Prima Bedrijf

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Over Ipskamp Elektro-Techniek B.V.

Sinds 1984 is Ipskamp Elektro-Techniek een begrip in Ridderkerk en omstreken. Wij weten als geen ander dat er geen standaard oplossingen zijn voor elektrotechnische vraagstukken. Elk gebouw vraagt om een installatie op maat. Daarom bieden wij u maatwerk. Wij ontwerpen en installeren niet alleen. Wij denken ook met u mee over een complete elektrotechnische installatie. Als erkend Uneto-VNI installateur bieden wij altijd de kwaliteit die u van ons mag verwachten. Ons motto is niet voor niets: “Maatwerk ook voor u”.

Over Techniek Nederland