Goed en gewoon zo als het hoort

Lekker gewoon West-Friese nuchterheid en duidelijk

top

top

• Nazorg en Garantie

Zeer snelle reactietijd en snelle betrouwbare service en ongelooflijk klantvriendelijk monteur

Zelfs zonder servicecontract laten ze ons niet in de kou staan. En wordt er alles aan gedaan om de ketel zo snel en zonder al te veel kosten aan de praat te krijgen. Menig bedrijf kan een voorbeeld nemen aan installatiebedrijf Visser. En Laurens bedankt voor je zeer correcte en professionele handelswijze. Alles verliep zoals afgesproken.

Menselijk.

Zijn weer voor jaarlijks onderhoud geweest. Gewoon goed (, dan wordt je vanzelf bijzonder.....)

• Nazorg en Garantie

No nonsense, zeer behulpzaam, vakmanschap, afspraak is afspraak

Ondanks de drukte in de markt ben ik snel en uitstekend geholpen toen het zeer nodig was om onze badkamer op orde te krijgen. Alle disciplines werkten goed afgestemd op elkaar. Bij dit bedrijf ben je geen nummer! Er wordt meegedacht en prima advies gegeven.

• Nazorg en Garantie

Zeer goede installateur en meedenkend

Visser heeft ons super geholpen, in de fase voor de verbouwing hebben ze veel ideeën gegeven, tijdens de bouw waren ze zeer flexibel en de gehele levering is zeer netjes afgerond. Een topbedrijf welke ik zou aanraden bij iedereen!

• Nazorg en Garantie

Waar vind je dat nog: ouderwetse service in een nieuw jasje

Sinds kort is bij ons een warmtepomp gemonteerd en aangesloten. Helaas werkte de pomp na installatie niet naar behoren maar wij stonden niet in de kou. Zelfs bij het bezoek van een monteur van de fabriek was er een monteur van installatiebedrijf Visser aanwezig om het probleem op te lossen. Wij zijn blij dat we voor installatiebedrijf Visser hebben gekozen en wij kunnen installatiebedrijf Visser zeker aanbevelen.

Snelle service

Al meer dan 25 jaar een zeer tevreden klant. Snelle service, klantgericht en betaalbaar.

• Nazorg en Garantie

Snel en goed en betrouwbaar

Super blij met firma Visser, al jaren klant bij ze, altijd goede service

Doen wat ze beloven

Eerlijk, snelle Service (ook in weekend) en komen Garantie-afspraken na! Prettig advies en gaan vóór kwaliteit tegen een eerlijke prijs mét maximale Service!

• Nazorg en Garantie

Komen altijd hun afspraken na.

Visser Installatietechniek heeft mijn nieuwe CV in 2018 keurig geïnstalleerd en onderhoud deze op nette en eerlijke wijze.

Geweldig goed bedrijf.

Snelle afhandeling van eventuele storingen en geweldige goede service. Zeer vakkundig en service gerichte medewerkers.

Weer goed opgelost

In deze tijd van ziekte en andere narigheid was er ook een probleem met de aansluiting van onze ketel. De altijd vrolijke monteur van Visser bekeek dit even en belde meteen een collega, die al na een uurtje arriveerde. Ondertussen werd het onderhoud gedaan. Dit is efficiënt werken. We zijn weer blij en tevreden.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Jarenlang onderhoud aan oude CV en nu goed advies voor een nieuwe CV en perfect geplaatst door de monteurs van Fa. Visser. Fam.Bellis te Koedijk

Stipt en snel.

Als altijd probleem opgelost. Ik beveel iedereen D. Visser uit Twisk aan.

• Nazorg en Garantie

Een bedrijf, in dit geval installatiebedrijf Visser, die alles uit de kast trekt om jouw aankoop zo aan te passen en uiteindelijk gemonteerd te krijgen naar ieders tevredenheid, verdient een groot compliment. Moeite noch kosten zijn bespaart om tot een goed eindresultaat en een tevreden klant te komen. Waar vind je deze service nog in deze tijd. Bij installatiebedrijf Visser dus.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Zoals gebruikelijk is ook deze klacht weer goed afgewerkt.

Deze keer een storing aan de C.V. ketel met ook nog een onderliggend probleem. Na het oplossen van probleem 1 kwam probleem 2 in beeld en ook dat werd adequaat opgelost. Dit ondanks dat het bedrijf te maken had met een vrij groot ziekteverzuim werden de afspraken correct nagekomen.

• Nazorg en Garantie

prima geholpen met storingen cv ketel

Na lekkage cv ketel prima geholpen en zelfs op zondagmiddag kwam de monteur langs om de storing te verhelpen. klantvriendelijk en prima service !

• Nazorg en Garantie

Prima vakmanschap. Altijd op tijd en netjes gewerkt.

Top Service / Fair Price / Highly reliable

Very good sevice and work, absolutely recommendable.

• Nazorg en Garantie

waarom veel woorden verspillen als het met 3 kan, "simply the best"!

de urgentie was hoog en de Fa Visser heeft mij enorm uit de brand geholpen en ik ben bijzonder tevreden met de service en kennis. ook telefonisch krijg je duidelijke uitleg en de monteurs zijn goed opgeleid. Mijn toenmalige CV onderhoudsbedrijf had het onderhoudscontract tot ineens eenzijdig opgezegd, nadat zij jarenlang onderhoud hadden verricht, nadat de Ferroli cv installatie negatief in het nieuws kwam in 2019. Het bleek dat dat zij niet de know how hadden en bij de onderhoudsbeurt konden zij het probleem niet oplossen en toen kwam de Fa. Visser die vakkundige reparatie /onderhoud hebben uitgevoerd. Na mijn positieve ervaring zijn nog eens 11 andere eigenaren van het appartementencomplex een service contract met de fa. visser aangegaan en allemaal tot grote tevredenheid. sommigen hebben ook cv installaties laten vervangen.

aandacht en deskundigheid

ik ken de mensen van Visser als toegewijde , aandachtige technici . Bij een telefonische hulpvraag is er snelle actie . Ze laten de werkplek schoon achter !

Prima installateur

Ben al ruim twintig jaar klant, altijd goed advies en prima service. Ook bij een storing wordt er snel en adequaat geholpen!

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar, komt afspraken na, flexibel, no nonsens

zie boven staande

Vakmanschap

Fijn bedrijf die staat voor kwaliteit in het onderhoud. Korte lijnen met goede service en afspraken.

Over Installatiebedrijf Visser

Installatiebedrijf Visser is een familiebedrijf dat sinds 1925 gevestigd is op de Noorderweg in Twisk (nr 185A). Onze 10 gemotiveerde medewerkers staan klaar om uw gewenste werkzaamheden op het gebied van duurzame energie, verwarming, water, gas, riool, ventilatie en dakwerk te verrichten. Wij zijn er vooral werkzaam voor particulieren maar werken ook samen met aannemers aan diverse renovaties in de bouw.

Over Techniek Nederland