Vakkundig en snel geplaatst

Na een lange wachttijd op de Enexis-werkzaamheden schakelde New Energy Systems vlot om voor een snelle plaatsing van de zonnepanelen te zorgen. Top geregeld!

• Nazorg en Garantie

Ik ben zeer tevreden over de installatie van de zonnepanelen.

De uitleg na plaatsing over de installatie en de app van Solar Edge was duidelijk.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

New Energy Systems met oude waarden en normen.

Een aantal weken geleden uitvoerige no nonsens informatie gekregen van Brian met betrekking tot de aanschaf van een warmtepomp. Na 3 weken werd ik vrijdags gebeld door Roger, met de vraag of de installatie ook wat eerder kon worden geplaatst. Nou de maandag erop stonden de 2 monteurs in bedrijfskleding om 8.00 uur morgens voor de deur. Uitermate beleefd en vriendelijk werd het rondje door het huis gedaan en begonnen ze aan hun klus. Stijn en Jeffrey werkten zeer gedisciplineerd en onderbraken hun werkzaamheden enkel voor een bakje koffie. Omstreeks 18.00 uur was de klus geklaard. Werkelijk fantastisch vakwerk werd afgeleverd. Alles werd uitvoerig getest en uitgelegd en schoon opgeleverd. New Energy moet deze 2 installateurs koesteren, want ze zijn een uithangbord voor het bedrijf. Zelden zo'n hardwerkende, vriendelijke en beleefde mannen meegemaakt. Nostalgische gedachten aan vroeger kwamen voorbij. Chapeau!!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Jimmy, Bedankt voor deze lovende woorden. We hebben de review met Stijn en Jeffrey, als ook met Brian gedeeld. En iedereen was hier natuurlijk ook heel blij mee, bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Een fijne, prettige ervaring

Er moest achteraf een hoogwerker bij, hetgeen niet betekende dat ik lang moest wachten. Het montageduo stond ons goed te woord. Ik heb jullie werk als deskundig en prettig ervaren.

• Nazorg en Garantie

Dag Jeff, Bedankt voor de geweldige 10! We waarderen de mooie woorden zeer. Wij wensen je veel plezier van je zonnestroomsysteem. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Fijn bedrijf dat afspraken nakomt!

Fijn gesprek gehad met duidelijke uitleg, hierop volgde een duidelijke offerte. Ook nadat we nog een vraag hadden gesteld duidelijk en snel antwoord. Na het accorderen van de offerte kregen we een levertermijn, echter waren de zonnepanelen veel sneller binnen en konden we al eerder worden ingepland! Ook de jongens die de installatie kwamen doen waren heel vriendelijk en professioneel. Na oplevering nog een duidelijke uitleg en de ze hebben de werkplek ook mega netjes achter gelaten! Alleen maar lof voor New Energy Systems!

• Nazorg en Garantie

Beste Claire, Bedankt dat u de moeite nam om deze prachtige review over ons achter te laten! Ik ga de complimenten intern overbrengen. Wij wensen u veel plezier van uw zonnestroomsysteem! Mocht er iets zijn, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Goede service verlening

Bij het eerste deel van de montage ging het een beetje mis. De monteur werkte te snel en slordig. Maar bij het tweede deel werd wel goed gewerkt en de fouten van de eerste monteur hersteld

• Nazorg en Garantie

Beste Wiely, Bedankt voor de geweldige 9 als beoordeling van ons werk! Wij waarderen de eerlijkheid en feedback, hierdoor kunnen we enkel beter worden. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

We zijn zeer tevreden.

