Filters

9

Fijne organisatie

Deskundig personeel. Reageert snel en is klantvriendelijk. Contactpersoon van het bedrijf is vriendelijk en correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Tevreden klant en zeer snel geholpen

Eerst een ander partij gebeld, welke over een maand konden langskomen voor een onderhoudsbeurt aan de CV-ketel. Daarna Neerland verwarming gebeld en zij konden 's middags nog langskomen. De ervaring met de monteur was uitstekend en deskundig. Het is wel een beetje lastig om op de website de juiste gegevens te vinden met betrekking tot de onderhoudscontracten, maar met een belletje is alles duidelijk geworden en een onderhoudscontract afgesloten. Ben benieuwd naar de volgende onderhoudsbeurt voor volgend jaar :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Onderhoud plus storing

Perfecte Service bedankt. Onderhoud uitgevoerd hoe het echt moet En de vervelende storing 36 verholpen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Nefit warmte pomp

Man man man, wat een topteam ! Niet de goedkoopste ( alhoewel het verschil niet groot is ) maar zeker wel de allerbesten ! Van A tot Z het gezochte gevoel gehad dat elke mens zoekt bij investeringen. Geen cowboy gedoe zoals vele anderen. Niets is teveel, alles moet tip top zijn, hele rustige en duidelijke uitleg van offerte tot aflevering handbediening. Ben echt onder de indruk over dit vakmanschap, proffessioneel gereedschap en vooral de menselijkheid die deze mannen uitbrengen. Dit is één van mijn beste ervaringen die ik de laatste jaren heb mogen meemaken.!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Nieuwe warmte pomp

Zijn zeer goed bereikbaar en komen gemaakte afspraken punctueel na. Medewerkers zijn zeer beleefd, hebben verstand van zaken en denken met je mee. Wij zijn erg happy met de nieuwe warmte pomp .

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

gebeld bijna niemand neemt op. Maar neerland cv wel

Vandaag mijn ketel geplaatst onze was stuk meer dan tien bedrijven gebeld bijna niemand neemt op of heeft geen tijd of wij hadden geen contract hebben net een baby maar dat deerde niemand toen belde neerlandverwarming terug heb mijn probleem uitgelegd binnen een uur was er een monteur Hij kon hem repareren maar vertelde dat de kosten hoog waren en het beter was het toestel te vervangen mijn angst was dat het te lang ging duren monteur belde met de zaak 3 uur later had ik een nieuwe en werkende Nefit ketel We zitten er weer warmpjes bij wat een top service het bestaat nog Tevens leuke en gezellige monteurs hadden ook nog een knuffel voor onze dochter mee genomen echt grandioos top top top !!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Nieuwe nefit ketel

naar alle teveredenheid bij ons een nieuwe CV ketel geplaatst. De werkzaamheden werden zeer netjes uitgevoerd en we zijn zeer tevreden met het resultaat. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Omderhoud cv

We waren op zoek naar een installateur die bereid was een CV ketel in onderhoud te nemen die niet zelf geïnstalleerd was. Na vele teleurstellingen kwamen we uit bij Neerland bv Duidelijke website waar je kunt kiezen uit verschillende abonnement vormen. Vervolgens werd er een nul meting gedaan en werden tegen een zeer schappelijke prijs een aantal onderdelen van de ketel vervangen conform onderhoud van fabrikant. Zeer betrouwbare partij valt zeker aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Bij dat wij gebeld hebben.

We roken al een tijdje een vreemde lucht bij de cv ketel dus belde we dit bedrijf. De monteur zei dat ze al de volgende dag konden komen dus best een snelle service. Ik had al 3 jaar geen onderhoud laten doen aan de cv ketel dus toen de monteur de ketel open maakte zag hij meteen dat de pakking van de brander lekte. Die heeft hij dus meteen vervangen en ik heb ook gelijk een onderhouds contract af gesloten bij Neerland verwarming. De prijs viel ook reuze mee, en nu zitten we er weer warmpjes bij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

warmte pomp nibe

Keurig netjes afgewerkt! Netjes op tijd volgens afspraak. keurig gewerkt en geen gekke dingen. alles werkt volgens behoren en ook uitleg over installatie was duidelijk. prima vakman.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zondag de Cv ketel stuk

