Prima service.

Vele jaren gebruik gemaakt van het service contract van de CV. Altijd naar volle tevredenheid geholpen. Prima bedrijf.

• Nazorg en Garantie

De controle beurt was goed. Het koste alleen moeite om een sticker te krijen

Zie boven

Mijn ervaring is goed!

Mijn ervaring heb ik ervaren als goed!

Slecht

Bij u bekend

• Nazorg en Garantie

Prima service, op tijd en goed voorbereid.

Prima service, op tijd en goed voorbereid.

• Nazorg en Garantie

Nieuwe ketel netjes en vlot gemonteerd

Vriendelijke monteurs, werken erg netjes met oog voor detail.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een prima monteur! Werkvoorbereider maakte fout.

Er is een nieuw stopcontact aangelegd in het atrium van het Kaaspakhuis. Aanvankelijk gepland op de liftschachtmuur. Uw werkvoorbereider dacht dat dat kon, maar de monteur achtte dat onmogelijk omdat met dat ene stopcontact ook gelijk alle lichten aan of uit gingen. Dus veranderen met aanvullende kosten. Dat was jammer, maar verder was uitvoering OK

• Nazorg en Garantie

De afspraak is prima uitgevoerd.

De CV is goed en snel hersteld

De CV is goed en snel hersteld

Goed werk, prettige medewerkers

Net werk afgeleverd en goede commujicatie tijdens de uitvoering

Heb geen klachten

Heb geen klachten

Tot nog toe goed

Ben blij dat er nu meer persoonlijk wordt omgegaan met klanten. Altijd prettig om te weten wie een mail heeft gestuurd, wie je kan bereiken.

Ik ben tevreden

• Nazorg en Garantie

Goede service en goede kwaliteit

Mijn douchekraan moest vervangen worden en dat is uitstekend uitgevoerd door Lol Techniek. Ook goed op weg geholpen met instructies om de waterbesparende functie "uit te zetten", zodat ik een fijne straal heb. Ik kan weer lekker douchen!

Deskundige monteur.

Monteur was vriendelijk aanwezig en legde alles goed uit betreft gebruik CV. Eerder bij dit bedrijf slechte ervaring gehad. Ik beoordeel nu ook op basis van de.monteur die de laatste keer is.geweest.

Goed, deskundig en betrouwbaar

Bij het uitkiezen van een nieuwe Cv-ketel werden we goed voorgelicht. De plaatsing gebeurde snel en netjes. Lok heeft zich in alles goed aan de afspraken gehouden. Na plaatsing is er nog een monteur geweest om de Cv-ketel af te regelen en een nieuwe thermostaat te plaatsen.

Ben altijd heel blij met jullie medewerker Aad de Jong

positief

Inkoop materiaal mbt ventilatie systeem in kantoor.

• Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Fijne klantvriendelijke het duidelijke service

Fijne monteur met verstand van zaken en klant gericht. Koesteren deze monteur!! Binnendienst betrouwbaar, vriendelijk en komen afspraken na!!! Een aanrader.

• Nazorg en Garantie

Goede service en nette monteur

Jaarlijks onderhoud weer keurig uitgevoerd.

Niks aan toevoegen

Zeer slechte ervaring

Communicatie zeer slecht. Bellen niet terug, zelfs de directeur niet. Storing aan CV, ondanks jarenlang onderhoudscontract, wordt gepland om na 42 dagen na storingsmelding op te lossen. Relatie en contract opgezegd. Ook hierop geen reactie.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

mijn / onze ervaringen zijn niet positief

als kaashandel dienen wij aan verschillende richtlijnen te voldoen in het kader van voedselveiligheid en tracking en tracing. ruim voor de zomer is hier een inspectieronde geweest, inzake de elektrische systemen. deze was in dit geval noodzakelijk voor de bedrijfsschade / brandverzekering. er bleken diverse tekortkomingen te zijn. enkele malen contact gezocht en gevraagd terug te bellen, duurde dit ook dit weken. na enkele weken is er een ( prima ) monteur geweest die de meeste zaken heeft hersteld. er mistte een plastic plaat in de meterkas die moest besteld worden, dit duurde ook een week of 6. de plaat moest worden gemonteerd, maar wat bleek - de plastic schroeven welke hier voor nodig waren - 4 stuks - waren niet op voorraad, deze moesten besteld worden. in de tussentijd diverse malen gebeld wanneer het klaar zou zijn, aangezien de verzekering meerdere malen maande dat dit klaar moest zijn voor een bepaalde datum. deze datum is allang verstreken en we leven nu 14 december. de werkzaamheden nog steeds niet afgerond.

matig

Wederom de monteur voor servicebeurt CV gehad, die hoofdzakelijk luid vloekend en klagend over zijn rug en de werkomstandigheden zijn werk uitvoerde. Natuurlijk loopt het dan uiteindelijk niet goed af. Waardoor de afvoer van het condenswater verstopt raakte en we dus met een natte bijkeuken vloer zijn geconfronteerd. Met deze monteur hadden we al vaker problemen. Zo heeft hij in het verleden het drukverlies in de CV installatie opgelost met een nieuw drukvat. Terwijl ik de monteur had gewezen op een mogelijk lek. Nadat het laminaat in de buurt van het lek was opgezet heeft hij de lekkende koppeling wel goed aangedraaid. Deze man past niet in uw team??

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Over Lok Installaties

Lok installaties is totaal installateur op het gebied van projecten en service & onderhoud. Wij ontwerpen, installeren, onderhouden en exploiteren gebouw gebonden installaties. Met een professioneel, vriendelijk, proactief en bevlogen team van vaste medewerkers en ketenpartners realiseren we innovatieve en optimaal presterende installaties voor onze klant.

Over Techniek Nederland