Dit bedrijf is zeer aan te bevelen en vakbekwaam.

Tijdens het slopen en installeren van een badkamer hebben deze 2 mensen goed werk verricht. Zij werken effectief, hard en netjes. Ze zijn prettig en vriendelijk in de omgang. Het eindresultaat is van hoge kwaliteit.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima vakmensen, zeer snel en uiterst zorgvuldig gewerkt

Letterlijk alle afspraken zijn nagekomen en zelfs ruim binnen de geprognosticeerde tijd. Chapeau!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hardwerkende vakmensen met als resultaat een prachtige badkamer!

Al bij de eerste afspraak om een offerte te maken voor de renovatie van onze badkamer kreeg ik een goede indruk. Ook de offerte die spoedig daar op volgde was helder. Tijdens de renovatie werd alles overlegd op welke hoogte etc je iets wilde en in nog geen 1,5 week tijd was de badkamer al klaar. De gebroeders van Leeuwen zijn hardwerkende vakmensen met als resultaat een prachtige badkamer!

Betrouwbaar en vakkundig

Van Leeuwen Nootdorp B.V. is zeer klantvriendelijk, betrouwbaar, vakkundig en er is snel en netjes gewerkt. Ze denken mee en communiceren goed over de gang van zaken.

• Nazorg en Garantie

erg goed en prettig bedrijf

De badkamer- en toiletrenovatie zijn erg goed en vakkundig uitgevoerd. De beide heren zijn prettig in de omgang. Ook fijn dat er meegedacht wordt met de wensen.

• Nazorg en Garantie

Snelle service en uitstekend kwaliteit

Voor een nieuwe toilet op de badkamer vroeg ik informatie. Binnen enkele dagen werd situatie bekeken en enkele uren later kreeg ik duidelijke offerte. Weer enkele dagen later kon werk uitgevoerd worden. Daarvan was de kwaliteit uitstekend met mooi echt loodgietersdetail. De werkplek werd perfect schoongemaakt achtergelaten. Dus dit bedrijf bevelen wij aan. Tinus Verwijmeren, Nootdorp

• Nazorg en Garantie

efficient, goed advies, denken met je mee

Een kleinere klus kon gelukkig tussendoor gepland worden. Het verwijderen van de douchecabine bracht wat verrassingen, maar is netjes opgelost.

• Nazorg en Garantie

Super mooi werk geleverd!

We zijn erg blij met ons gerenoveerde toilet. Leo van Leeuwen heeft een mooie toiletruimte gemaakt. Netjes gewerkt, helemaal naar onze zin.

• Nazorg en Garantie

Zeer vakkundige mensen die netjes werk afleveren

We zijn heel tevreden met het eindresultaat. De mannen werken heel netjes, denken met je mee. En leveren keurig werk af.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Op een efficiente manier, perfect werk geleverd.

De mannen van Van Leeuwen maken de verwachting volledig waar. Goed gedetailleerd advies, en 100% vakwerk. Vriendelijke mensen die hun werk met veel plezier doen.

• Nazorg en Garantie

keurige mensen die hun vak verstaan waarbij de klant koning is.

de mensen kwamen iedere morgen vrolijk binnen en na de koffie gingen ze vrolijk aan de slag, soms zingend, gezellig. Regelmatig kwamen ze vragen hoe of ik het wilde bv hoogte wastafel of waar komt het stopcontact. Iedere dag ruimden ze voor vertrek keurig alles op en stofzuigden ze zelfs. Kortom een heel tevreden klant.

top, vakkundig

Fijne mannen, weten wat ze doen. ruimen alles netjes op. zeer kundig. Erg mooie bakkamer en wc opgeleverd in 2,5 week. We stevig aan de prijs/ bovenkant markt.

