Duidelijke uitleg, professionele uitvoering

Ik had verschillende twijfelachtige elektra-constructies in mijn nieuwe huis, Jan heeft me geholpen om dat in kaart te brengen, en Bas, Björn en Jamal hebben alle aanpassingen aan groepenkast, leidingen, aardleiding en schakelaars snel, professioneel, rustig en vriendelijk uitgevoerd. Erg blij met mijn veilige nieuwe installatie. Nazorg lijkt niet nodig.

Verwachtingen waar gemaakt.

Wij zijn meer dan tevreden over het resultaat. Hier is met heel veel vakmanschap gewerkt aan het beste resultaat. Minstens zo belangrijk is het buitengewoon prettige contact dat wij hebben ervaren. Van het eerste advies, tot aan de vastlegging van de afspraken, tot aan de planning en de realisatie daarvan. Het klopt. Extra compliment voor de mannen van die daadwerkelijk het verschil maken. Letterlijk en figuurlijk. Het zijn stuk voor stuk aardige gasten, die wat voor elkaar over hebben, die weten wat ze doen en bovenal hun uiterste best doen om voor ons het mooiste resultaat te bereiken. Namens ons: dank jullie wel.

• Nazorg en Garantie

Zorgvuldig en professioneel

Ivm met overgang van gasfornuis naar inductie moest er een speciale aansluiting komen in de keuken en de meterkast moest uitgebreid worden. Vooraf hebben we een duidelijke offerte gekregen en de werkzaamheden zijn netjes en stipt uitgevoerd

• Nazorg en Garantie

Zeer service gericht, niets is teveel

Iedere keer dat er bij ons als particulier iets te doen is op het gebied van elektra en ventilatie verzorgen zij dit uitstekend. Vakmensen met oog voor details.

Deskundig en klantvriendelijk bedrijf

Iedere keer, als ik als particulier gebruik maak van dit bedrijf, word ik weer blij door het vakwerk en de passie voor hun vak. Ze denken altijd mee en niets is teveel.

Over Techniek Nederland