Prima!

Kwaliteit, denkt mee.

• Nazorg en Garantie

Algemeen goed, met enkele opmerkingen

Algemeen goed, plezierig in de communicatie en flexibel in het plaatsen van personeel. Toch zijn er een aantal aandachtspunten; -de nieuwe riolering in de kruipruimte is niet gebeugeld. Deze stond op een oud piketpaaltje. Dit inmiddels zelf gewijzigd. -het toilet zowel beneden als boven is te hoog geplaatst. Zelfs een volwassene kan maar net bij de grond. De hoogte is besproken met de leverancier, deze zou dit doorgeven aan de installateur. Waarschijnlijk niet gebeurt. Dit kon beter, gemiste kans! -de afvoer van het wasmeubel in de badkamer was niet correct aangesloten/lekte. Meubel was helemaal nat. Inmiddels zelf hersteld.

• Nazorg en Garantie

Prima bedrijf met vriendelijke en deskundige monteurs

Intechneau heeft het installatiewerk verzorgd voor de renovatie van ons boswachtershuisje uit 1920. De afstemming met de aannemer liep prima en het werk is netjes uitgevoerd.

Snelle en goede service.

Snelle en goede service.

• Nazorg en Garantie

Er is goed omgegaan met mijn wensen

Goede werkwijze en prima installatie werk. Duidelijke afspraken kunnen maken

volledig tevreden

uitstekende, meedenkende personeelsleden en een fantastische service

Vakbekwaam personeel

In het verleden is het met jullie service, maken en nakomen van afspraken bij ons diverse malen misgegaan. Voor wat betreft de laatst uitgevoerde werkzaamheden zijn wij zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Volle inzet voor een goed resultaat

Zowel in het voortraject, tijdens de uitvoering, als in de periode na oplevering (tot nu toe uiteraard) hebben wij ons goed gevoeld bij de betrokkenheid en de expertise van de firma Intechneau. Het systeem van de zonnepanelen en het systeem voor inductie-koken zijn door het kundig personeel op tijd en goed werkend opgeleverd.

• Nazorg en Garantie

Goede snelle service, persoonlijk contact, goede kwaliteit

We hebben met Intechneau een boerderijtje verbouwd en opgeknapt: de service was goed, flexibel, vakkundig en het voelde betrouwbaar. Ook de adviezen waren kloppend. Nazorg is ook OK. Dus van harte aan te bevelen!!

Prima professioneel bedrijf

Heel erg fijn contact onderling, Goede afspraken gemaakt/ nagekomen. Goede vakmensen gehad om de verichte werkzaamheden uit te voeren

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wij zijn erg tevreden over de door Intechneau uitgevoerde werkzaamheden

Wij zijn erg tevreden over de door Intechneau uitgevoerde werkzaamheden.

Voor de Blanken 3 7963 RP Ruinen

Over Techniek Nederland