Vriendelijke en professionele service

Installateur van Clerx heeft bij mij een radiator weer geïnstalleerd. Dit was in rap tempo deskundig gedaan. Daarna heeft hij mij ook nog geattendeerd op wat verkeerde instellingen in mijn cv ketel en deze gelijk goed gezet en heeft hij mij advies gegeven over het optimaliseren van mijn convector(put). Erg vriendelijke en bekwame man. Was stipt op de afgesproken tijd en heeft uiteindelijk alles netjes achter gelaten. Top service.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

In goed overleg hoe ik het wilde hebben alles netjes aangesloten.

Prima bedrijf

Komen tenminste, en komen de afspraak na

Ik ben er tevreden mee.

Vriendelijk, professioneel.

Behulpzaam, vriendelijk en kundig

Prima en snel

Betrouwbare en vakbekwame mensen

Heel fijn dat er altijd iemand "op kantoor" is die je kan bereiken en waar je afspraken mee kan maken. De mannen die de klus komen doen zijn vriendelijk, vakbekwaam, communicatief en werken snel en schoon.

Vakkundig bedrijf

Diverse werkzaamheden laten uitvoeren, ze denken goed mee, werken netjes, zijn vriendelijk en bekwaam!

Snel en vakkundig

Erg blij dat de lekkage in de zinken dakgoot snel gevonden was, en direct hersteld. Vriendelijk en vakkundig, en nog advies over nodige aanpassing aan ketel aansluiting.

Super geregeld.

Ketel met thermostaat vervangen en verplaatst. Alles volgens afspraak geregeld.

Prima werk ; keurig geregeld

Fijne samenwerking. Prima afspraken

goed vakmanschap

vriendelijkheid , uitstekend.

Uitstekend vakmanschap

• Nazorg en Garantie

No-nonsens bedrijf met betrokken servicegerichtevakmensen

Wij zijn een jaar of 6 klant bij Clerx. Ze hebben al meerdere complexe problemen voor ons opgelost, zowel bij ons bedrijfspand als ons huis. Vriendelijke vaklui zonder blablablabla.

Wij zijn zeer tevreden!

Prettig en deskundig.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prettig en persoonlijk, kortom fijne mensen om in huis te hebben.

Voorafgaand aan de plaatsing van een nieuwe cv-ketel kreeg ik deskundige informatie en advies over de verschillende mogelijkheden. Daarna werd het werk netjes en snel uitgevoerd. Ik ben erg tevreden.

• Nazorg en Garantie

Uitstekende en meedenkende loodgieter in Breda

Clerx heeft recent bij ons na waterschade binnen enkele dagen een reparatie uitgevoerd. In het verleden ook al enkele andere werkzaamheden waaronder het repareren van een dakgoot en aanleggen van een regenpijp. Als er iets is komen ze binnen enkele dagen en ze hebben duidelijk ervaring met jaren 30 woningen zoals de onze. Daarnaast rekenen ze een net tarief en leggen ze gelijk je dakpannen recht.

Betrouwbare harde werkers

Zeer tevreden over de werknemers van Clerx, Harde betrouwbare werkers, vanwege drukte kan het soms iets langer duren maar komen hun afspraken na.

• Nazorg en Garantie

Goede service en snelle levering

Goede service en levering

Betrouwbaar

Fijne, duidelijke en betrouwbare communicatie en vakwerk

• Nazorg en Garantie

een fantastische bekwame man!

Meedenkend om een oplossing voor de watervoorziening op de beide terrassen.

• Nazorg en Garantie

Hartstikke tevreden met de service en kwaliteit.

Ik ben hartstikke tevreden met de service en kwaliteit. Alles keurig afgewerkt en meedenken aan oplossing voor een andere "probleem" in de keuken. Ik kan ze aanraden.!

• Nazorg en Garantie

Profesioneel, adequate, vriendelijk, betrouwbaar, doet wat belooft

prettige mensen om mee samen te werken, doet wat er wordt beloofd, vakkundig, snelle reactie professionele vaklieden met ouderwetse goede service.

• Nazorg en Garantie

Snelle service en fijn meedenken

Wij waren op zoek naar snelle levering van een waterontharder. Bij Clerx dachten ze goed mee. De communicatie verliep vlot en professioneel.

• Nazorg en Garantie

Het loodgietersbedrijf koppelt een prettig klantencontact aan een professionele uitvoering.

Ik heb nooit eerder gebruik gemaakt van de diensten van Clerx. A.g.v. de gigantische drukte bij mijn "normale" loodgieter ben ik bij Clerx uitgekomen ( mede door de beoordeling van eerdere klanten ). Ondanks de drukte kon ik binnen een redelijke tijd geholpen worden. Zelfs voor een kleiner extra klusje werd tijd en ruimte gemaakt wat de flexibiliteit tekent. Zowel het klantencontact als de informele maar professionele uitvoering hebben mij positief gestemd. Ik weet nu wie ik als eerste ga benaderen voor loodgieterswerkzaamheden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ze komen netjes de afspraken na

Tevreden over de vervanging van onze dakgoot. Nette lui. Nu wachten op de eerste bui, om te zien of de lekkage hiermee is verholpen ;)

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Loodgietersbedrijf Clerx B.V.

Wij zijn een klein allround loodgietersbedrijf met een lange familiehistorie en bestaan al sinds 1968. Met een jong en vakkundig team runnen wij sinds 2007 ons bedrijf in een modern jasje, waar service en persoonlijke aandacht na ruim 50 jaar nog steeds bovenaan staan. Wij denken in oplossingen, dus uw probleem is onze uitdaging!

Over Techniek Nederland