Filters

10

Altijd goed.

Al meer dan 20 jaar klant bij installatiebedrijf Vossebelt. Een integer, deskundig bedrijf. Communiceren (m.n. medewerker telefoon Robbert) duidelijk en op een heel aardige, geduldige manier. Monteurs deskundig, verstand van zaken en als er iets niets lukt of kan, zijn ze daar eerlijk over. Ook altijd bereid om, als de nood hoog is, een oplossing te vinden. Kortom: een heel fijn, betrouwbaar bedrijf, waar ik heel tevreden over ben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Factuur van eur 450 voor 1 uur werk

LET OP: BIJ VOSSEBELT HOUTEN WORDT JE MOGELIJK ***. Bij werk aan cv installatie werd ik geattendeerd op verplicht vastzetten Rookgasafvoerpijp. Ik kreeg een offerte van eur 450 onder mededeling dat het nogal veel werk was. De monteur kwam met een pijpje, wat stangen en was na exact 1 uur klaar. Ik belde dat eur 450 een vergissing moest zijn en bood aan eur 300 voor voorrijden 100, materiaal 100 en werk 100. Dat was niet voldoende want we waren 450 overeengekomen. Gelet op mijn onbekendheid met het werk had ik goede voorlichting en een juiste prijsopgave moeten hebben van Peter van Zoelen/Vossebelt waar ik al jaren klant ben. NATUURLIJK HEB IK MIJN CONTRACT VOOR CV ONDERHOUD OPGEZEGD. Ps Op internet vind ik dat 125 incl BTW de prijs is voor dat werk. 440 mag ik *** noemen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

uitstekende en aardige monteur.

35 jaar geleden heeft de grote baas, Arie, bij ons de stadsverwarming in huis aangelegd. Vakmensen waren het, want nooit enige klacht gehad. Tot vorige week twee thermostaatkranen het niet meer deden. De monteur kwam en zoals ik verwachtte, vakkundig en snel aan de slag. Dit bevestigd mijn mening: kies altijd vakmensen! en bedrijven die deze leveren!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
5

Geen goede reparatie verricht

Vossebelt 3x (!) geweest. Probleem: Kleine radiator bleef water vragen en dus wat warm, ook als uitgezet. Vossebelt ingeschakeld. * radiator knop vervangen kosten 154E Probleem bleef bestaan; opnieuw gebeld. * opnieuw onderdeel vervangen 120 E En weer bleek dat de radiator water bleef vragen (meter stadsverwarming liep maar door) Weer gebeld *ander onderdeel vervangen (vorige "reparatie" wellicht onnodig geweest?) 139E Aanvankelijk geen reactie op mijn verbazing (bellen/mailen) over de 3e factuur; kwam gewoon een aanmaning. Uiteindelijk zijn de voorrijkosten van de laatste keer eraf gehaald. Dat was nog wel prettig; anderzijds houd ik er geen goed gevoel aan over. Twijfels over deskundigheid +slechte communicatie+ duur.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

onbeholpen, onbeschoft en uiterst luidruchtige medewerkers, zonder enig decorum voor de omgeving

Wat een misselijk makend stel mensen bij elkaar. Onnodig heel veel lawaai makend, veel schreeuwen en erg arrogant ! Een aantal pubers bij elkaar. Het lijkt wel dat ze geen enkele opvoeding hebben gehad, ze trekken zich van niemand wat aan, terwijl ze zich heel vaak op een andermans (particulier) terrein bevinden zonder zich daar ook maar iets van aan te trekken. Ze gaan volledig voorbij aan het feit dat ze zich als gasten horen te gedragen. Maar niets van dit alles. Ze ruimen de door hen gemaakte rommel ook niet op na een werkdag. Ze vertrekken gewoon. Zelfs wanneer je hen daarop attendeert. Ik ben zelf geen klant bij het bedrijf, maar de medewerkers hebben zich wel voor langere tijd (maanden) op ons terrein met werkzaamheden bezig gehouden. We hebben daarmee als bewoners, naast een bedrijfspand, een erg teleurstellende ervaring opgelopen met dit bedrijf, helaas. Terwijl het ook op een veel vriendelijker en coulantere manier had gekund met overleg. Het bedrijf zal ook niet vanuit hen zelf contact zoeken met mensen die mogelijk klachten hebben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
4

Klantonvriendelijk

E-mails worden niet beantwoord, je wordt niet teruggebeld, weken wachten op een offerte, een monteur die niet weet, hoe een ketel bijgevuld moet worden, oude kranen meeneemt zonder te vragen, een telefoniste, die je zeer onvriendelijk behandelt, een monteur, die uren bezig is, en het probleem is toch niet verholpen

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Lekkage in stadsverwarmingssysteem uitstekend verholpen.

Ik ben op een prettige en professionele manier geholpen met de vervanging van een tussenstuk in een stadsverwarmingsbuis. De werkzaamheden verliepen rustig, alles is keurig gecontroleerd en de werkplek werd netjes achtergelaten. Ik voel me weer gerust en veilig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
2

Puur slecht

Zie mails!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Wantrouwende telefonist & geen offerte gekregen

Ik had om een offerte gevraagd en de telefonist heeft deze eenvoudig geweigerd die te geven omdat ze mijn situatie niet geloofde. Hiervoor moest ik ook nog zelf achter ze aan bellen omdat ze niet reageren. Als je wantrouwend te woord gestaan wil worden is dit een prima keus. Dit bedrijf bestaat alleen omdat er zoveel krapte is op de markt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Absolute beunhazen!

Wat een boevenclub is Vossebelt. Monteurs zijn onbeleefd en laten een grote rotzooi achter na een klus. Wanneer in contact wordt getreden over de gebrekkige kwaliteit van de werkzaamheden, wordt een intimiderende toon aangenomen door de directeur die het mailverkeer overneemt. Absoluut vermijden om zaken te doen met deze criminelen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Pakketboot 5

3991 CH Houten

302885108

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.