Wij wilden graag een warmtepomp en hebben een offerte aangevraagd bij new Energy systems en meerdere andere bedrijven. New Energy systems kwam vrijwel meteen met een telefoontje om een afspraak te maken waar ik bij andere bedrijven zeer lang moest wachten of zelfs helemaal geen bericht kreeg. Meteen de week erna is Ralf bij ons thuis geweest en heeft alles duidelijk uitgelegd en hoewel ik zelf ook al veel had uitgezocht had Ralf een goed antwoord op alle vragen die ik had. We hebben ook andere bedrijven laten komen maar het gesprek met Ralf voelde prettig en ik had vertouwen in hun (ook na het lezen van goede reviews) Na het bevestiging van de opdracht werd ik de week erna gebeld en is een afspraak gepland voor het plaatsen. Wat ook weer goed geregeld was. De installateurs kwamen optijd en hebben vakkundig gewerkt. Iets wat we hadden afgesproken moest op een andere manier gemaakt worden. Dit hebben ze netjes gevraagd en overlegd. Het leidingwerk is netjes gemaakt en we zijn heel tevreden De uitleg van de thermostaat in combinatie met de ketel had iets uitgebreider uitgelegd kunnen worden. Maar we konden het toch niet meteen testen omdat het in de zomer geïnstalleerd is. En we konden altijd bellen in de winter om de instellingen nog eens aan te passen en uit te leggen. We hadden de helft al vooraf betaald en na de installatie de tweede helft. Omdat het op een andere manier gemaakt was is er minder leiding gebruikt en na een telefoontje is dit aanpast op de rekening. Garantie en nazorg kan ik nog niets over zeggen Ik zou dit bedrijf aanbevelen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goededag, Heel erg bedankt voor de uitgebreide en eerlijke review. Heel fijn om deze omschrijving uitvoerig te kunnen lezen, zodat we de complimenten intern kunnen delen. We zullen ook uw feedback delen zodat wij dit in de toekomst nog beter kunnen doen. Wij wensen u veel plezier van uw warmtepomp! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Correcte offerte, net werk afgeleverd,

Contact was prima en afsprkaen en werk netjes uitgevoerd

• Nazorg en Garantie

Dag Peter, Bedankt voor de goede beoordeling en 9! Fijn om te lezen dat u zo tevreden was over het contact en ook de uitvoering. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Kennis, kunde en goede montage.

De uitleg over wat het systeem kan, was begrijpelijk. De montage en het inregelen van het systeem is door een leek niet te doen, maar door beide monteurs voortreffelijk gedaan. Kan deze firma zeker aanraden!

• Nazorg en Garantie

Dag Jean, Dank voor de mooie review en toelichting hierop. Erg mooie woorden, zo komen we graag voor de dag. Veel plezier van uw thuisbatterij! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

goede en klantvriendelijke medewerkers

leuke gezellige en klantvriendelijke medewerkers, die m.i. voortreffelijk werk hebben geleverd nogmaals bedankt !

• Nazorg en Garantie

Dag Rene, Wat een leuke review! We horen (natuurlijk) vaker dat wij vakkundig zijn en dat onze kennis opvallend goed is, maar deze complimenten zijn ook zeer mooi! We zullen deze complimenten intern overbrengen. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Duidelijk en eerlijk advies. Zeer tevreden over de communicatie.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Colin, Bedankt voor uw mooie review en erkenning van de zaken waar we dagelijks aan werken en telkens proberen te verbeteren. Wij wensen u veel plezier van uw warmtepomp! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Vakkundig geïnstalleerd!

Warmtepomp prima geïnstalleerd, zeer tevreden over de werking, nette monteurs, voor iedere vraag een antwoord. Prima afgewerkt, alleen veel stof bij het boren.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Luc, Bedankt voor de geweldige review. Fijn dat de installatie zo goed is verlopen en onze monteurs alle tijd voor u namen. Wij wensen u veel plezier van uw warmtepomp. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Top, alles volgens afspraak uitgevoerd.

