Tevreden

Lekkage vortvarend aangepakt

Betrouwbaar

Vakkundig en vriendelijk

Zeer klantvriendelijk en kundig

Aan de telefoon dacht Jos gelijk mee over ons probleem met de waterleiding. Ook een afspraak in deze drukke tijd was snel geregeld en binnen een uurtje was eea naar volle tevredenheid gerepareerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ik had een Loodgietersklus. Goed onderzoek, goede uitleg en een eerlijk advies. Na het inplannen is het werk keurig uitgevoerd. Ik ben dus erg tevreden.

• Nazorg en Garantie

Vriendelijke en adequate hulp geboden

Na paniek bij ons vanwege een lekkage is door Jos Tas op vriendelijke en professionele wijze aan ons uitgelegd wat we het beste konden doen en is de lekkage door hem verholpen. Blij met de service!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De werkzaamheden zijn voortvarend uitgevoerd.

De werkzaamheden zijn eerder uitgevoerd dan verwacht.

Zeer goed.

Werken goed en netjes.

• Nazorg en Garantie

Fantastisch bedrijf deskundig en klantvriendelijk

Komt afspraken altijd na, bij calamiteiten komt Jos en zijn team direct in actie. Werken netjes, rustig en is zeer betrouwbaar

Super vlot quooker gemonteerd

Gebeld omdat keuken instak niet op juiste dag kwam, medewerker van Jos heeft het de andere dag geregeld

Goed en vakkundig

Er was een probleem met de rioolaansluiting. Jos gebeld, en snel verholpen door deze vakman. Inclusief het graafwerk. Topper.

geweldig

vakkundig, praktisch en doelgericht; ga zo door!

redder in hoge nood

Vervelende lekkage gehad in onze badkamer die niet meer kon wachten op uitstel van reparatie. Jos heeft ondank zijn drukke agenda dit uitstekend opgelost en zelfs wat meerwerk meegenomen. Fijne kerel, werkt precies, schoon en let op de details. Waar voor zijn geld, voor een volgende klus gaan we 'm zeker weer bellen!

• Nazorg en Garantie

Jos Tas is een zeer prettige, professionele loodgieter.

Wij hebben Jos ervaren als een professionele loodgieter. Hij denkt goed mee, denkt in oplossingen, is efficiënt en komt zijn afspraken na. Het werk dat hij aflevert is vakkundig. Bovendien denkt hij mee over de vervolgstappen in een verbouwing.

• Nazorg en Garantie

Staan direct voor je klaar

Ondanks de drukte wist hij tijd voor mij vrij te maken en de herstelwerkzaamheden zijn naar wens uitgevoerd.

vriendelijk en vakkundig

Lekkage bij dakraam bekeken, diverse pannen schoongemaakt en scheur in doorvoer afgekit, lekkage balkon onderzoch en op dat punt naar een aannemer verwezen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een vakman waarop je kan vertrouwen!

Loodgieter Jos Tas bel ik bij kleine en grote loodgietersklussen. Nuchtere ondernemer, vakbekwaam, oplossingsgericht, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Top bedrijf

Jos is echt een vakman komt met goede adviezen en neemt de tijd om goede informatie te geven

ZEER GOED

PRIMA WERK AFGELEVERD

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snel en vakkundig probleem vastgesteld

Wij hadden lekkage in de badkamer maar konden niet vinden waar nu het echte probleem zat. Op voorspraak van Rondomwonen (VVE oostlaan) de contact gegevens van Jos ontvangen. Heel snel konden wij een afspraak maken en ook heel snel het probleem vastgesteld.

Vakman vriendelijk 👍

Kundig en vriendelijk

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Reparatie keurig uitgevoerd; goede toelichting / uitleg gegeven over werkzaamheden; vriendelijke en beleefde mannen!!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Men kon snel langskomen. Goede service. De medewerkers die langskwamen waren zeer vriendelijk en professioneel.

Professioneel

Kon de oorzaak snel vaststellen en een oplossing inclusief kostenraming presenteren. Vanwege de overlast is de oorzaak binnen een dag weggenomen en naar tevredenheid opgelost. Kortom Jos Tas werkt zeer professioneel, communiceert duidelijk en heeft ons goed geholpen!

Snel en vakkundig

Snel en vakkundig. Vreindelijk personeel.

Ik voel me genaaid

Ik voel me behoorlijk genaaid! Er zijn dakgoten schoongemaakt. Dat was met 70 minuten geklaard en dan een rekening krijgen, waarbij twee uur in rekening is gebracht... Het verweer was dat er een ladder op de auto moest worden bevestigd en men terug moest rijden naar de zaak. De zaak ligt drie minuten bij mij vandaan. NOOIT meer!!!

Over Loodgietersbedrijf Jos Tas

Loodgietersbedrijf Jos Tas is een jong, allround bedrijf met meer dan 20 jaar kennis en ervaring in huis. U kunt bij ons terecht voor alle voorkomende loodgieterswerkzaamheden in én rondom ieder gebouw. Hierbij valt te denken aan het omleggen van leidingen voor uw nieuwe keuken tot het vervangen van complete afvoerinstallaties. Bij Loodgietersbedrijf Jos Tas bent u ook aan het juiste adres voor bijvoorbeeld een renovatie van uw badkamer en alle voorkomende lood- en zinkwerken.

Over Techniek Nederland