We zijn zeer tevreden over New energie systems. Alle medewerkers zijn vriendelijk. De monteurs denken mee in oplossingen , werken netjes . Iedereen van het bedrijf komen hun afspraken na.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Anja, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden met ons bent, dat horen we bijzonder graag! Wij wensen u veel plezier van uw duurzaamheidssysteem! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

heel goede en nette dienstverlening

alles klopte. De offerte werd direct ter plekke gemaakt en de afspraken goed nagekomen. Zeer net en kundig personeel.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Harry, Dank voor de klinkende 9 als review voor ons werk! Heel erg bedankt! Wij wensen u veel plezier van uw stap in de verduurzaming. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Top werk!

New Energy Systems heeft een prachtig indaks zonnestroom systeem op ons dak geplaatst. Alles keurig uitgevoerd, helemaal volgens afspraak. We ontvangen veel complimenten dat het zo mooi uitziet. En wij zijn natuurlijk heel erg blij dat we onze eigen stroom opwekken.

• Nazorg en Garantie

Beste heer Houbiers, Bedankt voor de mooie woorden! Wat leuk dat u veel complimenten krijgt, het ligt er dan ook wel als een plaatje bij. Veel plezier van uw zonnestroomsysteem. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Zeer vakkundig werk. En mooi afgewerkt met een Daikin Warmtepomp

Op 18 en 19 maart heeft New Energy Systems bij ons de Daikin Warmtepomp geplaatst. Dit is op een zeer vakkundige wijze gebeurt. Alles werd ook netjes afgewerkt. Deze mensen hebben liefde voor hun vak. Bij het plaatsen van een warmtepomp moet men toch een hoge vakkennis hebben. Ik beveel New Energy Systems ten zeerste aan. Ook de prijs kwaliteit is super. Het hele huis is nu lekker warm op 23 graden. Dankjewel voor de goede zorg en vakkennis.

• Nazorg en Garantie

Dag Remie, Bedankt voor de mooie 10 en lovende woorden! En natuurlijk heel graag gedaan. Wij wensen u veel plezier van uw Daikin warmtepomp. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Solide bedrijf met prettige medewerkers die goed benaderbaar en bereikbaar zijn

Zonnepanelen en warmtepomp laten plaatsen. Van start tot eind van het traject prettige contacten met adviseurs, planners, administratieve ondersteuners en monteurs. Goede en snelle service bij vragen / problemen. Monteurs werken gestructureerd, secuur en snel. Kortom; ben heel tevreden over het eindresultaat!

• Nazorg en Garantie

Dag Ingrid, Hartelijk bedankt voor deze mooie review! We zijn erg blij met de complimenten, deze zullen we intern ook overbrengen. Wij wensen u veel plezier van uw zonnestroomsysteem! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Zonnepanelen werden netjes gemonteerd

De monteurs denken in oplossingen en zijn daarmee een voorbeeld voor andere bedrijven. Service is echt top.

• Nazorg en Garantie

Dag Thomas, Dat is ons streven en mooi dat we dit mogen terug horen in deze review! Bedankt voor het delen van de complimenten. Met zonnige groet, Jos | New Energy Systems

Rommelig

De offerte procedure zeer netjes en duidelijk volgens afspraak. Wegens weersomstandigheden meerdere afspraken nodig. Wegens veiligheid etc ook alle begrip voor echter hadden we het gevoel we hier zelf achteraan moesten lopen en het rommelig over kwam. Ook hoe alles is achter gelaten, had netter gekund. Dit ook gelijk op de mail gezet.

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Smeets, Bedankt voor uw review en het ook sturen van foto's naar onze planningsafdeling. Onze excuses, wij hadden inderdaad alles een stuk netter kunnen achterlaten. Zoals al besproken met collega David hebben wij onze monteurs hier op aangesproken, dit is uiteraard niet de bedoeling. Dank voor uw geduld als ook de positieve zaken die u meldt. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Een aanrader

Uiterst kundig en betrouwbaar maken waar wat zij beloven!

• Nazorg en Garantie

Dag John, Heel erg bedankt voor de mooie 10, als ook de mooie woorden. Dat waarderen wij zeer! Met zonnige groet, Jos | New Energy Systems

Plaatsing van de zonnepanelen en aansluiting op de meterkast door vakkundige en vriendelijke mensen.

