Fijne, nette experts met oprechte aandacht en zorg

Al meer dan tien jaar onderhoudt dit bedrijf diverse installaties voor ons. Clerx is zeer goed bereikbaar en communiceert op een prettige manier. Goed, eerlijk advies (en geduld met klanten die veel vragen hebben ;-) Werken altijd super netjes.

Snelle zorgvuldige service

Enorm tevreden van het maken van een afspraak tot aan de afhandeling van de problemen.

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar bedrijf, servicegericht en prettig meedenkend, professioneel

Ik wil dit bedrijf van harte aanbevelen . Men heeft oog voor de klant en geeft vooraf realistisch beeld van de kosten. Wat verder opviel is servicegerichtheid . Dikke TIEN wat mij betreft. Voor toekomstige klussen ga ik zeker weer naar dit bedrijf!

punctueel , professioneel,zorgvuldig

Al heel snel na mijn melding van een lek was uw medewerker beschikbaar. HIj heeft met grote professionaliteit de oorzaak van het lek gevonden en direkt en zorgvuldig gerepareerd.

snelle service

Snelle service en goede kwaliteit. Hopen U snel voor meerdere klussen te zien

• Nazorg en Garantie

prima, communicatie verliep goed, personeel vakkundig

g.b.

Goed geholpen.

Na meerdere experts zoals ontstoppingsbedrijf, andere loodgieter en in eerste instantie een electricien, hopen we nu klaar te zijn.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Proffesioneel, vriendelijk bedrijf

Prettig, vriendelijk telefonisch contact bij het maken van de afspraak. Afspraak perfect nagekomen. Professionele, vakkundige en vriendelijke service.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Keurig, vriendelijk, snel en vakkundig, alleen maar lof!

Top ervaring!

Onlangs geweest voor het dak, super goed naar gehandeld, oplossing gezocht en verholpen. Prijs kwaliteit verhouding super! Bedankt heren.

Heldere kerel, goed gevoel

Prima geholpen door de CV monteur voor de jaarlijkse controle. Hij legde graag uit waar die mee bezig was en kreeg goed advies.

Toppers!

Ik moeste even wachten op de offerte, maar dat was dan ook echt alles! Super goed gedaan! Zeer goede partij!

correct, conform mijn verwachting

zie boven

• Nazorg en Garantie

betrouwbaar, netjes, fijne communicatie en super service

fijn dat zulke bedrijven nog bestaan! ik raad dit bedrijf zeker aan!

Uitstekend geholpen

Op de bevestiging van de afspraak na (die heb ik niet ontvangen) is het probleem met de buitenkraan uitstekend verholpen. Kundig, professionele monteur!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een bedrijf dat je aanspreekt.

Prettig te woord gestaan bij het maken van de afspraak, Monteur kon snel gepland worden. Monteur kwam mooi op tijd op de afspraak. De monteur was vriendelijk en professioneel. Reparatie snel en correct uitgevoerd. In één woord. Topbedrijf

kennis van zaken

De monteur komt binnen en ziet meteen dat er een lek is aan een koppeling. Zij hebben bij mij al eerder een lekkage gevonden die geen ander bedrijf kon vinden!! Ook nu wordt het euvel meteen opgelost! Ook al betekent dat een extra rit om de benodigde 'koppeling' op te halen. Super geregeld!!!

Perfect!

Vakmensen, die voor alles een oplossing zoeken en óók vinden.

• Nazorg en Garantie

Klantvriendelijk bedrijf en nette aardige monteur. Prima werk geleverd.

Klantvriendelijk bedrijf en nette aardige monteur. Prima werk geleverd. Jaarlijks onderhoud en reparatie lekkende leiding fonteintje wc. Op vragen krijg je duidelijk advies en antwoord. Super.

• Nazorg en Garantie

Vakkundig en vriendelijke monteur, zal Clerx bij iedereen aanbevelen

Clerx vroeg om foto's van de werkzaamheden, zodat de monteur van te voren kon zien wat precies het probleem was. Monteur was mooi op tijd, zeer vriendelijk en vakkundig, en schone werkplek nagelaten. Al bij al zeer tevreden over Clerx en zal bij iedereen die ik ken jullie aanraden Mvg Jck van der Kleijn

• Nazorg en Garantie

Het verstoppingsprobleem opgelost en leidingen aangepast/gerenoveerd zodat verstopping niet meer terugkomt. Grote klus en ook nog vlot gedaan! Ben een tevreden klant.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Probleem constructief verholpen

Fijn bedrijf en benoemt enkel datgene wat er aan de hand is. Wat je vaak hoort is dat er van alles ‘extra’ aan het dak mankeert. Clercx BV verhelpt het probleem en is zeer betrouwbaar!

• Nazorg en Garantie

Goede ervaring. Al jaren klant.

Jean-Paul en zijn team zijn goede vakmensen. Denken altijd met je mee en komen met een goede oplossing.

• Nazorg en Garantie

Wat een service en deskundigheid!!!

Kreeg nieuwe dakpannen en bij het aanbrengen bleek dat de afvoer van de cv en het lood erom heen door een deskundig bedrijf vervangen en uitgevoerd diende te worden (inclusief vrijgave voor de ketel). Clerx gebeld en binnen 2 dagen had de aannemer en Clerx het samen opgelost. Wat een flexibel en deskundig bedrijf. Thanks all.

Deskundig en betrouwbaar.

Klantvriendelijk.

• Nazorg en Garantie

Over Loodgietersbedrijf Clerx B.V.

Wij zijn een klein allround loodgietersbedrijf met een lange familiehistorie en bestaan al sinds 1968. Met een jong en vakkundig team runnen wij sinds 2007 ons bedrijf in een modern jasje, waar service en persoonlijke aandacht na ruim 50 jaar nog steeds bovenaan staan. Wij denken in oplossingen, dus uw probleem is onze uitdaging!

Over Techniek Nederland