Zondag ketel stuk. Contact met firma Neerlandverwarming zelfde dag .Maandag zaten we er weer warmpjes bij. We waren niet thuis tijdens de installatie. Bij thuiskomst leek het alsof er niemand binnen was geweest, maar er hing wel een nieuwe ketel. Klasse jongens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

oude ketel vervangen

Mijn oude ketel van meer dan 18 jaar is onlangs vervangen. De hele keten van: offerte, opdracht, datum prikken, oude ketel verwijderen en afvoeren, nieuwe plaatsen, testen, inclusief een draadloze Wifi thermostaat is tot in de puntjes perfect uitgevoerd, en niet vergeten, inclusief 'stofzuigschoon' opleveren. Daarnaast met de monteur een gezellige positieve kennisuitwisseling gevoerd, over isoleren, warmtepompen, energie transitie, en een kop koffie. Wij zijn zondermeer tevreden. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

personeel is erg vriendelijk

Een mooi klein bedrijf waar alleen maar acht specialisten werken. De communicatie is super en het personeel is erg vriendelijk. Dit bedrijf levert kwalitatief heel goed werk. Ik kan dit bedrijf aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

In een woord: geweldig

Sam (of sem) heeft geweldig werk geleverd. Ondanks de sneeuw toch het dak op om de daktoevoer te plaatsen op de nieuwe plek voor de ketel. in één dag een klus die normaliter door 2 mensen moetb worden gedaan, alleen geklaard. De ketel werd in de koudste (en dus drukste) week van het jaar geplaatst binnen drie dagen nadat we hem besteld hadden. In een woord: geweldig. Advies over de te nemen ketel ook deskundig en niet te bang om een goedkopere ketel aan te bieden omdat die beter paste bij onze behoefte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

goede service

Zeer kundig en betrouwbaar bedrijf, behulpzaam personeel, altijd goede service, alles wat je van een gerenommeerd en professioneel CV-installatie bedrijf mag verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Helemaal top!!

Als altijd, vakkundig, eerlijk, beste oplossing met oog voor de financiële kant. Al jaren vertrouwen we naar volle tevredenheid op de service van Feiken. Service is prima, aardig, vakmensen, oplossingsgericht denken met oog voor het financiële, ( dus niet uit op onnodig hoge kosten voor de klant). Aanbevelingswaardig

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Bedonderen de boel

Drieweg klep motor moest vervangen. Toevallig had de monteur van Neerland alleen een duurdere Bosch bij zich. Oké die dan maar. O ja de ventilator motor moet ook vervangen, niet bij me kom morgen terug. Daarna niemand meer gezien. Na 3 maanden weer storing. Neerland gebeld, nee nu moest de regelunit worden vervangen en nog wat zaken. 1100 eu Andere monteur bijgehaald. Hé de motor van de drieweg klep is stuk. Nee het is helemaal geen Bosch! Het is een gebruikte Honeywell!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Komen beloften totaal niet na

Vanaf december 2019 ben ik bezig om een offerte te krijgen van werkzaamheden waarvan zij telkens aangaven dat zij deze konden en wilden uitvoeren. • Inventarisatie voor de offerte is gedaan tijdens bezoek op 8 januari 2020. Offerte zou binnen een week volgen. Niets ontvangen • Februari contact opgenomen. Er werd aangegeven dat de monteur de foto’s niet had aangeleverd maar dat dit uitgezocht zou worden. Ik zou eind van de week horen. Niets vernomen. • Meerdere keren in 2020 contact opgenomen. Uitgelegd wat ik wilde. Telkens excuses gekregen met de belofte dat het opgepakt zou worden en dat ik teruggebeld zou worden. Niet gebeurd. • 12 december 2020 (nadat ik wel een reminder mailtje had gekregen dat mijn ketel aan de beurt was voor onderhoud) weer contact opgenomen met vraag of ik een offerte kon krijgen van de gewenste werkzaamheden. Afspraak dat dit opgepakt zou worden tegelijkertijd met het onderhoud van mijn ketel. Verder geen offerte gekregen en dus ook geen onderhoud. • 5 februari weer gebeld. Wederom hetzelfde verhaal. Excuses maar geen actie. Niets vernomen. • 10 februari 2021 weer gebeld. Weer mijn verhaal verteld. Nu afgesproken dat ik zelf nog foto’s en een omschrijving van de gewenste werkzaamheden zou mailen waarna er alsnog een offerte gemaakt zou worden en het onderhoud van mijn ketel plus werkzaamheden ingepland konden worden. Mail 10 februari gelijk gestuurd inclusief foto’s. Geen reactie ontvangen. • 18 februari 2021 weer gebeld. Men had de mail met foto’s ontvangen maar door drukte nog niet aan toe gekomen. Zou binnen week reactie op komen. Niets gehoord. • 16 april krijg ik een herinnering voor het inplannen van het onderhoud van mijn ketel. Over mijn offerte is er in bijna 1,5 jaar 0 keer contact met mij gezocht. Niet via mail en niet via telefoon. Het lijkt erop dat ze goed zijn in het verkopen van onderhoudscontracten en plaatsen van nieuwe ketels maar niets daar buiten. Onderhoud aan ketel is wel altijd naar behoren gedaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Klantenservice en prijs ver onder de maat

