Snel geholpen, fijn contact

Het contact via de tel. verliep fijn. De monteur kwam snel. Legde alles goed uit. Goede tijdelijke oplossing bedacht. Uiteindelijke klus duurde een kleine week, was iets later dan we gehoopt hadden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede ervaring bij klant vriendelijk bedrijf

Duidelijke offerte, afspraken nagekomen, netjes geïnstalleerd en last but not least goede nazorg

Prima geholpen

Prima geholpen

• Nazorg en Garantie

Supersnel aanwezig na melding storing

CV gaf storing, monteur binnen 1 uur aanwezig, maar storing was verholpen door CV instalateurs.

• Kwaliteit N.v.t.

Keurig gewerkt

Nette monteur en afhandeling

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Binnen een paar dagen offerte en komen afspraken ook echt na

Super bedrijf Hadden vragen over een nieuwe groepenkast Kwamen aan huis om de situatie te zien Goed advies Snelle service Aardige monteur

Fantastisch werk geleverd!

Contact verliep zeer vlot en de lijntjes werden kort gehouden. Goede communicatie! Uiteindelijk op de dag van plaatsen is er goed en netjes werk geleverd. Kortom een aanrader voor allen!

• Nazorg en Garantie

Snelle en goede opvolging.

Een stroomstoring die moeilijk te traceren viel, is systematisch opgezocht en hersteld. Omdat de tijd doortikte, kwam er assistentie bij om zo efficiënt te werken. De goede communicatie omtrent voortgang was ook prettig.

Supersnelle en correcte uitvoering

Zoals eerder ervaren een snelle en correcte uitvoering van de opdracht die zeer snel is opgepikt door Netten. Bedankt en graag tot een volgende keer!

• Nazorg en Garantie

Technisch in orde maar service rammelt

Van eerste diagnose in december tot installatie van trafo en lampen in mei duurde zes maanden. Al die tijd geen licht boven de eethoek. Na eerste bezoek moesten zaken besteld worden. Het bleef stil. Zelf gebeld en afspraak gemaakt. De man die kwam kende het probleem niet en had geen onderdelen voor herstel verlichting bij zich. Zijn advies om naar LED om te bouwen was goed. Weer een hele tijd wachten. Zelf gebeld ... boodschap achter gelaten. Weer een tijd stil ... . Hoe kan het dat de interne communicatie zo slecht loopt?

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste mevrouw Ossewaarde, Wat vervelend dat u lang heeft moeten wachten op een passende oplossing, uiteraard betreuren wij dit enorm. Deze gang van zaken is binnen onze organisatie zeker niet gebruikelijk. Wij willen uw klacht echter niet afdoen als eenmalig incident en nemen binnenkort contact met u op om dit persoonlijk te bespreken. Tot slot willen wij u bedanken, uw feedback is belangrijk als aandachtspunt zodat wij de kwaliteit van onze interne communicatie nog verder aan kunnen scherpen. Met vriendelijke groet, Netten Installaties B.V.

Komen afspraken na en is deskundig.

• Nazorg en Garantie

Snel en vakkundig geholpen.

• Kwaliteit N.v.t.

Over Techniek Nederland