Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen.

Tot nu toe hebben ze prima werk geleverd bij het onderhoud van en de keuze voor en de installatie van een nieuwe gasketel. Hoe ze zich gaan manifesteren op het gebied van de energietransitie is een uitdaging. Ik ben benieuwd.

• Nazorg en Garantie

Beste Bert, Bedankt voor deze positieve review! We zijn blij te horen dat onze service naar wens is geweest. Wij gaan altijd waar mogelijk voor een efficiënte, milieubewuste en energiezuinige oplossing die bijdraagt aan comfortabel wonen en werken.

indien nodig snelle hulp en goede reparatie

indien nodig snelle hulp en goede reparatie

• Nazorg en Garantie

Beste Jur, Bedankt dat je de tijd genomen hebt om deze review achter te laten. We zijn blij dat we u snel hebben kunnen helpen met de reparatie en dat u ons aanbeveelt als bedrijf. Graag tot een volgende keer!

Goede snelle service

Goede ervaring. Snelle service en super vriendelijk. Alles netjes achter gelaten

• Nazorg en Garantie

Beste Miranda, Dankjewel voor het geven van deze review. We zijn blij dat je ons aanbeveelt en dat alles naar wens is verlopen. Graag tot de volgende keer!

Correct en volgens afspraak uitgevoerd

Volgens afspraak en correct uitgevoerd , klantvriendelijk .

• Nazorg en Garantie

Dankjewel voor deze beoordeling Anton. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Graag tot een volgende keer.

Goede service en vriendelijke monteur. De heer Kievits weer waar hij over praat.

• Nazorg en Garantie

De werkzaamheden worden goed uitgevoerd.

- Personeel kan nooit prijs indicatie afgeven. - Monteurs zeggen iets, wat nadien niet blijkt te kloppen. - Bestuur/Directie/Recetioniste hebben hun contactinformatie niet goed op orde. - Ons e-mail adres was bij overname van het bedrijf kwijt of klopte niet. Zodat wij een herinnering kregen om iets te betalen. - Rekening sturen, waarvan de monteur zei dat het gratis was. - Monteur stond een keer op de stoep (zonder dat wij op de hoogte waren) om een onderhoudsbeurt aan de ketel te doen

• Nazorg en Garantie

Beste Peter, Bedankt voor het schrijven van deze review. We vinden het jammer om te lezen dat onze service niet heeft voldaan aan de verwachtingen en dat er in de communicatie iets verkeerd is gegaan. Ons excuus voor het ongemak. We gaan dit uiteraard voor je oplossen en de factuur gaan we crediteren. We nemen hiervoor telefonisch contact met je op.

Uitstekende service!

Monteur was uiterst vriendelijk en correct en heeft de onderhoudsbeurt en daaruit voortvloeiende vervanging van het expansievat snel en zorgvuldig uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Niels, Dankjewel voor deze enorm positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat onze monteur op een klantvriendelijke en zorgvuldige manier de onderhoudsbeurt heeft uitgevoerd Dat is waar we voor staan. Graag tot een volgende keer! 👍🏻

Vriendelijke medewerkers, en nette afhandeling van het probleem.

• Nazorg en Garantie

Beste F. Reijnders, Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is en dat het probleem is verholpen. Graag tot een volgende keer! 👍🏻

Werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd

Het installeren van een nieuwe cv ketel zeer vakkundig uitgevoerd . Alleen had ik na de installatie graag een kleine mondelinge uitleg van de cv ketel gehad is er niet van gekomen jammer. Monteur kreeg haast moest naar de volgende klant.

• Nazorg en Garantie

Hoi Jos, Dankjewel voor deze positieve reactie. Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. We zullen je punt over de mondelinge uitleg ook zeker terugkoppelen. Het krijgen van een mondelinge uitleg hoort normaliter altijd bij onze service. Mocht je nog uitleg willen ontvangen over de CV Ketel neem dan even telefonisch contact op via: 0416312597. Graag tot de volgende keer!

Ben erg tevreden.

De monteur heeft goed werk verricht en was prettig in de omgang. Ik had deze monteur enkele weken daarvoor ook al meegemaakt, bij mijn huurwoning in de Griendstr. 12

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hoi Wim, Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot een volgende keer! 👍🏻

snel, professioneel en netjes

zoals bovenstaand genoemd: snel, professioneel en netjes

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hoi Maarten, Dankjewel voor deze beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Goed werk verricht

Vlot en prima werk verricht, klantvriendelijk personeel. Nazorg is (nog) niet van toepassing. Heb er vertrouwen in, dat als dat nodig is, die ook in orde zal zijn.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedankt voor je beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Klantvriendelijk werken staat bij ons hoog in het vaandel. Uiteraard staan we ook voor klaar indien nodig voor onderhoud of andere nazorg.

