Topper

Vakman, komt keurig op tijd. Weet waarover hij praat en kan dat de klant uitleggen. Constateert de gebreken en heeft er een oplossing voor. Geeft ook aan wat de klant eventueel zelf kan doen om kosten te besparen.

Advies ver benedenmaats

Max-Tech zal prima een reparatie kunnen uitvoeren en kent vast alle regels over het aansluiten van een CV. Een advies over de verduurzaming van een woning is echter bijzonder slecht. Net als andere recencies ratelt de beste man aan één stuk door en klopt de helft van zijn verhaal niet. Wil niet meedenken of luisteren. Vraagt vervolgens veel geld voor een advies dat 20 jaar geleden misschien nog hout had gesneden maar nu zeer achterhaald is. Op milieucentraal staat betere informatie die gratis toegankelijk is.

• Nazorg en Garantie

Vooraf niet open over kosten opvragen offerte

In het offerte gesprek aan huis werd tussen neus en lippen gemeld dat het uitbrengen van een offerte 124 euro kost bij niet accepteren. Ik heb me daar door overvallen gevoeld en heb toen nagelaten te reageren. Achteraf heb ik daar spijt van. Als je deze installateur benadert voor een offerte kan het kostbaar worden als je (niet ongebruikelijk) twee offertes voor een klus inwint. Het was correct geweest indien de installateur in het voorgaand mail contact zijn werkwijze (eerder) had gemeld en vooral ook omdat het niet op zijn website staat vermeld. Overigens als (geberit) installateur vond ik hem informatief en maakte hij een bekwame indruk

• Kwaliteit N.v.t.

Vakman

Vakman waarmee wij al jaren naar volle tevredenheid zaken mee doen

• Nazorg en Garantie

Prima service en echte vakman

Kwam afspraken keurig na. Werk naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Advies met ervaring.

Ik vroeg wat advies rondom kapotte stopkraan / waterleiding, en kreeg dat zonder dat ik een order plaatste. Gratis goed advies gehad zodat ik weer verder kon. Top!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Voelt niet aan als iemand die je echt wilt helpen.

Ik wil graag eerlijk zijn en wil niemand beledigen maar mijn ervaring met de monteur was niet perse prettig. Humeurige man, kon alleen maar negatieve dingen zeggen. Wilde me ook nog eens 10 andere dingen verkopen. Was wel een man met kennis van zaken (zo kwam ie over) Maar klonk en voelde gewoon niet alsof hij mij echt wilde helpen, hij had er 0 zin in en dat straalde er vanaf.

• Kwaliteit N.v.t.

Vakbekwame installateur

Komt afspraken na. Betrouwbaar. Goed contact en geeft waardevolle informatie en tip over je installatie.

Snel en deskundig.

Snel, deskundig, zorgvuldig.

Vakmannen

Heel fijne ervaring

• Nazorg en Garantie

Marco is een zeer kundig installateur, ik heb veel vertrouwen in hem!

Marco is altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en geeft betrouwbare adviezen. Wij zien hem graag in huis en onze installatie werkt goed! Werkt zeer zorgvuldig en accuraat.

• Nazorg en Garantie

Op alle punten zeer tevreden

Klant vriendelijk

marco weet hoe het moet

• Nazorg en Garantie

Nauwkeurig en snel weer geüpdatet

Na een mail over een lage waterdruk direct online op korte termijn een afspraak kunnen maken . Er bleek gelukkig niets aan de hand maar de controle en vervanging van de noodzakelijke onderdelen in onderhoud werd onmiddellijk geregeld . Geen bijkomende kosten

• Nazorg en Garantie

Bezorgen op een camping. Keurig op tijd.

Chauffeur zou er omstreeks 17.30 uur zijn. Bijna op de minuut nauwkeurig was hij er ook. Materiaal keurig verpakt.

prima service, professioneel, inventief

prima service, professioneel, inventief

Correct en snel

Door mij aanbevolen weet wat mag en niet mag

• Nazorg en Garantie

Prima en snelle service, duidelijk en eerlijk!

Nadat mijn vloerverwarming al 4 weken defect was, en geen installateur dit wilde verhelpen, werd ik getipt over MaxTech. MaxTech heeft de storing binnen een paar dagen opgelost!

Goed vakmanschap.

Een echte vakman

Er wordt goed meegedacht met de klant. Alles is netjes aangesloten. Een echte vakman!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer professioneel en betrouwbaar bedrijf

Eerder cv laten aanleggen. Max-Tech liet zich niet leiden door hoe makkelijk aan te leggen maar door veiligheid. Twee jaar later voor mij reden brandbeveiliging /electriciteitsnet correct te laten maken. Wederom zeer gedegen en succesvol!

Supersnel goed geholpen

Direct de volgende dag al ter plaatse en goed meegedacht over een oplossing

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vriendelijk, deskundig en geen lange wachttijd.

Ik heb de ketel laten controleren. Afspraak kon via app gemaakt worden. Monteur kon snel komen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Perfecte dienstverlening snel, zeer deskundig, plezierig.

Nadat ik een lastig probleem had met een bidet, wist Max-Tech B.V. mijn probleem direct te analyseren en dat probleem ook direct op te lossen! Daarnaast wees Max-Tech B.V. op verbeteringen, hetgeen perfecte adviezen bleken te zijn die, die ik direct heb opgevolgd. Deze ervaring heb ik direct gedeeld met vrienden; zelf zal ik direct contact opnemen met Max-Tech B.V. wanneer ik vergelijkbare problemen heb in mijn woning.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima service, geschoold installateur, betrouwbaar!

De ketel wordt altijd zeer grondig gereinigd en nagekeken, wij hebben alle vertrouwen in Max-tech

Over Techniek Nederland