Heb onlangs opdracht gegeven voor het uitvoeren van een reparatie aan een tikkende 3-wegklep gecombineerd met onderhoud aan mijn verwarmingsketel. Hierbij ging van alles mis: - de monteur heeft tijdens dit eerste bezoek een dekselbrander en ontsteking vervangen en de onderhoudsbeurt uitgevoerd (totale kosten 271 EUR) maar de reparatie van de tikkende 3-wegklep niet omdat hij het onderdeel niet bij zich had en sowieso niet op de hoogte was van de klacht die ik telefonisch had gemeld (heb klantservice bij het maken van de afspraak zelfs aangeboden een geluidsopname op te sturen maar dat was niet nodig) - Ik heb bij het maken van de tweede afspraak duidelijk aangegeven dat ik vond dat het ten onrechte was dat de reparatie niet gelijk de eerste keer was uitgevoerd. Om die reden is uiteindelijk afgesproken dat er voor de tweede afspraak geen voorrijkosten in rekening zouden worden gebracht. Wat echter wel in rekening werd gebracht na de tweede afspraak was een uur arbeidsloon van 70 EUR terwijl de reparatie maar 10-15 minuten duurde. Er staat weliswaar op de factuur vermeld dat de minimale werktijd een uur is maar dat is niet van tevoren medegedeeld en hier was bovendien geen sprake van geweest als de reparatie tijdens de eerste afspraak zoals afgesproken was uitgevoerd. Totale rekening tweede bezoek 270 EUR - daarnaast ben ik van mening ik dat ook voor het onderdeel teveel in rekening is gebracht (namelijk 200 EUR). De reden is dat het aangebrachte onderdeel bij de installatievakhandel 110 EUR kost en op de rekening staat vermeld dat het onderdeel bij de groothandel is opgehaald. Ik vermoed dan ook dat de tijd die de monteur kwijt was voor het ophalen van het onderdeel in de kosten is doorberekend. Dit onderdeel was ook via pakketpost te bestellen. - kortom, de klant wordt slachtoffer van de gebrekkige communicatie tussen klantenservice en monteurs, voorwaarden die pas bij facturatie duidelijk worden en uiteindelijk opgezadeld met een veel te hoge rekening

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Reageren niet.

Een offerte aanvraag voor minstens 4 airco's neergelegd, waarna ook eventueel de WTW units zouden kunnen worden geinstalleerd en alles in onderhoud nemen. Na enkele dagen zelf maar gebeld, eerste keer werd niet opgenomen, dag erna nogmaals gebeld en gevraagd of ik nog reactie mag verwachten. Kreeg te horen dat het erg druk was en dat ze er "morgen" op terug zouden komen... Reminders om de paar dagen gestuurd en niets meer gehoord. Ben benieuwd wat ze doen als je service van ze nodig hebt na een installatie van ze.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Onnodige kosten

De website van Neerland verwarming geeft aan dat een Check Up van de cv ketel €95 kost. Vervolgens rekent Neerland Verwarming €108 voor een check up met het verhaal dat ik een Brons onderhoudscontract heb. Terwijl ik absoluut geen contract met dit bedrijf heb. Restitutie van het bedrag geven zij niet want mevrouw Tol geeft als antwoord: Ik begrijp helemaal niets meer van wat u allemaal bedoeld. Beter ons te bellen. Een totaal niet onderbouwd antwoord. Ga hier dus niet heen als je niet zomaar extra kosten wilt maken

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snel

Na veel gedoe met onze oude installatie Heeft neerland verwarming een nieuwe hoofdleiding in ons huis gelast op de oudweste manier lassen dus en 2 nieuwe hr gemonteerd heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Julianalaan 24

3626 AM Nieuwer ter aa

307113010

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.