Gewoon goed,

Tevreden klant,wat men zegt , daar kan je van op aan!!!!

Vertrouwde samenwerking

Mooi werk geleverd

• Nazorg en Garantie

Werk helemaal volgens offerte gedaan.

Fijne mensen, goed benaderbaar en prettig in contact. Vaklui!

uitstekend

Lekkageprobleem direct oppakken en zoeken naar mogelijkheden tussen andere drukke werkzaamheden in te passen. Goed, snel het probleem opgelost. Fijn bedrijf om mee te werken.

binnen twee dagen opgelost

Al tijden last van een verstopte gootsteen onder de vloer. De kruipruimte was nat maar dat was geen probleem. Na een extra controle bleek dat er nog een stuk vervangen moest worden. Ook dat werd snel verholpen. Heerlijk.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Heel tevreden! Vriendelijk, klantgericht, deskundig, op tijd, betrouwbaar, echt heel fijn, heel blij met jullie! Alleen schrik ik toch altijd ff van de rekening, maar dat zal aan mij liggen...!;-)

• Nazorg en Garantie N.v.t.

een vriendelijke monteur,die de klus naar tevredenheid uitvoerde

een beleefde nette monteur, die de verrichte werkzaamheden uitlegde

Supersnelle goede service

Dinsdagmorgen gebeld voor lekkage in toilet, woensdagmiddag al kwam de monteur. Het probleem is deskundig verholpen.

• Kwaliteit N.v.t.

goede communicatie , strakke planning , en qualiteit

Snelle service

convectorput aansluiting ging lekken, gebeld en omdat ik hierdoor de Ketel heb moeten uitzetten en dus geen verwarming in huis had is Jos direct gekomen. snel hersteld.

• Nazorg en Garantie

Een fijn en deskundig bedrijf met prettige mensen!

Lekkage geconstateerd en deze is op een deskundige manier verholpen. Snelle actie met fijne mensen. Prettig werken!

• Nazorg en Garantie

Goede service voor een goede prijs!

Snelle en goede service, voor een betaalbare prijs.met een positieve instelling!

top!

Goede loodgieter, die zijn afspraken na komt!

snelle service en vriendelijk

Dezelfde dag dat ik belde is de verstopping in de afvoer van mijn keuken verholpen. Ook kreeg ik een goede uitleg over de werkzaamheden.

Vakkundig, betrouwbaar en eerlijk

Eerlijk advies. Reparaties zeer vakkundig uitgevoerd. Gelukkig bestaan ze nog, échte vaklui!!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Het is Jos gelukt om een lek in onze badkamer te vinden!

Wij hadden water opgemerkt in onze meterkast en dachten dat er een lekkage was bij het naastgelegen toilet. Een gat in de muur en een camerabeeld lieten zien dat het toilet niet lekte, maar er werden lekkages vermoed in de afvoerleidingen van de badkamer erboven. In de meterkast is een groter gat gemaakt, waardoor er geen badkamertegels hoefden gebroken te worden. De hoofdafvoerleiding voor het badkamertoilet, de douche en de wastafels, geïnstalleerd door Alles in Huis Verbouwingen, was losgeraakt of was nooit goed aangesloten op de oorspronkelijke hoofdafvoerleiding. Jos en Bernard hebben een goede reparatie weten uit te voeren.

Op en top !

Jos en zijn team komen al jaren bij ons over de vloer met telkens weer een perfect resultaat. Afgelopen jaar direct actie genomen bij een forse lekkage en onlangs een renovatie van de badkamer naar tevredenheid uitgevoerd. Jos denkt goed met ons mee, geeft eerlijk advies en voert de werkzaamheden vakkundig en professioneel uit.

• Nazorg en Garantie

Ondanks drukte een snelle vakkundige service!

Op maandag gebeld voor een verstopte afvoer. Wegens drukte niet meteen tijd, maar binnen een paar dagen verholpen. Klantvriendelijk en vakkundig. Erg blij met de service!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snel nieuwe CV-ketel door vakkundig personeel die je kan verstaan.

Mijn cv-ketel moest plots op korte termijn vervangen worden. Dit werd door Jos Tas binnen een paar dagen geregeld. Het werk is uitgevoerd door aardig en kundig personeel die ook vloerbedekking afdekte zodat er niets vuil werd. Bijkomend voordeel vind ik dat er gewoon in het Nederlands gecommuniceerd kon worden. Binnen een dag is alles gemonteerd en ook nog de C.V. schoorsteen vervangen. Kortom ik ben een zeer tevreden klant.

Komen afspraken na !

Prettig in het contact. Komen toezeggingen na Deskundig

• Nazorg en Garantie N.v.t.

alles volgens afspraak gedaan, ook alles keurig opgeruimd, fijne mensen om klussen te laten doen

Betrouwbaar

Als ik in nood zit, Jos en zijn medewerkers staan direct klaar.

• Nazorg en Garantie

Heldere afspraken die worden nagekomen.

Netjes en secuur.

Communicatieve vakmensen!

Ik heb al eerder contact gehad met Jos Tas over een beluchtingsprobleem in ons riool. Dit jaar heb ik me gemeld omdat de lengte van het lood bij de bouw een te lange lengte is geweest waardoor het is gaan scheuren. Na wat adviezen van aannemers die voor andere klussen hier thuis bezig waren, beldde Jos zelf en kwam kijken met een uitstekend (voorlopige) advies en daarna kwam een kundige ervaren loodgieter het lood repareren en kitten.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

fantastisch ontzorgend en meedenkend!

Over Loodgietersbedrijf Jos Tas

Loodgietersbedrijf Jos Tas is een jong, allround bedrijf met meer dan 20 jaar kennis en ervaring in huis. U kunt bij ons terecht voor alle voorkomende loodgieterswerkzaamheden in én rondom ieder gebouw. Hierbij valt te denken aan het omleggen van leidingen voor uw nieuwe keuken tot het vervangen van complete afvoerinstallaties. Bij Loodgietersbedrijf Jos Tas bent u ook aan het juiste adres voor bijvoorbeeld een renovatie van uw badkamer en alle voorkomende lood- en zinkwerken.

Over Techniek Nederland