Filters

1

Slechte service en onbeschoft

Hij het periodieke onderhoud van onze Pelletkachel door Deyle constateerde de monteur van Deyle lekkage aan de onderkant bij het T- stuk. Tevens constateerde hij dat er kleine gaatjes in de rookgasafvoer zaten. De monteur beoordeelde dat dit niet normaal is op zo’n korte termijn en dat dit onder garantie zou vallen. Het bleek uiteindelijk dat hij het bij het juiste eind had. De beoordeling van zijn baas was totaal anders, het was wel normaal. De monteur had zijn mond moeten houden want hier gaat hij niet over. Voor het vervangen van de verrotte kachelpijp moet ik € 750,- betalen. Mijn voorstel aan Deyle was om een second opinion uit te laten voeren. Daar wilden ze niets van weten, ik moest ziet zeuren zij alleen hebben kennis van zaken. Bij de second opinion kan aan het licht dat de gebruikte materialen van slechte kwaliteit zijn en dat hier de oorzaak ligt. Voor het vervangen van de kachelpijpen, van goede kwaliteit, was ik overigens slechts € 350,- kwijt. Bij Deyle wordt je onbeschoft behandeld, leveren slechte materialen en klagen heeft geen zin.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Top bedrijf!

Uitstekende uitleg en advies m.b.t. de mogelijkheden en onmogelijkheden van de houtkachel die we bij Deyle gekocht hebben. Vakbekwame monteurs, denken zeer goed mee en melden ook gebreken die niet voor hen zijn, b.v. gescheurde nokpannen, gat in lood. Heel fijn werken met deze mannen! Ze gaan pas weg als de kachel brandt en advies over het stoken is gegeven. We zijn heel blij met Deyle , een echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Geen contact mogelijk alleen bandje.

Omdat deze firma vaak klanten bedreigd, gebruiken ze een bandje om te filteren wie belt. Bel je voor garantie, service, ben je niet aan de beurt, klaar. Na het niet eens zijn met gemaakte kosten waarin ze vergaten de printplaat aan te sluiten, meteen gedreigd met deurwaarder (€79,60) en onbeschofte e-mails ontvangen, meerder telefoontjes in de late avonduren(!) Dit bedrijf is achterhaald, ouderwets en bijzonder negatief. Boeit ze niet dat je door hun 3 weken in de kou zit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Slechte service

Openhaard gekocht en door Deyle laten installeren. Na 1 jaar ernstige lekkage. Geconstateerd door de monteur van Deyle zelf dat het hier ging om een montagefout, die zij zelf gemaakt hebben. Achteraf een rekening ontvangen van € 230,00 met een volledig ander verhaal. Normaal contact niet mogelijk. Werd onbeschoft geholpen en dreigen met de deurwaarder. Ons verhaal werd gehoord en zij liegen aan alle kanten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Raadhuisstraat 100

1541 JE Koog aan de zaan

756163668

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.