Installatieburo Jongsma komt zijn beloftes niet na, en laat de klant in de kou staan.

Begin juli 2019 heb ik Jongsma gevraagd een kapotte Vasco regeling op een radiator te vervangen. Er is iemand van Jongsma bij ons langs geweest om te kijken. Er kwam toen wel meteen een rekening, maar daarna hoorde ik niets meer. Op de daaropvolgende vele e-mails en telefoontjes van mijn kant werd door Jongsma of niet gereageerd, of er werd mij verzekerd dat er meteen actie zou worden ondernomen - vervolgens gebeurde er keer op keer NIETS. Na 4 maanden kwam er van Jongsma het advies de hele radiator te vervangen. Ik heb toen aangegeven dat ik alleen de regeling wilde laten vervangen. Daarna werd het weer stil, en gebeurde er NIETS. Na 6 maanden heb ik het opgegeven en besloten om te proberen de vervanging van de regeling zelf maar uit te voeren. Het bleek een klusje van niets, dat ik als leek in een uurtje had gefixed. Ik heb dat aan Jongsma doorgegeven, en ook dat ik niet meer van hun diensten gebruik wilde maken. Jongsma wil nog wel dat ik de rekening van juli vorig jaar betaal. ZEER SLECHT!

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Techniek Nederland