Kwaliteit in optima forma

Heb 3 airco units in huis laten aanleggen. Bij verschillende partijen aangevraagd. Koopmans was niet de goedkoopste, maar gaf wel het meeste vertrouwen. En dat vertrouwen is zeker niet beschaamd! Meedenkende en uitstekend opgeleide en ervaren monteurs, kwaliteit in zowel product als proces en alles binnen de gestelde termijn. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant en ik kan Koopmans van harte aanbevelen.

Goede en aardige monteur

Zeer prettig en tevreden. Monteur levert netjes werk en is ee beleefde jonge man.

Samenwerking

Wij werken op verschillende wijze samen . Structuur en organisatie is zeer goed op orde. Door goede communicatie en advies is samen werken erg prettig.

• Nazorg en Garantie

De installatie van de nieuwe verwarmingsketel verliep prima. M.i. een zeer kundige monteur.

Goede snelle service

Snelle service en goede installatie.

• Nazorg en Garantie

Airco installatie zeer kundig en netjes aangelegd.

Alles volgens afspraak uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed advies en werkzaamheden super uitgevoerd/kwaliteit.

Goed advies gehad en na opdracht is alles correct en heel netjes uitgevoerd. In de puntjes geregeld, logboek, uitleg, enz.

duidelijk, snel, en professioneel

Prima service en deskundigheid

Niet te beroerd om met je mee te denken in complexe situaties, nemen de tijd voor je en komen met ideeen.

Snelle service

Alles zeer snel geregeld Prima sevice

Duidelijk en snel

Zijn vriendelijk en is vlug geregeld, alles is naar wens geleverd en geplaatst.

• Nazorg en Garantie

Het probleem moet worden opgelost, linksom of rechtsom

Probleem met warmtewisselaar in ketel Nefit. Koopmans alles onderzocht conclusie warmtewisselaar stuk. Garantie. Nefit bestreed dat en door vasthoudendheid Koopmans hun conclusie was juist - moest Nefit erkennen dat zij de zaak verkeerd hadden beoordeeld. Uiteindelijk kosten voor mij beperkt en Koopmans legde merendeel rekening bij Nefit neer. Een prima bedrijf iedereen aan te raden met oog voor de klant. Top.

• Nazorg en Garantie

Aan iedereen aan te bevelen

goed geadviseerd en naar alle tevredenheid uitgevoerd

Kwaliteit en vakkennis

Rustige monteurs met goede vakkennis. Ze waren goed op de hoogte van onze afspraken en lieten het werkveld netjes achter.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Klantvriendelijk, professioneel en kundig.

Duidelijke en goede communicatie en je krijgt advies op maat. Wij zijn al jaren klant.

Netjes

De mensen hebben hun werk goed in overleg met de klant gedaan en gingen niet weg voordat alles het goed werkte en opgeruimd was. Ook zijn ze zeer vriendelijk tegen de klant.

Perfecte Service

Een nieuwe CV geïnstalleerd. Oude was na ruim 20 jaar trouwe dienst aan vervanging toe. Goed advies, Keurige installatie en vakmanschap van de monteurs!

Prettige ervaring

Snel behandeld Werkzaamheden die ze uitgevoerd hebben zijn heel netjes uitgevoerd. Personeel zeer vakbekwaams en netjes !! Een bedrijf wat ik een ander zeker aan zou raden !

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Uitstekende bereikbaarheid en snelle opvolging van storingen

Zeer klantvriendelijke behandeling en afspraken worden nagekomen.

• Nazorg en Garantie

Zojuist een nieuwe keukenkraan geplaatst, korte wachttijd en vlotte afhandeling. En de monteur; TOP ! Vriendelijke groet, Netty de Vocht-Laurant

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wij zijn goed geholpen. Onze oude ketel deed niets meer. Gelukkig dezelfde dag al een adviseur en de volgende dag een nieuwe ketel geplaatst. Prima service dus

Voortreffelijk

Nadat onze cv ketel het had begeven hebben wij diverse installatiebedrijven benaderd voor een offerte. Geen van de bedrijven nam de moeite om contact op te nemen waardoor ons de de moed in de schoenen zakte. Gelukkig werd ons vertrouwen snel hersteld door Koopmans Installatietechniek omdat de gevraagde offerte voor een nieuwe ketel binnen een halfuur via de mail werd toegestuurd. Naast het vervangen van de ketel wilden wij ook een airco aan laten leggen. Hiervoor is er een specialist bij ons geweest om de situatie te beoordelen en de wensen te bespreken. Omdat de servicegraad bij Koopmans zo hoog ligt hebben wij de installatie van de ketel bij hen in opdracht gegeven. Dit vond zelfs de volgende dag plaats. Ongekend natuurlijk. Door de grote vraag naar Airco's en de productiestop vanwege corona was de levering van de airco installatie niet direct mogelijk maar ondanks dat werd die toch enkele weken later naar volle tevredenheid geïnstalleerd. Wij kunnen niets bedenken dat niet naar behoren is uitgevoerd. Integendeel. Wij bevelen deze installateur met zijn vakbekwame mensen iedereen aan. We zijn alvast met de buren begonnen!

Zo hoort het

Twee keer Koopmans ingeschakeld en twee keer dik tevreden. Ze doen eigenlijk alles goed: Heldere communicatie, vriendelijk en makkelijk contact, ze denken met je mee, handelen snel en adequaat, komen afspraken na leveren degelijk en net werk en facturen transparant. Niks te klagen dus. Zo hoort het.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vakkundig personeel en een goed service

Met de bouw in eigen beheer van onze woning zijn wij goed geadviseerd. Bedrijf komt gemaakte afspraken goed na en de service is prima.

• Nazorg en Garantie

Wij zijn zeer tevreden over de werkzaamheden die bij ons zijn gedaan. Het telefonisch contact met een goed advies. Fijne mensen om mee te werken. De monteur heeft alles keurig achtergelaten.

Over Techniek Nederland