Een prachtige nieuwe wc!

Prettige vaklui om bij je thuis te laten klussen. Het resultaat is prachtig!

• Nazorg en Garantie

Betrouwbare en uitstekende vaklieden.

De verbouwing van onze badkamer is naar wens verlopen.

• Nazorg en Garantie

Goed en vakkundig gewerkt.

De heer W. van Leeuwen begrijpt goed onze wensen als klant. Adviseert als er naar wordt gevraagd en komt na wat is afgesproken. Wanneer dit loodgieters- en installatiebedrijf wordt ingehuurd staat dat garant voor een prima resultaat.

Top kwaliteit!

2 jaar geleden heeft Van Leeuwen Nootdorp mijn badkamer naar volle tevredenheid gerenoveerd. Nu ik in mijn toilet dezelfde tegels wilde, hoefde ik ook niet te twijfelen. Van Leeuwen denkt mee met de klant, komt de afspraken na en werkt erg netjes. Ik vond het erg fijn dat van Leeuwen contact houdt met de sanitair- en tegelleverancier over de aflevering. Omdat alles perfect is geïnstalleerd, heb ik niet te maken gehad met nazorg of garantie. Maar ik ga er op voorhand van uit dat ook dat goed geregeld is.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Van Leeuwen Nootdorp is betrouwbaar, denkt mee en levert kwaliteit.

De werkzaamheden door Van Leeuwen Nootdorp BV uitgevoerd betroffen een volledige badkamerrenovatie. Vanaf intakegesprek tot aan de oplevering van de prachtige, nieuwe badkamer is zaken doen met Van Leeuwen een prettig traject geweest. Betrouwbaar, meedenkend en met uitermate veel kennnis van zaken. We kunnen geen minpunten bedenken. Als zich een volgend project in ons huis aandient zullen we zonder aarzelen voor Van Leeuwen kiezen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een zeer prettig bedrijf en vakmensen die ik zeker zou aanbevelen bij vrienden en bekenden.

Hebben na telefonisch overleg een afspraak ingepland om de werkzaamheden uit te voeren. Ten tijde van de werkzaamheden gelijkertijd een ander probleem opgelost en ter hand genomen.

Over Techniek Nederland