Ongevraagd werkzaamheden onder garantie (kosteloos) verbeterd.

Fijn betrokken bedrijf. Medewerker die op ons verzoek de afvoer ontstopte deed ook nog even een noodreparatie ivm lekkage waar hij eigenlijk niet voor gekomen was. Lood vervangende afdichting die minder fraai uitviel, later zonder klacht van ons, ongevraagd kosteloos onder garantie verbeterd. Prima service waarvoor dank

Goed, deskundig en bekwaam

Ik heb een CV ketel laten vervangen. Dit is in een dag klaar ondanks het opnieuw aanleggen van het leidingwerk en het vervangen van de afvoer.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima gedaan conform afspraak en verwachtingen

Nieuwe ketel vorige maand. Werkte gelijk goed. Ik hoop dat we geen nazorg en service nodig hebben buiten de jaarlijkse servicebeurt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Mijn huis is vakkundig verduurzaamd.

Hoge kwaliteit apparaten, goede analyse van de huidige situatie en passende oplossingen voor mijn energiebehoefte. Er is goed naar me geluisterd en ik ben op een klantvriendelijke manier behandeld. De monteurs deden zelfs hun schoenen uit in huis en vertelde vooraf wat ze gingen doen en achteraf wat er allemaal af is gekomen. Het grote project heb ik goed kunnen volgen, door regelmatige updates van de projectleider.

• Nazorg en Garantie

zeer tevreden over het meedenken

Was echt alles een "10" ? Ja wat mij betreft wel, alles was helder en goed besproken, we zochten een niet alledaagse oplossing voor een machine om de dampen af te voeren. Er werd meegekeken met opties, aangedragen dat er bepaalde zaken zelf gedaan konden worden om zo mee te denken in de kosten. Dik tevreden! (naast het jaarlijkse onderhoud van de cv, want hier wordt mooi op tijd aan herinnerd en adequaat uitgevoerd)

Service, vakmanschap en duurzaamheid

Prima, snel indien echt nodig maar ook bedachtzaam en deskundig. Sanitair service en ventilatie/warmtepomp

Vriendelijk en behulpzaam

Ik heb een fijne ervaring met jullie bedrijf, vriendelijk, denken mee en prettige communicatie.

• Nazorg en Garantie

Er was een softwareprobleem ontstaan doordat ik een apparaatje probeerde te installeren. Helaas nam dit apparaatje direct mijn router over met een ander IP-adres waardoor ik alle contact met internet met mijn tablets kwijt raakte. Toen ik dit merkte heb ik direct het apparaatje uitgeschakeld door de batterij uit te nemen. Ik was echter nog steeds de verbinding van de datalogger van mijn zonnepanelen systeem ShinePhone kwijt. Herstellen lukte niet omdat mijn wachtwoord niet werd herkend. Gelukkig had ik wel verbinding met internet en daar vond ik installatiebureau KON. Na telefonisch contact mocht ik het S/N-nummer van mijn datalogger e-mailen naar installatiebureau KON. Een dag later kreeg ik een mailtje dat de datalogger was gereset en een nieuw wachtwoord erbij. Dit geeft blijk van een uitstekende kennis van netwerken en softwareproblemen. Ik heb het installatiebureau direct in mijn adressenboek opgenomen voor eventuele nieuwe softwareproblemen. UITSTEKENDE SERVICE VAN INSTALLATIEBUREAU KON!!!

• Nazorg en Garantie

Geweldig correct en mens gerichte organisatie.

Zowel het plaatsen van zonnepanelen en airco hebben ze uitstekend gedaan. De wijze waarop alles vakkundig wordt aangepakt weergeeft de klasse van dit bedrijf aan. Een dikke pluim. Frans van Beers

Betrokken, bereikbaar & bekwaam

Na het voorleggen van de situatie heeft Installatiebureau Kon twee dagen later al tijd gemaakt om de lekkage op te lossen. Via een ticket werden we geïnformeerd en een dag van tevoren werden we gebeld hoe laat ze aanwezig zouden zijn. Hun medewerkers waren heel erg vriendelijk en hebben heel de dag hard gewerkt om het probleem te verhelpen. Met effect, de lekkage was opgelost. We hebben het contact en hun inzet als heel erg prettig ervaren!

Top in het verduurzamen

Goede advisering en top uitvoering van mijn ventilatiesysteem. Had mijn huis goed geïsoleerd maar daardoor een slechte binnenklimaat gekregen. Simpele op maat oplossing.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Van contact tot oplevering top

KON heeft bij ons een flexibele pijp geplaatst in een bestaand rookkanaal. Van eerste belletje tot afhandeling keurig in orde: net werk, goede communicatie, prettige ervaring. Bedankt!

Super prettig bedrijf!

Zeer deskundig personeel. Hele vriendelijke klant gerichtheid en meedenkend. Meerdere keren dingen laten doen door dit bedrijf en altijd tevreden. Vindt het ook erg leuk om te zien dat ze jongeren opleiden en kansen geven om zich in het vak te kunnen ontwikkelen.

• Nazorg en Garantie

Goede service klantvriendelijke vakmensen.

• Nazorg en Garantie

Zeer goed geholpen en raad het bedrijf zeker aan!

• Nazorg en Garantie

Goede ervaringen en tevreden klanten.

Over Installatiebureau Kon

Wij zijn een technisch installatiebureau wat vanaf 2010 actief is op het gebied van adviseren, leveren, monteren en onderhouden van duurzame en waterzijdig installaties. Onze branche organisatie Techniek Nederland heeft als visie het europees klimaat akkoord te volgens, deze is 4 september samen met voorzitter TN Doekle Terpstra, Minister Wiebes en heer Diederik Samson getekend. Wij geloven in ” de verandering begint bij jezelf ” ofwel willen wij iets aan onze klimaat verandering doen dan begint dat bij jezelf. Wij als technische bedrijf hebben deze duurzame visie al lange tijd, wij zijn vanaf 2013 al veel actief geweest in het leveren, monteren en onderhouden van duurzame installaties.

Over Techniek Nederland