Complimenten van een tevreden klant

Van het eerste inventarisatie/adviesgesprek tot en met de levering en installatie van de nieuwe CV-ketel i.c.m. een warmtepomp verliep alles tot mijn volle tevredenheid.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Betrouwbaar en zeer kundig.

Doen meer dan nodig is en hebben oren naar de klant.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Over Installatiebedrijf Rhijn en Vechtstreek

Wij steken energie in uw installatie, zodat u ongestoord en veilig kunt genieten van uw wooncomfort. Nul op de meter is ons speerpunt voor de komende jaren. Door toepassing van de juiste technieken, passief en actief, kunnen wij uw woning energiezuinig of zelfs energieneutraal maken. Ons uitgangspunt daarbij is de Trias Energetica.

Over Techniek Nederland