De gehele installatie vond professioneel en vlot plaats door vakkundige en vriendelijke mensen. De werkplekken werden schoon achtergelaten. Na oplevering was de app voor inzicht in de stroomproductie snel beschikbaar en geïnstalleerd.

• Nazorg en Garantie

Dag Eric, Bedankt voor de geweldige 10! Het is bijzonder fijn dat de werkwijze die we nastreven gewaardeerd wordt en wij hetgeen we beloven ook waar maken. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Zowel voorbereiding als uitvoering uitstekend, helaas wel te lang op gewacht (+ 6 mnd)

Met 3 verschillende adressen (buurpand 2 appartementen) en dito systemen, complex verhaal. Extra begeleiding op gebied van aanpassing meterkasten (positief). Uitvoering en installatie uitstekend! Oorspronkelijke afspraak installatie medio oktober/november. Uiteindelijk helaas pas 2de helft januari. Als totaalplaatje:aanrader!

• Nazorg en Garantie

Dag Herman, Hartelijk bedankt voor de mooie review. We hebben inderdaad tegenslagen gehad in de planning door externe factoren, daardoor was de wachttijd helaas langer dan verwacht. Het is fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over de systemen in deze complexe situatie en de uitvoering/ installatie. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Professioneel en verzorgd

Het hele traject van offerte t/m uitvoering was professioneel en verzorgd. Vragen werden snel en goed beantwoord. Ook toen bleek dat het bestelde type zonnepaneel niet geleverd kon worden werd in overleg een goed en zelfs beter alternatief geboden voor dezelfde prijs. De montage gebeurde snel en vakkundig door vriendelijke en zorgvuldig werkende monteurs. Een prima klantervaring. De enige tip die ik heb is dat de melding om je netwerk aan te melden te vroeg komt, nl. bij de opdrachtbevestiging. Tegen de tijd dat de plaatsing plaatsvindt - in ons geval ruim een halfjaar later - ben je dat alweer vergeten. Het zou fijn zijn als die instructie (nog een keer) direct na plaatsing komt. Dat is nl. het moment om dat te doen, wil je een terugleververgoeding krijgen. Al met al kan ik New Energy Systems zeker aanbevelen!

• Nazorg en Garantie

Dag Max, Bedankt voor de prachtige review. Jouw feedback zullen we intern bespreken en bekijken hoe we ons hier kunnen verbeteren. Veel plezier van het zonnestroomsysteem! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Super service en zeer klantvriendelijk!

Mijn ervaring met New Energy Systems is super! Ik heb het gehele traject, van de offertefase tot aan het plaatsen van de zonnepanelen als zeer fijn ervaren. Alle mederwerkers waren ontzettend vriendelijk en communiceerde goed, zodat er geen misverstanden ontstonden. Ik zou New Energy Systems echt aan iedereen aanraden! Dankjullewel allemaal!

• Nazorg en Garantie

Dag Joep, Heel erg bedankt voor jouw recensie, daarnaast ook bedankt voor de zeer gewaardeerde woorden. Ik zal de complimenten intern overbrengen. Veel plezier van uw zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Van A tot Z perfect

Bij eerste afspraak meteen de offerte. Levering duurde wel wat lang. Super gewerkt onder geen fijne weersomstandigheden. En netjes gewerkt.

• Nazorg en Garantie

Beste Myriam, Dank voor de mooie 9 als waardering voor ons werk! We waarderen het zeer als onze klanten een mooie review achterlaten. Bedankt! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Hybride warmtepomp en zonnepanelen. Vakkundig gemonteerd.

