redder in hoge nood

Vervelende lekkage gehad in onze badkamer die niet meer kon wachten op uitstel van reparatie. Jos heeft ondank zijn drukke agenda dit uitstekend opgelost en zelfs wat meerwerk meegenomen. Fijne kerel, werkt precies, schoon en let op de details. Waar voor zijn geld, voor een volgende klus gaan we 'm zeker weer bellen!

• Nazorg en Garantie

Jos Tas is een zeer prettige, professionele loodgieter.

Wij hebben Jos ervaren als een professionele loodgieter. Hij denkt goed mee, denkt in oplossingen, is efficiënt en komt zijn afspraken na. Het werk dat hij aflevert is vakkundig. Bovendien denkt hij mee over de vervolgstappen in een verbouwing.

• Nazorg en Garantie

Staan direct voor je klaar

Ondanks de drukte wist hij tijd voor mij vrij te maken en de herstelwerkzaamheden zijn naar wens uitgevoerd.

vriendelijk en vakkundig

Lekkage bij dakraam bekeken, diverse pannen schoongemaakt en scheur in doorvoer afgekit, lekkage balkon onderzoch en op dat punt naar een aannemer verwezen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een vakman waarop je kan vertrouwen!

Loodgieter Jos Tas bel ik bij kleine en grote loodgietersklussen. Nuchtere ondernemer, vakbekwaam, oplossingsgericht, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Top bedrijf

Jos is echt een vakman komt met goede adviezen en neemt de tijd om goede informatie te geven

ZEER GOED

PRIMA WERK AFGELEVERD

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snel en vakkundig probleem vastgesteld

Wij hadden lekkage in de badkamer maar konden niet vinden waar nu het echte probleem zat. Op voorspraak van Rondomwonen (VVE oostlaan) de contact gegevens van Jos ontvangen. Heel snel konden wij een afspraak maken en ook heel snel het probleem vastgesteld.

Vakman vriendelijk 👍

Kundig en vriendelijk

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Reparatie keurig uitgevoerd; goede toelichting / uitleg gegeven over werkzaamheden; vriendelijke en beleefde mannen!!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Men kon snel langskomen. Goede service. De medewerkers die langskwamen waren zeer vriendelijk en professioneel.

Professioneel

Kon de oorzaak snel vaststellen en een oplossing inclusief kostenraming presenteren. Vanwege de overlast is de oorzaak binnen een dag weggenomen en naar tevredenheid opgelost. Kortom Jos Tas werkt zeer professioneel, communiceert duidelijk en heeft ons goed geholpen!

Snel en vakkundig

Snel en vakkundig. Vreindelijk personeel.

Ik voel me genaaid

Ik voel me behoorlijk genaaid! Er zijn dakgoten schoongemaakt. Dat was met 70 minuten geklaard en dan een rekening krijgen, waarbij twee uur in rekening is gebracht... Het verweer was dat er een ladder op de auto moest worden bevestigd en men terug moest rijden naar de zaak. De zaak ligt drie minuten bij mij vandaan. NOOIT meer!!!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle en nette service en goed vakmanschap

Snel geholpen met het plaatsen van 2 dakdoorvoeren. Snelle service en netjes geplaatst.

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijke , betrouwbare loodgieter. Komt zijn afspraken na. Duidelijke uitleg over het probleem en de oplossing daarvan een aanrader!!

goed geholpen

Jos heft ons dit keer weer goed geholpen. Hij kwam het afspraak na, keurig op tijd en heel netjes gewerkt.

snel, adequaat en betrouwbaar

snel, adequaat en betrouwbaar

Top bedrijf

Konden gelijk langskomen vanwege lekkage. Snel en vakkundig lekkage verholpen en rekenen eerlijke prijzen.

• Nazorg en Garantie

prima vakmanschap, in geval van drukte altijd goede vervanging

Loodgietersbedrijf Jos Tas beschikt naast vakkundige expertise en klantgerichtheid ook over een ruim netwerk van collega bedrijven die ingeval van knelpunten in de eigen bezetting kunnen inspringen en deze collega bedrijven zijn op hun beurt even klantvriendelijk en vakkundig.

• Nazorg en Garantie

Snelle en goede actie bij verstopte dakgoot

's morgens gebeld aangezien de dakgoot overliep met kans op lekkage binnen. Nog dezelfde dag is er iemand langs geweest, heeft grote tak uit afvoer verwijdert en de goot schoongemaakt. Super goed geregeld.

vlot geholpen

Super snelle correcte afhandeling

‘s avonds via mail probleem aangekaart, de volgende dag telefonisch contact, dezelfde week probleem verholpen. Top!

Snelle ketelschoonmaak

Verwarmingsketel is snel en goed schoongemaakt

100% betrouwbaar

Vertrouwd, altijd bereikbaar en betrouwbaar. Onderstaande waardering geldt voor Jos Tas. Ik weet niet hoeveel werknemers Jos heeft maar mijn ervaring met een van de werknemers is zonder meer positief.

Over Loodgietersbedrijf Jos Tas

Loodgietersbedrijf Jos Tas is een jong, allround bedrijf met meer dan 20 jaar kennis en ervaring in huis. U kunt bij ons terecht voor alle voorkomende loodgieterswerkzaamheden in én rondom ieder gebouw. Hierbij valt te denken aan het omleggen van leidingen voor uw nieuwe keuken tot het vervangen van complete afvoerinstallaties. Bij Loodgietersbedrijf Jos Tas bent u ook aan het juiste adres voor bijvoorbeeld een renovatie van uw badkamer en alle voorkomende lood- en zinkwerken.

Over Techniek Nederland