Top, alles volgens afspraak uitgevoerd. Opdracht netjes en accuraat uitgevoerd, vriendelijke en attente medewerker. Na afloop nog een gedegen uitleg gekregen.

• Nazorg en Garantie

Dag Jack, Bedankt voor de mooie woorden en 10 als review. Wij wensen u veel plezier van uw duurzaamheidssysteem. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Zeer kundig en vriendelijk

Zeer kundig advies en uitvoering is geheel conform wens. Goede kwaliteit.

• Nazorg en Garantie

Dag Eric, Bedankt voor de mooie 10 en complimenten! Veel plezier van uw duurzaamheidssysteem gewenst. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Solide bedrijf waarover geen klachten.

In begin 2015 al panelen laten plaatsen door New Energy Sytems en dat is goed bevallen. Nu in 2024 uitbreiding van systeem laten uitvoeren met 18 panelen uiteraard door zelfde firma. Is wel wat duurder dan ander firma’s maar je word wel voorzien van kwaliteitsproducten en je bent wel bijna zeker van hun handhaving in de markt.

• Nazorg en Garantie

Dag John, Bedankt voor de mooie review en dat wij wederom bij u zonnepanelen mochten installeren. Wij wensen u veel plezier van uw (extra) zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

geweldig en professioneel

Eind mei 2024 heeft NES een all electric warmtepomp bij ons geinstalleerd. De Daikin Altherma 3. Na de eerste contacten gaf een technisch adviseru aan dat de buitenunit ook op een lek kon worden geplaatst die minder in het zicht was. Helemaal blij. Monteurs deskundig en betrokken. Dank jullie wel. Familie Janssens Born

• Nazorg en Garantie

Mijn vertrouwen in New Energy Systems is volledig bevestigd bij het plaatsen van de warmtepomp.

Ik was al bekend met New Energy Systems vanwege de in 2019 door "NES" bij mij geplaatste zonnepanelen, toen ik de offerte aanvroeg voor een warmtepomp. Na bij de bespreking op een prettige en deskundige wijze te zijn geïnformeerd, akkoord gegaan met de offerte. Ik ben zeer tevreden met de vakkundige plaatsing van de hybride warmtepomp en de prettige wijze van werken door de monteurs van NES. Ook een onverhoedse tegenslag bij het doorboren van een vloer - er werd een waterleiding geraakt (die daar niet behoorde te lopen) - werd zonder in paniek te raken deskundig opgelost. De warmtepomp werkt na het proefdraaien zoals het hoort en ik heb er geen omkijken naar.

• Nazorg en Garantie

Dag Leo, Heel erg bedankt voor de review maar nog meer voor het vertrouwen. Uw review streelt ons, we zullen deze intern ook doorgeven aan de betrokkenen. Veel plezier van uw zonnepanelen en warmtepomp! Met vriendelijk groet, Jos | New Energy Systems

goede deskundige en klantvriendelijke plaatsing en levering

Ik ben zeer tevreden over de levering en plaatsing van de zonnepanelen , een bijzonder woord van dank aan de monteurs en ander personeel dat mij voortreffelijk heeft geholpen met mijn problemen m.b.t. internet.

• Nazorg en Garantie

Dag Rene, Bedankt voor de mooie review! We staan natuurlijk voor onze kunde en kennis, maar luisteren ook naar de vraag van klanten. Als we dan met het internet kunnen helpen, dan doen we dat! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems.

Tijdens de orientatiefase al erg goed advies gekregen, eerlijk en duidelijk. Weloverwogen een beslissing kunnen nemen. De plaatsing is prima verlopen, vriendelijke en deskundige medewerkers die serieus hun vak uitoefenen. Aanrader.

