vakkundig

Alles netjes aangelegd, zelfs een extra kabel meegetrokken zodat we later niet meer het dak ophoeven

Goede en snelle service!

Snelle service en meedenkend.

• Nazorg en Garantie

erg vlotte service en een deskundige die het probleem adequaat heeft opgelost

Aan de telefoon werd het probleem goed in kaart in kaart gebracht waarna de monteur de volgende ochtend gericht te werk kon gaan. Met professionele apparatuur kon vervolgens de situatie verder in beeld gebracht worden en kon de storing daarna worden verholpen.

• Nazorg en Garantie

realistisch en betrouwbaar bedrijf met fijne communicatie

zie boven

Zeer klantvriendelijk en snel

Zeer klantvriendelijk en grote flexibiliteit

Deskundig en meedenkend

Koopmans is een betrouwbare partij die werkt met een persoonlijke touch. Ze zijn deskundig en denken mee. Tijdens onze verbouwing hebben ze al het installatiewerk gedaan. Steeds kwamen de experts van de klus die gedaan moest worden. Allemaal even vriendelijk en meedenkend in wat onze situatie was. De lijntjes waren kort en regelmatig kwam de projectleider even kijken en stak zo nodig ook de handen uit zijn mouwen. We zijn zeer tevreden en raden iedereen Koopmans aan.

Prettig, deskundig en netjes

Prima ervaring

Heel fijn geholpen, oa door Dhr van Ingen. Monteur ook netjes de reparatie gedaan.

Top bedrijf

Netjes geholpen . Doen wat ze beloven Vriendelijk en behulpzaam

• Nazorg en Garantie

een fijn bedrijf wat afspraken goed nakomt

een top bedrijf

• Nazorg en Garantie

Vakbedrijf met vakmensen die mee denken

Airco's laten plaatsen door Koopmans. Begon met een bezichtiging van bijna twee uur. Daarin werd uitgebreid gepraat over de wensen en mogelijkheden. Geen druk. Wat ook de doorslag heeft gegeven. Wel wat duurder dan de andere offertes maar dik en dwars terugverdiend met de geweldige afwerking. Minimale in het zicht van de leiding, alles super strak afgewerkt enzenz. Nogmaals thnx!!!

• Nazorg en Garantie

Alles goed verlopen, goede ervaring, vriendelijke monteurs

Ondanks dat de afspraak afgezegd moest worden i.v.m. ziekte monteur, werd er snel een nieuwe afspraak gemaakt. Erg fijn! De montage ging vlot, alles prima verlopen

Goede sevice

Prettige snelle communicatie vanuit Koopmans. Ze nemen echt de tijd voor je als je met vragen zit.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Duidelijk , oplossingsgericht en denkt mee met de klant!

• Nazorg en Garantie

Storing cv. Koopmans gebeld. Deze was bereidt, ondanks dat ik geen klant was, een monteur te sturen binnen enkele dagen. Deze kwam inderdaad de derde dag. Storing gevonden: vastgelopen pomp. Nieuwe besteld en enkele dagen later gemonteerd. Probleem opgelost!! Met heel veel dank.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Bijzonder snel en goed geholpen!

Ik ben van mening dat de medewerkster van de afdeling verkoop mijn probleem adequaat heeft aangepakt. Zij wees aanvankelijk op de lange wachttijden die er nu zijn. Zij gaf aan een briefje op het planbord te hangen met mijn vraag. Mocht er een gaatje zijn.... Onverwacht snel werd ik gebeld dat er een klus eerder klaar was dan verwacht. De monteur zou direct langs kunnen komen. Dat was geen probleem. Nog nooit zo snel geholpen. Ik beschik nu over een prachtige vorstvrije kraan naast de voordeur. Netjes gemonteerd!

Snel en netjes

Routine onderhoud van onze ketel, voor het eerst door Koopmans Installatietechniek. Nette monteur, duidelijke afspraken en een goede terugkoppeling van de gevonden defecten. Binnen 2 dagen de bestelde onderdelen gemonteerd tijdens het tweede bezoek. Supersnel!

• Nazorg en Garantie

melding storing ketel nog dezelfde dag opgelost

Begin van de middag gebeld dat de ketel niet naar behoren werkte. Eind van de dag een monteur langs gekomen die de storing direct verholpen heeft.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima werk geleverd en goed meegedacht

Heel prettig contact met de monteur deze kwam nog met goede suggesties, die we ook uitgevoord hebben

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Monteur was een snelle werker en toch heel secuur.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede monteur, uitgevoerd conform offerte.

Offerte aanvraag verliep soepel. Ik was al klant en ze geven goed advies. Montage professioneel. Een zeer klantvriendelijk bedrijf.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vakwerk in de klassieke installatie

Net installatiewerk, goed gereedschap en hulpmiddelen om netjes te kunnen werken. Er mist kennis van netwerk etc om het "slimme" apparaat ook te koppelen met het internet

gewoon dik tevreden! :)

alles keurig volgens afspraak.

• Nazorg en Garantie

De eerste keer dat dit bedrijf onderhoud heeft uitgevoerd aan onze warmtepomp. Vriendelijke mensen en ook gemakkelijk bereikbaar om een afspraak te maken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geweldige service, alles prima geregeld!

Lekkage in huis, ketel bleek kapot. Gelijk na één telefoontje alles geregeld. CV binnen een dag vervangen, ben super tevreden! Heel blij mee, bedankt!

Over Techniek Nederland