Goed bedrijf en nette monteurs

Wij zijn al sinds begin jaren 80 klant bij firma Visser. Als je al zo lang bij een bedrijf altijd installatiewerk laat doen en zorg voor de verwarming, dan betekent dat wel dat het altijd goed is en zonder gezeur.

Nette service, beleefd

snel afgehandeld

Na telefonisch- en mailcontact zijn de spullen besteld en na aflevering vakkundig en snel gemonteerd. tijdens de periode prettig contact.

Deskundig en klantvriendelijke

Korte lijnen, meedenkend, service gericht Vakkundig en vriendelijk personeel. Voor grote klussen en kleine onderhoudscontracten

Tevreden

Sinds 2014 gaat alles naar wens

• Nazorg en Garantie

Snelle actie goed geregeld!

In deze corona tijd hebben wij ervaren dat visser zijn werk goed en betrokken uitvoerd.

• Nazorg en Garantie

Vanaf de jaren 90 al bij Visser. Altijd naar tevredenheid geholpen.

Over Installatiebedrijf Visser

Installatiebedrijf Visser is een familiebedrijf dat sinds 1925 gevestigd is op de Noorderweg in Twisk (nr 185A). Onze 10 gemotiveerde medewerkers staan klaar om uw gewenste werkzaamheden op het gebied van duurzame energie, verwarming, water, gas, riool, ventilatie en dakwerk te verrichten. Wij zijn er vooral werkzaam voor particulieren maar werken ook samen met aannemers aan diverse renovaties in de bouw.

Over Techniek Nederland