Ondanks gure weer (winter) de zonnepanelen veilig gemonteerd door zeer ervaren en prettige monteurs. Beide monteurs afkomstig uit de Stille Zuidzee maar al lang in Nederland en werkzaam bij New Energy Systems. Daar ik zelf verschillende malen op die eilanden in de Stille Zuidzee ben geweest hadden we gelijk een klik. De hybride warmtepomp ook door prettige en ervaren monteurs gemonteerd. Geeft toch vertrouwen in New Energy Systems.

• Nazorg en Garantie

Beste Fred, Heel erg bedankt voor de geweldige review, een 10! En wat mooi dat u een dergelijke, bijzondere band direct had met onze monteurs. Geweldig! Dank voor uw vertrouwen voor het leggen van de zonnepanelen, als ook het plaatsen van de warmtepomp. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

een bedrijf wat zijn afspraken nakomt!

in deze wereld waar bedrijven klanten slechts als zakkenvuller aanmerkt is dit bedrijf een pareltje. Vriendelijk, men communiceert, zorgt voorde klanten en men komt de afspraken op tijd na.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Angela, Dat is een geweldige review om het jaar 2024 mee te starten. We brengen de complimenten aan het team over. Wij wensen veel zonne-uren! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Alles ging naar wens.

De afspraken zijn goed nagekomen.

• Nazorg en Garantie

Dag Jo, Bedankt voor de 10, we waarderen het zeer dat u een review wilde achterlaten. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Zeer goed begeleid!

Na 10 jaar wachten op toestemming (beschermd dorpsgezicht) hebben we nu eindelijk onze panelen. Met alle geduld zijn we daarbij zeer goed begeleid door New Energy Systems, waarbij de door hen aangeleverde informatie van groot belang was toen de welstandscommissie het definitieve oordeel moest vellen. We kregen ‘groen licht’, eigenlijk letterlijk en figuurlijk!

• Nazorg en Garantie

Beste Marc, We hebben u met veel plezier (en gepast geduld) begeleid. Bedankt voor uw vertrouwen en mooie review. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Top service waarbij rekening is gehouden met al onze wensen!

Zeer ervaren en vriendelijke monteurs en elektricien. Ook snelle en duidelijke antwoorden op vragen van mij achteraf aan verkoper. Ook fijn dat verkoper als enige de moeite nam om vooraf alles goed uit te leggen en te bekijken waar panelen en omvormer moesten komen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Michel, Bedankt voor de review! We gaan uw review delen met de monteurs, elektricien en adviseur Bob. Veel plezier van uw zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Correct goede prijs komen afspraken na

De uitvoering is prima verlopen binnen 4 uur was de gehele installatie geplaatst (6 panelen) Zelfs een kleine aanpassing aan de elektrische installatie werd achteraf tot volle tevredenheid uitgevoerd. Kan het bedrijf zeer aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Beste Mathieu, Dank voor de mooie waardering en aanbeveling! Wij wensen u mooie feestdagen en natuurlijk veel zonne-uren in 2024. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Over New Energy Systems B.V.

New Energy Systems, gevestigd in Schimmert, is gespecialiseerd in systemen voor de opwekking van duurzame energie, zoals zonnepanelen, warmtepompboilers en warmtepompen. Wij adviseren, ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden deze systemen voor particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrariërs, en hebben sinds onze oprichting in 2008 al enkele duizenden projecten door heel Nederland en België gerealiseerd. Een actueel overzicht van alle gerealiseerde projecten vindt u op onze website. Dankzij onze uitgebreide kennis en ervaring behoren veel particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrarisch ondernemers, van Zuid-Limburg tot en met de Waddeneilanden, tot onze klantenkring. Daarnaast maken diverse partners gebruik van de expertise van New Energy Systems. Tevens zijn we aangesloten bij brancheorganisaties HollandSolar en Techniek Nederland, hebben we een InstallQ-erkenning (SEI), zijn we Elite Partner van SunPower, zijn we VCA**-gecertificeerd en zijn we bovendien in het bezit van het keurmerk Zonnekeur-installateur.

Over Techniek Nederland