Zeer tevreden nieuwe badkamereigenaars

We hebben recent onze badkamer laten vervangen door de fa. van Leeuwen. Het voortraject verliep prettig en overzichtelijk. Tijdens het plaatsen bleken de heren van Leeuwen vriendelijke, hardwerkende, betrouwbare vakmannen. De klus was aanmerkelijk sneller klaar dan verwacht (8e werkdag opgeleverd), en het resultaat is zelfs boven verwachting mooi. Alles is tot in detail netjes afgewerkt. We zijn super tevreden en durven van Leeuwen rustig aan te bevelen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snel, netjes en vriendelijke mensen

Onze badkamer was in 1,5 week af. Heel erg netjes afgewerkt en ze kwamen zelfs nog terug om een kraan te monteren die onvolledig geleverd was. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

• Nazorg en Garantie

Netjes en strak gewerkt!! een echte aanrader!!

Vooraf goede afspraken en een heldere offerte, werkzaamheden keurig volgens planning uitgevoerd, een prachtig strak eindresultaat!! Super tevreden!!

Geweldige service

Binnen 1,5 uur was de buitenkraan geïnstalleerd. Heren zijn professioneel en voeren de werkzaamheden heel keurig uit. Gezien de uitstekende service ga ik binnenkort de badkamer vernieuwen en wel via Loodgieters- en Installatiebedrijf van Leeuwen Nootdorp B.V. :-)

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De keuze voor de gebroeders van Leeuwen is kiezen voor kwaliteit

In 2014 hadden zij al onze keuken klasse gerenoveerd. In april 2021 hebben zij onze badkamer omgetoverd tot een echte wellness-ruimte. Het zijn echte top-installateurs, denken mee in oplossingen, houden zich aan afspraken, goede prijs/kwaliteit, na het werk wordt alles netjes opgeruimd, kortom top!

• Nazorg en Garantie

Prima werk geleverd, zorgvuldig gedaan, duidelijk ruime ervaring aanwezig.

Geen enkele klacht. Werken elke dag van 07.30 uur tot ong. 17.00 uur.

Een prachtige nieuwe wc!

Prettige vaklui om bij je thuis te laten klussen. Het resultaat is prachtig!

• Nazorg en Garantie

Betrouwbare en uitstekende vaklieden.

De verbouwing van onze badkamer is naar wens verlopen.

• Nazorg en Garantie

Goed en vakkundig gewerkt.

De heer W. van Leeuwen begrijpt goed onze wensen als klant. Adviseert als er naar wordt gevraagd en komt na wat is afgesproken. Wanneer dit loodgieters- en installatiebedrijf wordt ingehuurd staat dat garant voor een prima resultaat.

Top kwaliteit!

2 jaar geleden heeft Van Leeuwen Nootdorp mijn badkamer naar volle tevredenheid gerenoveerd. Nu ik in mijn toilet dezelfde tegels wilde, hoefde ik ook niet te twijfelen. Van Leeuwen denkt mee met de klant, komt de afspraken na en werkt erg netjes. Ik vond het erg fijn dat van Leeuwen contact houdt met de sanitair- en tegelleverancier over de aflevering. Omdat alles perfect is geïnstalleerd, heb ik niet te maken gehad met nazorg of garantie. Maar ik ga er op voorhand van uit dat ook dat goed geregeld is.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Van Leeuwen Nootdorp is betrouwbaar, denkt mee en levert kwaliteit.

De werkzaamheden door Van Leeuwen Nootdorp BV uitgevoerd betroffen een volledige badkamerrenovatie. Vanaf intakegesprek tot aan de oplevering van de prachtige, nieuwe badkamer is zaken doen met Van Leeuwen een prettig traject geweest. Betrouwbaar, meedenkend en met uitermate veel kennnis van zaken. We kunnen geen minpunten bedenken. Als zich een volgend project in ons huis aandient zullen we zonder aarzelen voor Van Leeuwen kiezen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een zeer prettig bedrijf en vakmensen die ik zeker zou aanbevelen bij vrienden en bekenden.

Hebben na telefonisch overleg een afspraak ingepland om de werkzaamheden uit te voeren. Ten tijde van de werkzaamheden gelijkertijd een ander probleem opgelost en ter hand genomen.

Over Techniek Nederland