Heeft kennis van zaken en lost problemen heel goed op

Mijn waterlek is door Ed vd Aa niet alleen vakkundig opgespoord maar ook verholpen.

Een professional

Ik had een lekkage in de woonkamer waar meerdere mensen ( waaronder een lekdetectiebedrijf) naar hadden gekeken maar het was nog steeds niet opgelost. Via internet had ik Ed van der Aa gevonden en hem per mail de situatie uitgelegd. Ik koos voor Ed omdat hij zowel lekdetectie als installatiewerk doet. Ed en zijn collega konden het probleem wel vinden. Er bleken 2 schroeven in een rioolpijp te zitten die het lek veroorzaakten. Toen hebben ze materiaal gekocht en het lek meteen verholpen. Ze hebben de rommel opgeruimd en de plek netjes achtergelaten. Ik ben blij dat ik deze mensen heb laten komen!

• Nazorg en Garantie

Snelle en duidelijke service! Altijd bereikbaar.

Na een kort telefoontje stond hij snel op de stoep. Hij heeft alles grondig bekeken. Goede uitleg en duidelijkheid. Vantevoren... tijdens maar ook eens.

• Nazorg en Garantie

Geweldig, kwam alle afspraken na

Een zeer kundige man die alle afspraken nakomt.

Topbedrijf

Snel terug gebeld, snel een.afspraak gemaakt en in 1 keer gemaakt!

Vlotte en goede service.

Installatiebedrijf van der Aa heeft mij goed geholpen bij het oplossen van een gaslek in mijn woning. Het lek zat op een moeilijk toegankelijke plaast. Zij waren snel beschikbaar en hebben het probleem ook goed opgelost. Nette mensen en vlotte afhandeling.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle en professionele aanpak

Ivm een lekkage moestenwij een aanvullend lekdetectie rapport op laten stellen. Het bedrijf dat in eerste instantie het rapport had opgemaakt had geen tijd. Wij zaten echter met een strakke planning en hadden het rapport op korte termijn nodig om zodoende de oorzaak van de lekkage te verhelpen. Na via de loodgieter contact opgenomen te hebben met Ed van der Aa en het verhaal te hebben uitgelegd kwam hij een dag later en heeft na gedegen en professionele aanpak de oorzaak gevonden. In alle rust en pas gaan wanneer alles uitgesloten was is dit rapport tot stand gekomen.

uitstekende dienstverlening

snel gereageerd op mijn verzoek voor een rapport over de cv ketel en vervolgens dat rapport snel afgeleverd.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Ervaren en snelle service

Ed is persoonlijk bij mij langs geweest en heeft me enorm goed geholpen. Duidelijk en snel een rapport ontvangen. Ook achteraf bellen om advies te vragen was geen enkel probleem en ook hier werd de tijd voor genomen. Zou ze zeker aanraden!

Over Techniek Nederland