Wij zijn zeer tevreden over onze aanschaf en de verleende service.

Bij de laatste controle van onze oude ketel zijn wij door Richard erop geattendeerd dat vervanging na 15 jaar wel eens noodzakelijk was. Daar was alle reden voor omdat wij 's nachts wel wakker werden van het aanslaan en de ketel water lekte. Na goed overleg en uitleg gekozen voor de Nefit cw 5 ketel', waar wij inmiddels een goede ervaring mee hebben. Hij werkt perfect en we horen hem niet.

Helemaal TOP!

Eerst onze oude ketel in het weekend weer aan de praat gekregen zodat we iig niet in de kou zaten. Gelijk maandag ochtend stonden de mannen op de stoep met een nieuwe ketel. Oude ketel gedemonteerd en nieuwe geïnstalleerd en alles keurig netjes achtergelaten. Zelfs de wasmachine weer op zijn plaats gezet en aangesloten. Wij zijn heel tevreden en hebben het volste vertrouwen in dit bedrijf. Bedankt mannen, jullie hebben er een vaste klant bij!

Grandioze en eerlijke vakman

Wederom weer heel klantvriendelijk snel en goed geholpen door Richard en Ton bij het plaatsen van een nieuwe cv combi.

• Nazorg en Garantie

Ben zeer snel en goed geholpen

Heb gebeld voor een geluid in de cv ketel en binnen 3 uur zijn wij geholpen

Op zich tevreden, maar had 5 sterren kunnen hebben

Hoewel eerdere werkzaamheden tot tevredenheid waren verlopen, is een vervolgopdracht niet naar tevredenheid uitgevoerd. We hadden duidelijk onze wens kenbaar gemaakt, maar deze is niet opgevolgd, waardoor nu aanvullende werkzaamheden nodig zijn. Zonde, want dit brengt dubbel kosten met zich mee. Advies: kom afspraken beter na, of leg ze beter vast in de offertes zodat er geen misstanden ontstaan.

• Nazorg en Garantie

Prima vakman, goede prijs prestatie.

Prima vakman, goede prijs prestatie.

Vakmensen!

Het was een enorme klus in een jaren ‘40 huis en we zijn blij dat het allemaal zo netjes is verlopen. Afspraken zijn keurig nagekomen volgens vooraf gestuurde offertes. Richard regelt het allemaal voor je. Niks is hem te veel. Top!

Deskundig, betrouwbaar en persoonlijk

HOB is onze installateur vd ketel geweest en nadien verzorgen zij het jaarlijkse onderhoud. Bij lekkage calamiteit meteen geholpen en advies op maat gekregen. Met een gerust gevoel kun je dit soort werkzaamheden aan HOB overlaten. Richard bedankt.

Komen afspraken na

Wij hadden een riool probleem en gingen met vakantie Dit wilde wij zo niet schterlaten je weet het nooit Probleem uitgelegd en gevraagd voor hulp Het is erg druk meneer maar na de situatie verteld te hebben hadden ze toch een gaatje gelukkig Erg goed geholpen. . Bedankt

Vakmensen

Alle gemaakte afspraken naar volle tevredenheid uitgevoerd niets op aan te merken Wat opviel is dat de kennis van zaken groot is wel zo prettig

Super betrouwbaar, vakmannen

Zeer prettig bedrijf. Klein, betrouwbaar voor een eerlijke prijs. Zeker aan te raden

Meer dan tevreden!!

Via via bij HOB terecht gekomen. Richard heeft het eerste onderhoud bij ons echt heel netjes gedaan! Komt afspraken na, komt zeer betrouwbaar over, wij zijn super tevreden!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Eerlijk bedrijf geen onzin

Ketel jaren bij Feenstra in onderhoud gehad ketel diende vervangen te worden brander was defect en kon niet meer gemaakt worden ivm gaslekkage Ketel 7 jaar oud Bij opvraag nieuwe ketel bij HOB stelde deze een second opinion voor bleek er niets aan de hand? Bij navraag Feenstra werd ik onbeschoft behandeld en uitgelachen. Ik kon het verder uitzoeken ze komen niet meer langs ze hebben het te druk voor onzin Keurig geholpen door HOB we kunnen weer jaren vooruit

Echte vaklui

Snel contact per internet en daarna snel een voorstel. Bij telefonisch contact goede uitleg. Afspraak netjes nagekomen ook snelle levering. Installatie was snel gebeurd. Werken zeer netjes en ziet er mooi uit Keurig opgeruimd vriendelijke mensen Ga zo door !!!!!

Vakkundig

HOB is gewoon TOP!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Top bedrijf

Al jaren zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Altijd behulpzaam en meedenkend. Richard is altijd zeer begaan met zijn klanten en heeft mij altijd perfect geadviseerd en voert de werkzaamheden uit zoals beloofd. Ga zo door!

Perfecte service

Snelle service duidelijke afspraken

Deskundig, eerlijk en vriendelijk

HOB verzorgt al enige jaren de onderhoud van diverse installaties. Daarnaast hebben zij ons al diverse malen uitzonderlijk goed bijgestaan bij gaslekkages die na het plaatsten van de slimme meters van Stedin werden geconstateerd. HOB is eerlijk en helder over de kosten en de service is uitstekend. Afspraak is afspraak. Ga zo door

Perfecte service

De monteurs waren professioneel en vriendelijk. Ze hebben mijn ketel binnen twee uurtjes vervangen. Toen ik de dag daarna nog een vraag had, waren ze erg behulpzaam.

prima service en aandacht

snelle service als er een probleem is en werkzaamheden worden ook prima uitgevoerd.

Hele goede ervaringen met HOB

Nieuwe verwarming ketel geplaatst, en ons laten adviseren, merk, type enz. Hob (Richard)is een echte vakman en weet waar hij over praat. Ook riool, en lekkage dak laten repareren. Vakwerk!

vriendelijk, komen afspraken na

Prettig bedrijf en klantvriendelijk. Reageren snel op vragen en komen afspraken goed na. Prijs/kwaliteit verhouding erg goed

Over Techniek Nederland