoals vooraf aangegeven en dit was correct. Daarnaast in de uitvoering goed en plezierige installateurs over de vloer gehad.

• Nazorg en Garantie

Heldere uitleg, vriendelijk, meedenkend en veilig werkend bedrijf.

Omdat wij volledig van het gas af wilden werd meegedacht in oplossingen. De verschillende mogelijkheden en kosten werden duidelijk uiteengezet. De installatie van de zonnepanelen verliep keurig volgens de aangegeven planning. Hierbij werd netjes en veilig op hoogte gewerkt met het daarbij horende materieel. De gebroken dakpannen zijn direct vervangen door reeds aanwezige reserve dakpannen. In de meterkast zijn de aanwezige antenneversterker, modem en CAI-aansluiting vakkundig verplaatst om ruimte te maken voor de zonnepaneel aansluiting. Hierbij is gelijk ruimte gecreëerd voor de nog te plaatsen warmtepomp. Al met al een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bestaat ruim honderd jaar en zien het belang van een tevreden klant.

• Nazorg en Garantie

Mooi vakwerk geleverd volgens afspraak.

De mannen van Bruijn installlatiectechniek hebben bij mijn zonnepanelen geplaatst. Van tevoren een mooi en transparant gesprek gehad met mijn wensen mbt de op te wekken energie. Keurig voorgelicht mbt de voor en nadelen van de verschillende systemen. Hele mooie en strakke offerte gekregen daar ik kon vergelijken met offerte’s van andere bedrijven die ik had laten opmaken. Door de mannen die de zonnepanelen kwamen installeren waren keurig netjes en hebben alles netjes opgeleverd met een duidelijke uitleg over de werking en dergelijke. Keurig bedrijf met vakkundige mensen en ouderwetse nette en goede service.

• Nazorg en Garantie

Zeer ervaren, klantvriendelijk, meedenkend bedrijf

P Bruijn ontzorgt ons al jaren en heeft zowel in onze oude als nieuwe woning vele verschillende werkzaamheden uitgevoerd. Altijd naar wens en volgens afspraak! Van plaatsing en onderhoud cv ketel, dakbedekking, waterleidingen omleggen en plaatsing keukenboiler in het oude huis - Tot uitgebreid advies over + realisatie van: warmtepomp, infrezen en aanleg vloerverwarming, zonnepanelen, infrarood vloerverwarming in slaapkamers, elektrische vloerverwarming in de badkamer, aanpassen meterkast en bijkomend onvoorzien loodgieterswerk. Alles is waargemaakt. Planning is vooraf naar wens gemaakt en nagekomen. En extra werkzaamheden werden tussendoor ook uitgevoerd zodat de planning haalbaar bleef. Heel fijn!! Vriendelijke en vakkundige medewerkers waar alles mee kon worden besproken en alles is naar wens uitgevoerd.

Klantvriendelijk!

We hadden lekkage en onze CV en expansievat stuk.de monteur heel snel bij ons! Alles nagelopen en uitgelegd wat alles was en hoe het in elkaar zat op een zeer fijne prettig manier. Hij ging onderdelen bestellen (Koningsdag zat er tussen). Na Koningsdag was monteur er om alles te installeren en had hij tijd om de lekkage te verhelpen. De monteur was echt een topper!

Over Techniek Nederland