komt afspraken goed na.

leuk bedrijf met kundige medewerkers , werken netjes en correct. communicatie is goed.

Niet goed

Moeite om ze de airco's te laten installeren. Nu ze zijn geïnstalleerd, lijkt het erop dat de leidingen verkeerd zijn en dat ze niet werken zoals verwacht, dus betaald voor airco's die niet werken. Het is ook een heel groot probleem om ze via telefoon of e-mail te pakken te krijgen, omdat ze op geen van beide reageren

Verbluffend snel

Na een bittere teleurstelling bij een conculega op voorspraak van buren bij Installab terecht gekomen. Wat de één niet waar wist te maken (ook communicatief) lukte wel bij dit bedrijf! Binnen 2 werkdagen offertebezoek, daags daarna offerte ontvangen en binnen 6 weken gewenste toestel geleverd zoals afgesproken. Vriendelijke mensen en zeer vakkundig, nette afgewerkte installatie! Als er een 6de ster aanwezig was werd ie ook nog geel ;-) Hou je naam hoog: dit kom je niet veel meer tegen.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Vakmanschap!

We hebben 3 airco’s laten plaatsen door fa Installab. Dikke complimenten voor de vakkundige installatie van deze apparaten. Van adviesgesprek tot en met plaatsing prima geregeld. Vakwerk pur sang.

Correct, snel en vakkundig

Keurige en vakkundige installatie van 2 airco units. Vooraf was het verkoopcontact ook al plezierig en vakkundig

topservice

snelle service en zeer netjes mijn probleem opgepakt en afgehandeld. Ook eat verder gekeken vwb de electrische installatie en dezze in overleg toppie opgelost

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Wouwsestraatweg 155 4622 AE Bergen op zoom

Over Installab

Installab is een familiebedrijf met ruim 30 jaar ervaring binnen de installatiebranche. Met de tweede generatie aan het roer is een combinatie van een frisse toekomstgerichte blik met een kritische ervaren stok achter de deur de basis voor ons succes. In de regio van Bergen op Zoom en haar randgemeentes proberen wij zoveel mogelijk de doelen te behalen van onze opdrachtgevers. Of het nu gaat om wooncomfort, energie besparen of het bijdragen aan een toekomst voor de volgende generatie. Wij zijn de installatie partner. We staan bekend om onze uitgebreide onderhoudsservice en twee jaar all-in garantie die je op al onze duurzame installaties krijgt. Laat je toekomstgerichte plannen dus met een gerust hart aan ons over. Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn om op de hoogte te blijven. Wie weet is jullie installatie binnenkort ook zichtbaar!

Over Techniek Nederland