Hele snelle en vriendelijke service. Mooi werk afgeleverd, we zijn zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Eric. Fijn dat u tevreden bent over de vriendelijkheid en kwaliteit van onze service en werkzaamheden! Graag tot de volgende keer.

Goede en snelle service

Een lekkage geconstateerd bij de CV ketel, service nummer gebeld en de monteur stond een uur later al voor de deur. Nette monteur alles gecontroleerd en een tijdelijke oplossing gemaakt, de volgende werkdag netjes door iemand van kantoor gebeld waarna alles netjes gemaakt is.

• Nazorg en Garantie

Dank je wel voor uw beoordeling Arjan. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service (monteur)!

Goede hulpverlening

Vriendelijk contact

• Nazorg en Garantie

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

altijd klantvriendelijke hulp

Bij storingen staat uw bedrijf altijd direct klaar.

• Nazorg en Garantie

Dankjewel voor deze beoordeling Floor. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service!

Deskundig en betrokken

Zowel het jaarlijkse onderhoud als het klantcontact en afhandeling van after sales wordt prima verzorgd. Je bent niet alleen iemand die de factuur betaald, maar ze denken ook mee bij een reclamatie.

• Nazorg en Garantie

zowel receptie en monteur; vriendelijk,begripvol en professioneel

!!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Evelien. We zijn heel blij te lezen dat u zo tevreden bent over onze service! Graag tot de volgende keer.

alles prima verlopen.

prima verlopen alles.

• Nazorg en Garantie

Fijn om te horen dat alles goed is verlopen Sandy. Graag tot de volgende keer!

Al jaren vaste klant

Al vele jaren vaste klant bij Meijs/DenDoorn en naar alle tevredenheid! Afspraken worden keurig nagekomen en de kennis/vakmanschap door (meestal) onze vaste monteur is top!

• Nazorg en Garantie

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling van onze service (monteurs)!

Heel goed en deskundig geholpen

Er is (in het weekend) correct en adequaat gereageerd op onze melding. Vervolgens een snelle offerte om zaken te vervangen. De vervangingswerkzaamheden zijn ook netjes conform afspraak uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

Dankjewel voor deze beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent!

Zoals altijd, prima.

Uw medewerkers zijn prettige en goede vaklui, onze verwarming werkt als een splinternieuwe en alles is steeds zo gepiept. Onze dank aan hen.

• Nazorg en Garantie

We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze service (monteurs). Graag tot de volgende keer.

We hadden Meijs 3 jaar eerder moeten bellen

We wonen ruim 3 jaar in Raamsdonksveer en na meerdere installateurs over de vloer te hebben gehad, zaten we nog steeds met een niet goed werkende CV installatie. Op advies van onze buren hebben we Meijs gebeld. Zeer klantvriendelijk te woord gestaan, een vakbekwame monteur is geweest en uiteindelijk werd het probleem aan onze installatie snel gevonden en verholpen. Super wij zij zeer tevreden!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedankt voor deze positieve beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is!

Goed!

Jarenlang bij een ander bedrijf onderhoud aan CV installatie laten doen, dat ging vaak moeizaam. Sinds 2 jaar overgestapt naar Meijs en het bevalt heel goed, ik voel me klant! Duidelijke correcte (digitale) communicatie, afspraken worden nagekomen en vaklui over de vloer. Erg fijn bedrijf!

• Nazorg en Garantie

Dankjewel voor je enthousiaste review! Graag tot een volgende keer.

Defecte installatie en onvoldoende toelichting en uitleg

Helaas kon de ketel niet draaiend opgeleverd worden en waren we afhankelijk van een monteur van Nefit die pas na aandringen van ons dezelfde dag is gekomen. (Dat was op vrijdag!) Onduidelijk is hoe hij de ketel op gang heeft gekregen. (Wellicht interessant voor jullie om na te vragen) De uitleg over de installatie en de thermostaat is er wellicht daardoor bij in geschoten en door Nefit gedeeltelijk goed gemaakt. Verzuimd was om de vloerverwarming weer in bedrijf te stellen. Jullie Twan was vandaag hier voor onderhoud aan de andere ketel en toen wij zeiden dat we minder comfort ervoeren dan met de oude ketel (met name bij de start in de ochtend) ontdekte hij dat de aanwarmvervroeging uit stond. Al met al geen geweldig begin met een nieuwe en kostbare installatie.

• Nazorg en Garantie

Beste Hans, Bedankt voor je reactie en beoordeling. Vervelend om te horen dat door omstandigheden de werkzaamheden in eerste instantie niet helemaal goed zijn verlopen. Dit gaan we uiteraard oplossen. We hebben vernomen dat er inmiddels contact met je is opgenomen en de problemen zijn verholpen en opgelost. We hopen dat alles naar wens is. Je kunt uiteraard altijd contact met ons opnemen.

Distributiestraat 23

4283 JN Giessen