Komen afspraken niet na!

Wij, nieuwe potentiƫle klant, 2 keer gebeld en mail gestuurd met aanmelding voor onderhoudscontract. Resultaat: 2 x niet teruggebeld en geen reactie op email. Laat maar, hoeft niet meer voor ons!!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Meedenken en samenwerken op hoog niveau

Jongsma installatie heeft in alle opzichten de verwachtingen overtroffen. Het meedenken in praktische oplossingen en het nakomen van de afspraken is bij het bedrijf schijnbaar vaste regel. De uitvoering van de werkzaamheden ging binnen de geplande tijd en op een vakkundige en leuke manier. Echt een aanrader.

Netjes en correct,

Aardwarmte pomp laten plaatsen. Na goed overleg met duidelijke tekst en uitleg perfect geplaatst. Zijn zeer tevreden over de geleverde diensten, in een woord top!

• Nazorg en Garantie

Installatieburo Jongsma komt zijn beloftes niet na, en laat de klant in de kou staan.

Begin juli 2019 heb ik Jongsma gevraagd een kapotte Vasco regeling op een radiator te vervangen. Er is iemand van Jongsma bij ons langs geweest om te kijken. Er kwam toen wel meteen een rekening, maar daarna hoorde ik niets meer. Op de daaropvolgende vele e-mails en telefoontjes van mijn kant werd door Jongsma of niet gereageerd, of er werd mij verzekerd dat er meteen actie zou worden ondernomen - vervolgens gebeurde er keer op keer NIETS. Na 4 maanden kwam er van Jongsma het advies de hele radiator te vervangen. Ik heb toen aangegeven dat ik alleen de regeling wilde laten vervangen. Daarna werd het weer stil, en gebeurde er NIETS. Na 6 maanden heb ik het opgegeven en besloten om te proberen de vervanging van de regeling zelf maar uit te voeren. Het bleek een klusje van niets, dat ik als leek in een uurtje had gefixed. Ik heb dat aan Jongsma doorgegeven, en ook dat ik niet meer van hun diensten gebruik wilde maken. Jongsma wil nog wel dat ik de rekening van juli vorig jaar betaal. ZEER SLECHT!

Balkengracht 8 9405 CG Assen

Over Techniek Nederland