De klant staat echt hoog in het vaandel bij dit bedrijf, echt heel fijn.

De drukknop om de wc door te trekken was kapot dus doorspoelen met emmertjes water. Bedrijf van de Poel, die onze badkamer heel vakkundig hebben aangelegd, stonden de volgende dag op de stoep ondanks hun drukke schema. Ik voel me als klant echt gehoord door deze mensen die naast betrouwbaar ook erg servicevriendelijk zijn. Zo zie je ze niet veel meer tegenwoordig. Ze krijgen van mij een dikke 10.

• Nazorg en Garantie

Prima bedrijf dat alle disciplines in één hand heeft gehouden

De vervanging van de dakbedekking, het verplaatsen van de bestaande zonnecollectoren en het installeren van 20 nieuwe zonnepanelen (incl. verdeling opbrengst naar de 6 afzonderlijke appartementen), is naar tevredenheid en volgens plan uitgevoerd. Daarbij was het belangrijk dat Van der Poel (in tegenstelling tot diverse andere bedrijven die wij hadden benaderd) de totale regie heeft gehouden over alle afzonderlijke werkzaamheden (dakbedekking, installatiewerk op het dak en inpandig). Overleg over planning en uitvoering van werkzaamheden liep prima, zowel met medewerkers ter plaatse als het goed bereikbare 'kantoorteam'. Ook een externe partij, die wij ingeschakeld hebben om het werk te beoordelen, was -net als de VvE- zeer positief over het eindresultaat.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een bedrijf met medewerkers die deskundig en vriendelijk zijn, die altijd voor je klaar staan.

Bij mij zijn enkele jaren geleden een warmtepomp en zonnepanelen geïnstalleerd. Dat is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Als er een probleem was dat zij zelf niet konden oplossen, werd de importeur ingeschakeld. Alles werkt nog steeds naar volle tevrdedeneid. Misschien leuk om te vertellen is dat het de eerste warmtepomp was die van der Poel heeft geïnstalleerd.

• Nazorg en Garantie

Het gehele traject, installatie van zonnepanelen, is vlekkeloos verlopen.

De keuze voor van der Poel is zeer goed bevallen. Uiteraard hebben we meerdere partijen benadert omdat het een flinke investering is (zonnepanelen installeren). De doorslag voor ons was de persoonlijke aanpak. De meeste bedrijven offreren via internet, maar dat is niet het geval bij Van der Poel. Eerst een bezoek aan huis om de wensen en opties te bespreken. Daarna volgt een offerte met alle opties en specifieke details rondom de woning. De installatie verliep zeer goed en de opbrengst van de zonnepanelen voldoet aan de verwachtingen.

Betrokken en kundig installateur

Zeer tevreden met de netheid van het werk en de werking (en opbrengst/besparing) van onze nieuwe installatie: nieuwe pomp op vloerverwarming, waterzijdig ingeregelde radiatoren met thermostaatknoppen, nieuwe hybride ketel en hybride warmtepomp icm PVT panelen. En met de betrokkenheid in het verkrijgen van de vergunning voor de plaatsing van de panelen.

Deskundig en klantvriendelijk

Wij hebben door installatiebedrijf Van der Poel een airco laten installeren. Het contact was erg plezierig, we kregen vakkundig advies, de installatie is netjes uitgevoerd door Mike en Wouter en we kregen een duidelijke instructie. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

• Nazorg en Garantie

Blij met de installatie van een hybride warmtepomp

De installatie nam meer tijd dan gepland, maar is uitstekend uitgevoerd. Het huis wordt prima verwarmd voor veel minder energiekosten en gas alleen om te douchen

• Nazorg en Garantie

Klantvriendelijk en nauwkeurig vakwerk.

Onze nieuwe badkamer is naar volle tevredenheid geplaatst door deskundige en nauwkeurig werkende vakmensen met oog voor detail.

Tevreden

Vrijdag 29 oktober is Dave geweest om een nieuwe radiator te plaatsen. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat. Dave is deskundig en keurig in zijn werk. Lieneke

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Altijd keurig geholpen, ook in noodgevallen snel bereikbaar!

Wij maken als beheerder van vastgoed veel installatiewerk mee. Van der Poel staat snel klaar en denkt vrijwel altijd mee. In mijn ervaring een erg fijne partij om mee samen te werken!

Betrouwbaar en vakkundig bedrijf

Installatiebedrijf van der Poel heeft bij míj naar volle tevredenheid mijn badkamer vernieuwd en ben der nog elke dag happy mee. Tevens heb ik me CV onderhoudt ook bij hun wat elk jaar ook super geregeld is.

goed bedrijf

Ik ben al jaren klant van installatiebedrijf van der Poel. Bitumen dak vervangen, CV vernieuwd en jaarlijks onderhoud daaraan, badkamer gerenoveerd, onlangs nog een airco laten plaatsen.

Prima vakwerk geleverd.

vriendelijk, altijd bereid mee te denken . vakmannen!

• Nazorg en Garantie

Met Installatiebedrijf Van der Poel enkele werkafspraken gemaakt die uitstekend zijn uitgevoerd.

Ik leerde Installatiebedrijf Van der Poel kennen door middel van een indrukwekkend krantje, waarin het bedrijf zich duidelijk en helder presenteert. Omdat ik met enkele vragen zat heb bij de eigenaars van het bedrijf informatie en advies ingewonnen. Hieruit zijn enkele werkafspraken voortgekomen, die voorspoedig, vakkundig en keurig door Installatiebedrijf Van der Poel zijn uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

zeer klantvriendelijk en afspraak is afspraak

even bellen en ze plannen je in, snelle service en ze houden je op de hoogte van levertijden en het repareren ter plaatsen. Marielle en Jarco top gedaan

Over Techniek Nederland