Simpelweg zeer goede service en klantvriendelijk

Ik ben zeer goed geholpen door New Solar. De medewerkers zijn kundig en vriendelijk. Als enige minpuntje vond ik dat de wachttijd tot het plaatsen van de panelen erg lang was. Het eerste deel werd na een maand of 4 geplaatst, het tweede deel na bijna een jaar (waren andere klemmen voor nodig). Tegen die tijd waren zonnepanelen véél goedkoper geworden, maar ik moest wel de oude prijs betalen. Daar hadden ze wel argumenten voor, maar dan nog moet de marge op de geplaatste panelen enorm zijn geweest. Er werd vervolgens met mij meegedacht ter tegemoetkoming en nog een viertal panelen aangeboden tegen een scherp tarief. Een paar weken later bleek dit tarief echter hun nieuwe standaardtarief te zijn, dus had ik in feite geen korting gehad (zeker niet omdat de bekabeling er al lag en ze toch bij mij moesten zijn voor het plaatsen van het tweede deel van de panelen). Dat vond ik een tikkie jammer. Al met al blijf ik de service goed vinden, maar de deal wat minder.

• Nazorg en Garantie

Ik ben heel erg blij dat ik voor dit bedrijf hebt gekozen.

Alles netjes geïnstalleerd en de gemaakte rommel netjes opgeruimd. Iedereen heeft de veiligheidsvoorschriften nageleefd tijdens de werkzaamheden.

prima geregeld!

Prettig voorgesprek en informatie. Nette monteurs en montage.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

NewSolar is een zeer betrouwbare partner bij installatie van zonnepanelen.

Bezoek vooraf door expert en informatie over de mogelijkheden is als bijzonder prettig ervaren. Verder telefonische uitleg naar aanleiding van de offerte duidelijk en to the point. De offerte zelf was alleszins redelijk en door ons meteen geaccepteerd. Backoffice heeft alles geregeld rond de installatie. De installatie zelf is soepel verlopen zonder enig probleem. De installatieploeg heeft een alternatieve oplossing aangedragen voor de kabel naar de meterkast. Een uitstekende oplossing! Backoffice heeft verder geholpen om de app goed te kunnen gebruiken.

Top service.

NewSolar is een heel prettig bedrijf. Fijne mensen, die ook nog weten waar ze mee bezig zijn. Sociaal en professioneel.

Klantvriendelijk, meedenkend, oplossingsrichtingen.

Jasper en zijn team zijn vriendelijk, klantgericht en denken mee over de best passende oplossing. Ik heb het gehele traject van onderzoek, offerte en uitvoering (op een vervelende valse start na) als uitermate correct en prettig ervaren.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Controle van het dak: deskundig Offerte: prima Uitvoering plaatsing: zeer goed Overleg over de kabel naar de meterkast: zeer goed Kortom: alles dik in orde.

Heel fijn contact!

In het voortraject met de offerte en het advies een duidelijk en prettig contact. Goede communicatie omtrent planning. En op de dag van installatie keurige communicatief vaardige monteurs, soepel verlopen. Alles werkt naar behoren en geen hick ups.

Uitstekende service.

Op ons garagedak zijn naar volle tevredenheid 9 panelen geplaatst!

Duidelijke offerte, professionele plaatsing

Offerte aangevraagd en vlot antwoord. Goed meegedacht over opties (wilde vooral ochtend en avond rendement, niet zo zeer maximale opbrengst). Vervolgens tijdens plaatsing nog één en ander besproken waardoor er op termijn op zelfde dak gemakkelijk nog twee panelen bijkunnen door ze net wat strakker te leggen dan bij inmeten mogelijk leek. Al met al zeer tevreden!

• Nazorg en Garantie

Over het algemeen goede service en snelle actie

Helaas ging er de laatste keer toch iets fout, maar dat is snel weer opgelost...

• Nazorg en Garantie

Het contact met New Solar is heel goed en duidelijk, zowel mondeling als via mail.

Wij werden goed geïnformeerd over de panelen en het proces van plaatsen. De wachttijd op zonnepanelen was heel lang. De prijs was fors gestegen. Dat was heel jammer.

• Nazorg en Garantie

Denken mee, snelle offerte, goede helpdesk en prima montageteam.

Hebben op ons vorige huis geplaatst en ook op ons huidige huis (bij de toenmalige eigenaar). Bij uitbreiding ivm warmtepomp prima advies gekregen over mogelijkheden en uitvoering om alles ook op één site te kunnen blijven monitoren (bestaande installatie en uitbreiding).

• Nazorg en Garantie

Prettig en vakbekwaam personeel, er wordt netjes en secuur gewerkt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

kwalitatieve goede sevice met vriendelijke mensen

gesprek vooraf was bij mij thuis om te kijken hoeveel zonnepanelen er nodig waren en welke plek. goed advies gekregen, daarna ook nog goed bereikbaar om over voorstel te praten. het leggen van de zonnepanelen gebeurde door vriendelijk en goed personeel. weten er veel van, netjes, alles wordt schoon achter gelaten en helpen met de app. kortom: ik beveel NewSolar aan.

Goed bedrijf

Goed personeel

Compleet ontzorgd

2e keer dat New solar zonnepanelen bij me legt en wederom tiptop. De afspraken zijn goed nagekomen, goede communicatie. Alles is netjes geplaatst en afgewerkt, geen rommel, duidelijk uitleg over de app en controle dat alles werkt. De panelen liggen er top bij.

Prima werk afgeleverd

Geen negatieve ervaringen ondervonden

Slechte zaak

In 2012 heb ik 16 panelen gekocht bij New Solar. Van de beloofde 4000kwh per jaar is niets terechtgekomen. New Solar heeft dit ook nooit gecontroleerd. Onlangs heb ik New Solar daar op aangesproken maar ze reageren daar niet op. Ook op mijn rappels krijg ik geen enkele reactie. Van vrienden uit de wijk de Slagen krijg ik soortgelijke verhalen. Daar zijn zonder overleg panelen gelegd in afwijking van de offerte. Er is geprobeerd in contact te komen met New Solar maar ze reageren niet. Een hele slechte zaak dit allemaal. Van mij krijgt New Solar een hele slechte beoordeling. Jammer.

• Nazorg en Garantie

Goede service als er eenmaal een afspraak staat

De communicatie en telefonische bereikbaarheid kunnen echt beter.

zeer goed

• Kwaliteit N.v.t.

Kundig personeel

Top monteurs!!

Top monteurs!!

zeer goed

zie hieronder

• Nazorg en Garantie

Netjes, goed en snel gewerkt

Blij met de service. Snel antwoord op mijn vragen. Vriendelijke mensen.

Over NewSolar

Wij zijn sinds 2008 actief op gebied van de duurzame energie. Daarmee zijn we een van de partijen welke al langer actief is op de Nederlandse markt. Bij NewSolar kunt u uitstekend terecht voor advies, aanschaf en installatie van zonnepanelen, tegen de beste prijs-, kwaliteit- en prestatieverhouding. Wij leveren een actieve bijdrage aan het verduurzamen van de energievoorziening. Dit doen we door totaaloplossingen aan te bieden op het gebied van duurzame energieopwekking. Zonne-energie is onze passie en al onze activiteiten zijn erop gericht om onze klanten een zo maximaal mogelijk rendement te laten halen uit de investeringen, zowel op de korte als de lange termijn.

Over Techniek Nederland