doet alles maar wel veel vragen

doet wel goed werk maar het is slecht afspraken maken voor ze wat gaan doen en dan ook afmaken

Uitstekend!

Ondanks de slechte leverbaarheid van de gewenste omvormer ging de deal toch door - met een andere, duurdere omvormer, maar zonder meerkosten voor mij.

Vakkundigheid

De monteurs van Janssen hebben bij mij 9 stuks zonnepanelen aangebracht, waarbij ik gemerkt heb dat deskundigheid bij Janssen hoog in het vaandel staat. Ik weet precies hoe mijn systeem werkt en ik kan alle gegevens / opbrengsten van mijn zonnesysteem op de app om mijn smartphone bekijken. Ga jullie zeker aanbevelen

• Nazorg en Garantie

Janssen is een goed adres voor elektrotechniek, beveiliging en zonnepanelen

Janssen heeft bij mij camera's en een beveiligingssysteem geplaatst. Dit is zeer professioneel gebeurt. Ook het aanbrengen van diverse kabels is netjes en zorgvuldig gebeurt. De heren hebben absoluut goed werk geleverd en de beelden op mijn telefoon zijn uiterst scherp.

Over Techniek Nederland