Snelle service

Storing met de cv ketel, monteur constateerde dat de ketel niet meer te herstellen was, advies een nieuwe cv ketel, de andere dag werd de nieuwe cv ketel al geplaatst, snel en netjes werk geleverd door de monteur.

Prima werk geleverd!

Klantvriendelijkheid is nul.

Monteur is prima maar op mijn vraag aan mevrouw Klok waarom het vervangen van een filter zo duur moet zijn, reageerde zij alsof het begrip klantvriendelijkheid op haar niet van toepassing is. Zelden door een bedrijf zo horkerig te woord gestaan.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed en eerlijk advies

Zelfs met een klein klusje, werd ik snel en vakkundig geholpen. Ik werd door Johan geadviseerd om op een hele voordelige manier aan een nieuwe thermostaat te komen, die hij op zeer korte termijn heeft kunnen plaatsen. Ik raad iedereen de firma Klok aan! Een zeer tevreden klant; Anton Boer

uitstekend

Airco geplaatst. Vriendelijke zeer deskundige vakmensen. Alles heel erg netjes afgewerkt. Meer dan tevreden.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Net keurig bedrijf

Advies over verduurzaming gevraagd, een goed advies gekregen, offerte op tijd en de opdracht gegund. Bij opdracht de Hybride cv installatie netjes gemonteerd door de netwerkende monteur. Ben dik te vreden hoe het gegaan is..

• Nazorg en Garantie

zeggen wat ze doen, afspraak is afspraak

ze hebben een team van geweldige mensen aan het werk.

• Nazorg en Garantie

Over Installatiebedrijf Klok B.V.

Installatiebedrijf Klok is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een totaalinstallateur. U kunt bij ons terecht voor de reguliere, maar ook de duurzame installatietechniek. Aan de Moleneinde 37 in Diever hebben wij een complete showroom met badkameropstelling en alle installatietechnische (duurzame) producten. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Over Techniek Nederland