• Nazorg en Garantie

Beste John, Heel hartelijk bedankt voor de mooie woorden en review. Ik zal de complimenten met de adviseur en monteurs delen. Wij wensen je veel plezier van de warmtepomp en zonnestroomsysteem! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Professionele en aardige interactie

Ik had al panelen van hun op mijn dak maar wou er nog een paar bij. Netjes afspraak gemaakt en samen over mijn wensen gesproken. Daarna correcte offerte gekregen. Na een paar weken werd het netjes en snel geïnstalleerd. Alles werkt prima en met de app kan ik mooi alle gegevens bij houden.

• Nazorg en Garantie

Dag Otto, Nog altijd een tevreden klant, dat is heel erg fijn! Bedankt voor de nieuwe aanvraag en review na uitvoering. Wellicht tot weer in de toekomst. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Vaklui, afspraken kloppen

Alles werkt, maar de winter moet nog komen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Kees, Dank voor de (voorlopige) 8! Mocht er onverhoopt toch nog iets zijn, dan weet u ons te vinden! Fijn dat al onze afspraken zijn nagekomen en de installatie naar tevredenheid is. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Enkel lof!

New Energy Systems is een zeer betrouwbaar partner gebleken om tot het voor ons gewenste resultaat te komen. En wij zijn zeer kritisch geweest tijdens de offerteperiode. Het advies is open en eerlijk. Geen onduidelijkheden, geen kleine lettertjes die achteraf tot vragen leiden. Afspraken worden perfect nagekomen. Eerlijkheid staat bij mij altijd voorop en die heb ik zowel bij de verkopers als bij de installateurs gevoeld, zelfs als dat voor New Enery Systems niet tot het maximale rendement zou leiden. Dat is wat ik onder eerlijkheid versta. Wij vonden zonnepanelen op het dak eigenlijk heel lelijk, maar hadden, gezien de belachelijke energieprijzen, uiteindelijk geen keuze meer. Het "indaksysteem" dat door New Energy Systems is geplaatst heeft deze aversie voor zonnepanelen maximaal verzacht. Ze zijn perfect gemonteerd en ik durf nu voorzichtig te stellen dat ik de panelen op deze manier geplaatst eigenlijk best mooi vind en geen inbreuk doen op de waarde van het huis.

• Nazorg en Garantie

Dag Peter, Heel erg bedankt voor de lovende woorden. We zullen deze complimenten overbrengen aan de collega's waar u in contact mee bent geweest. Wij wensen u veel plezier van uw indaksysteem! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Deskundig en professioneel.

Zeer goed gesprek vooraf met deskundig personeel die weten waar ze over praten. Volgend de installatie zoals afgesproken door vakkundige monteurs welke weten waar ze mee bezig zijn. Degelijk en netjes werkgelverd met duidelijke uitleg.

• Nazorg en Garantie

Dag Nico, Bedankt voor de mooie 10 en complimenteuze woorden! Veel plezier van uw duurzaamheidssysteem gewenst. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Voorwerk niet goed geregeld, leidingen rn kabels e.d.

Het voorwerk was niet helemaal goed geregeld. Leidingen en kabels e.d.

• Nazorg en Garantie

Dag Eviline, Bedankt voor het nemen van de moeite om een review achter te laten. We herkennen dat we in onze communicatie enige steken hebben laten vallen, we hebben dit intern al besproken. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

alles volgens afspraak gegaan.

Ga er vanuit als er ooit iets stuk is dat we dezelfde service krijgen. zie beoordeling 5

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer/mevrouw Kleuters, Dank voor de mooie review! Mocht er onverhoopt toch nog iets zijn, dan weet u ons te vinden en zullen wij inderdaad de service verlenen die u van ons verwacht. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Fijn contact en uitstekend werk geleverd!

