Meerdere opdrachten in een keer geregeld!

We hadden meerdere opdrachten, die in een keer waren netjes geregeld bij installatietechniek Rijnhuis. Professioneel en efficient uitgevoerd.

Kennis van zaken

Rijnhuis heeft veel kennis van duurzame installaties. Na telefonische contact en een bezoek aan het kenniscentrum wisten we welke duurzame installaties bij ons huis toegepast kunnen worden.

goede service

goede service

Over Installatietechniek Rijnhuis

Wij zijn een jonge dynamische onderneming, met een schat aan ervaring, kennis en deskundigheid. Ons bedrijf bestaat uit circa twintig zeer goed geschoolde, gespecialiseerde en zeer enthousiaste medewerkers met hart voor hun vak. Zij zijn in staat alle voorkomende werkzaamheden compleet, verzorgd en deskundig te verrichten. Installatietechniek Rijnhuis opereert als totaal installateur op het gebied van; ontwerp, uitvoering en het onderhouden en inspecteren van werktuigbouwkundige installaties in de utiliteit, woning- , en renovatiebouw, de industriƫle en particuliere sector.

Over Techniek Nederland