Goed advies, flexibel en prima overleg. Nette jongens.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

no nonsens ouderwets vakwerk, met een duidelijke communicatie.

de titel zegt alles

• Nazorg en Garantie

Wij zijn zeer tevreden over Koopmans! Snelle reactie, geweldige service en zeer deskundige medewerkers.

Gewoon goed

Altijd een vriendelijk woord aan de telefoon, denken mee over beste oplossing en voeren deze snel en correct uit

• Nazorg en Garantie

Prima werk van Robert enThomas geleverd

Worden aangeprezen bij familie en vrienden Rekening is per 19 maart 2024 reeds betaald!

Al jaren tevreden klant!

Onderhoud beleggen wij al jaren bij Koopmans waar wij uiterste tevreden over zijn. Ook alle nieuwe uitdagingen op het gebied van koelen en warmen zetten wij ook uit doordat wij tevreden zijn. Snelle service en altijd bereid om op korte termijn te komen kijken/oplossen. Prijs/kwaliteit top!

• Nazorg en Garantie

Netjes en snel het probleem opgelost

Lekkage in ons bijgebouw, lek opgezocht en vakkundig gerepareerd. Prima monteur. Top geregeld.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

vakbekwaam en deskundig met goede "ouderwetse" persoonlijke service

• Nazorg en Garantie

Prima monteur gehad die vakwerk afgeleverd heeft. ik ben er als klant zeer tevreden over.

Zoals reeds vermeld, fijne monteur gehad voor het oplossen van mijn lekkende radiator-ontluchting(en) probleem die op een moeilijke plaats zaten. Klus is prima geklaard en ook nog snel. Top service bij Koopmans Installaties zoals gewoonlijk!!

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Vakkundige mensen met passie en netheid van werken.

Ze zijn 2,5 dag bij ons geweest voor installatie mitsubishi airco's, en hebben zeer netjes gewerkt. Waren zeer vriendelijk en ook duidelijk in uitleg met hoe ze het gingen aanpakken. Ook keurig gevraagd of het ook anders mocht als t kon.

Snel gefixt

In vijf minuten was de klus geklaard.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer professioneel gemaakt en verholpen

Zeer vriendelijke monteur en alles netjes opgeruimd. Top gedaan .

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De afspraken verliepen erg soepel en er werd goed meegedacht. De cv ketel is vakkundig geplaatst. De monteurs hebben alles netjes aangesloten en netjes achtergelaten, wat mij betreft een aanrader dit bedrijf.

Snel en deskundig geholpen

De medewerker van Koopmans liet zien dat hij wist wat hij moest doen. Op een deskundige manier heeft hij de vloerverwarming installatie vervangen. Daarna goed uitgelegd wat hij gedaan had en wat wij konden doen in het gebruik.

Goede kwaliteit en service

Installatie warmtepomp enviline

super geregeld

Super geregeld.

Snelle service & goed meegedacht

Snelle service geboden & goed meegedacht met oplossen van de situatie.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede techniek minder goede communicatie

Na telefonisch contact werd ons verteld dat het erg druk was. en we terug gebeld zouden worden als er een monteur beschikbaar was.dat was maandag . Na op woensdag niks gehoord te hebben. Heb ik een ander bedrijf gebeld namelijk Weijers die konden pas vrijdag . En vervolgens was er om vrijdag zonder bericht een monteur net voor de afspraak met Weijers die ik erna niet meer kon annuleren

• Nazorg en Garantie

Goede service en fijne medewerkers

Al jaren maken wij gebruik van de kennis en ervaring van Koopmans installatietechniek. Met veel voldoening! Men denkt met je mee, is betrokken en heeft een team van vakkundige en attente medewerkers.

• Nazorg en Garantie

Super blij dat wij geholpen zijn daags voor Kerst.

Cv ketel deed het niet meer. Bleek dat expansievat kapot was, welke keurig vervangen is.

Ervaren vriendelijke monteurs.

Zij hadden verstand van hun taken. Niets was ze teveel. Onderhielden goed contact met mij.

Een fijne 1ste kennismaking

In een noodsituatie contact opgenomen met Koopmans, zeer netjes geholpen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De installatie van de CV en 2 airco’s zijn voortreffelijk verlopen.

Door het vakmanschap van Henk en Robert en door hun getoonde servicegerichtheid zijn de werkzaamheden naar volle tevredenheid verlopen. Beide mannen die de CV geïnstalleerd hebben krijgen van ons ook een dikke pluim. Deze mannen zijn een visitekaartje voor het bedrijf.

tevreden

Tevreden over de afspraken en het geleverde werk.

Buitengewoon meedenkend

Op zaterdag stopte onze CV-ketel en toen ik onze eigen vaste monteur belde bleek deze te zijn gestopt wegens een nieuwe wet. Deze wet zorgt voor veiligheid maar ook dat er nu een schreeuwend tekort is aan monteurs. Zondagochtend op hoop van zegen het alarmnummer van Koopmans gebeld hoewel ik geen klant van hun was op dit moment voor onze CV ketel, hebben ze de moeite genomen om ons in het achterhoofd te houden wanneer er mogelijk een monteur met tijd in de buurt zou zijn. De storing zelf verhelpen zou niet lang hoeven te duren. Verwachtingen werden goed gemanaged (sowieso niet op zondag, afhankelijk van de storingsdrukte mogelijk op maandag). Op maandag in de middag bevestiging gekregen dat er binnen een uur iemand een gaatje had. Ik ben Koopmans zeer erkentelijk voor de bewezen diensten, want het was totaal acceptabel geweest voor hun om te zeggen "we hebben het druk, je zult verder moeten zoeken." Een warme aanbeveling voor Koopmans Installatietechniek (met name Margo en Noud).

Over Techniek Nederland