Van contact tot oplevering top

KON heeft bij ons een flexibele pijp geplaatst in een bestaand rookkanaal. Van eerste belletje tot afhandeling keurig in orde: net werk, goede communicatie, prettige ervaring. Bedankt!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Super prettig bedrijf!

Zeer deskundig personeel. Hele vriendelijke klant gerichtheid en meedenkend. Meerdere keren dingen laten doen door dit bedrijf en altijd tevreden. Vindt het ook erg leuk om te zien dat ze jongeren opleiden en kansen geven om zich in het vak te kunnen ontwikkelen.

• Nazorg en Garantie

Goede service klantvriendelijke vakmensen.

• Nazorg en Garantie

Zeer goed geholpen en raad het bedrijf zeker aan!

• Nazorg en Garantie

Goede ervaringen en tevreden klanten.

Over Installatiebureau Kon

Wij zijn een technisch installatiebureau wat vanaf 2010 actief is op het gebied van adviseren, leveren, monteren en onderhouden van duurzame en waterzijdig installaties. Onze branche organisatie Techniek Nederland heeft als visie het europees klimaat akkoord te volgens, deze is 4 september samen met voorzitter TN Doekle Terpstra, Minister Wiebes en heer Diederik Samson getekend. Wij geloven in ” de verandering begint bij jezelf ” ofwel willen wij iets aan onze klimaat verandering doen dan begint dat bij jezelf. Wij als technische bedrijf hebben deze duurzame visie al lange tijd, wij zijn vanaf 2013 al veel actief geweest in het leveren, monteren en onderhouden van duurzame installaties.

Over Techniek Nederland