Goede service en vakmanschap

Goed werk geleverd. Er was een onderdeel niet besteld dat er had moeten zijn , maar de installateur is netjes een andere dag teruggekomen om het werk af te maken. Heeft tevens nog een lekkende radiator gerepareerd.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Is netjes gewerkt en eerlijk wat niet nodig was de ventilator is ook niet geplaatst. Kan altijd later nog zei de monteur als het toch niet zou voldoen. Een minpuntje . Ik had een spotje daar hangen boven de spiegel en de monteur heeft het omhoog gericht wat schijnbaar niet kan en nu is de rand van het spotje een beetje gesmolten. Had hij ook niet kunnen weten ik ook niet.Ik had alleen gedacht dat hij het even gemeld zou hebben maar hij heeft het waarschijnlijk niet gezien omdat hij het ook niet terug omlaag gedaan heeft.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Techniek Nederland