Fijn bedrijf wat afspraken na komt. Wij waren ons aan het oriënteren voor een hybride warmtepomp. Hierbij kwamen uit bij New Energy system te Schimmert. De vertegenwoordiger die bij ons kwam kijken naar de mogelijkheden gaf ons goed advies en maakte een rondje door onze woning om te kijken welk type hybride warmtepomp het beste bij onze woning paste. Hieruit kwam dat de Remeha Elga Ace 4 kWh de beste keuze was. Na het ontvangst van een duidelijke offerte hebben wij akkoord gegeven en 2,5 maand later werd deze samen met een nieuwe cv ketel geïnstalleerd. De installatie verliep soepel en was binnen 5 uur klaar. De installateurs hebben netjes gewerkt en gaven duidelijk uitleg over hoe de warmtepomp bediend moeten worden. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan!!!

• Nazorg en Garantie

Dag Bart, Bedankt voor de geweldige 10. En daarnaast voor de aanbeveling. Wij wensen u veel plezier van uw Remeha warmtepomp! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

uitstekende en deskundige advies, plaatsing en nazorg.

Advies bij het opstellen van de offerte was duidelijk en correct volgens afspraak geen onduidelijkheden. Plaatsing en nazorg is correct en netjes opgeleverd. Prima!!!!

• Nazorg en Garantie

Dag Henk, Bedankt voor de mooie review! Heel fijn dat wij aan uw verwachtingen voldeden en u de moeite wilde nemen om bovenstaande review te delen. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Zorgeloze levering en installatie

Na een gedegen adviesgesprek over gegaan tot aanschaf van een hybride warmtepomp. Keurig op tijd geleverd, strak geïnstalleerd. Mijn geïnstalleerde thermostaat bleek te functioneren met de nieuwe installatie. Dus dat ging van de rekening af. Flexibel meedenken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Gerrit, Een 10, heel erg bedankt! En inderdaad, we proberen altijd in het belang van onze klanten te denken. Wij wensen u veel plezier van uw hybride warmtepomp. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Professioneel, vriendelijk, snel en betrouwbaar!

Onze warmtepomp sneller als verwacht geïnstalleerd!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Pascal, Bedankt voor de mooie woorden! Veel plezier van uw warmtepomp gewenst. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Top service, geen omkijken naar !

Wij besloten, na wat offertes te hebben opgevraagd, om 14 zonnepanelen aan te schaffen bij New Energy Systems. Vanaf het eerste contact zijn wij zeer goed geadviseerd, alles was heel duidelijk en transparant. Verschillende opties en de voor- en nadelen uitvoerig besproken. De plaatsing verliep vlekkeloos en aan het eind van de dag produceerden wij zelf stroom ! Ik kan het iedereen aanraden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Leon, Dank voor de mooie woorden en review! We geven de complimenten intern door. Veel plezier van uw zonnestroomsysteem. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Goed advies en prima geplaatst!

Vakkundige en nette monteurs, binnen en buiten prima gewerkt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Luc, Bedankt voor de mooie woorden, we geven de complimenten graag door aan onze monteurs en de adviseur. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

De Steeg 15

6333 AT Schimmert

Over New Energy Systems B.V.

New Energy Systems, gevestigd in Schimmert, is gespecialiseerd in systemen voor de opwekking van duurzame energie, zoals zonnepanelen, warmtepompboilers en warmtepompen. Wij adviseren, ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden deze systemen voor particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrariërs, en hebben sinds onze oprichting in 2008 al enkele duizenden projecten door heel Nederland en België gerealiseerd. Een actueel overzicht van alle gerealiseerde projecten vindt u op onze website. Dankzij onze uitgebreide kennis en ervaring behoren veel particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrarisch ondernemers, van Zuid-Limburg tot en met de Waddeneilanden, tot onze klantenkring. Daarnaast maken diverse partners gebruik van de expertise van New Energy Systems. Tevens zijn we aangesloten bij brancheorganisaties HollandSolar en Techniek Nederland, hebben we een InstallQ-erkenning (SEI), zijn we Elite Partner van SunPower, zijn we VCA**-gecertificeerd en zijn we bovendien in het bezit van het keurmerk Zonnekeur-installateur.

Over Techniek Nederland