Alles perfect geregeld.

Verbouwing van mijn keuken keurig uitgevoerd. Ieder probleem werd direct opgelost. Een aanrader!

Betrouwbaar bedrijf

Betrouwbaar bedrijf met kundig en vriendelijk personeel. Nadat er een wcd vergeten was te plaatsen is dit snel en tot tevredenheid opgelost.

• Nazorg en Garantie

Afspraken nakomen en goed werk leveren

Meegeholpen na te denken, meerdere offertes en uiteindelijk overeenstemming bereikt. Afspraken zeer accuraat nagekomen en werk perfect uitgevoerd, ook mbt opruimen en weer schoon achterlaten. Niet beroerd om de extra stap te maken om ons tevreden te stellen.

• Nazorg en Garantie

afspraken nagekomen, dus prima werk

Radiator in badkamer laten plaatsen, keurig op tijd volgens planning en geheel naar onze wens uitgevoerd. Alles opgeruimd en schoon achtergelaten.

Heel erg tevreden.

Alles goed kunnen afspreken. Alle werkzaamheden nagekomen en uitstekend uitgevoerd. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Een bedrijf om zeker in je agenda te noteren en als je ze nodig hebt te bellen.

Goede service en vakmanschap

Goed werk geleverd. Er was een onderdeel niet besteld dat er had moeten zijn , maar de installateur is netjes een andere dag teruggekomen om het werk af te maken. Heeft tevens nog een lekkende radiator gerepareerd.

• Nazorg en Garantie

Is netjes gewerkt en eerlijk wat niet nodig was de ventilator is ook niet geplaatst. Kan altijd later nog zei de monteur als het toch niet zou voldoen. Een minpuntje . Ik had een spotje daar hangen boven de spiegel en de monteur heeft het omhoog gericht wat schijnbaar niet kan en nu is de rand van het spotje een beetje gesmolten. Had hij ook niet kunnen weten ik ook niet.Ik had alleen gedacht dat hij het even gemeld zou hebben maar hij heeft het waarschijnlijk niet gezien omdat hij het ook niet terug omlaag gedaan heeft.

Over Techniek Nederland