Dit bedrijf heeft mij al een paar keer goed geholpen, als ik wat heb ga ik eerst daarheen…

Werken netjes

Een prima bedrijf geef goede service Ik begrijp nu wel waarom er een wachtlijst is

• Nazorg en Garantie

Meer dan geld waard goed ons probleem verholpen

• Nazorg en Garantie

Savonds telefonisch gesproken over een verstopte doucheput en wasbak, kon vrijdag ochtend al snel komen. Erg goed geholpen, werken netjes en is zijn vriendelijk. Vooraf afgesproken prijs. Erg tevreden

• Nazorg en Garantie

Alle afspraken nagekomen en goed uitgevoerd, denken goed mee en zijn vriendelijk

• Nazorg en Garantie

Geen slechte punten kunnen ontdekken Ga zo door

Super bedrijf

Erg tevreden nette offerte Goed advies waardoor we goedkoper uit waren Netjes en snel gewerkt

Slecht

Werkzaam laten uitvoeren wat op zich goed ging Tot ik later meerwerk wilde en ik de prijs kreeg die was zo hoog dat je gelijk aan de chemo kan Volgens mij halen jullie ook slechte recensies weg

Snel

Snel en flexibel bedrijf Aardig personeel

Meer dan hun geld waard

Ons riool was uit elkaar geklapt de ravage was enorm Mannen van HOB gebeld en gevraagd of hun ons zo spoedig mogelijk konden helpen ze hebben ons goed geholpen en man wat zijn die mensen rustig toen ze binnen kwamen vertelde ze ons alles komt goed en maak u niet druk ze straalde zo’n serene rust uit dat maak je niet vaak mee Werken erg netjes

Scherp geprijsd

Concurrerende prijsstelling werken vakkundig en snel met de wensen van de klant welke niet uit het oog zijn verloren Ook bijzonder schoon achtergelaten

Werken zeer netjes

Cv ketel laten plaatsen Werken zéér netjes en schoon Ketel werkt perfect Verder goed advies

Mooi besparen

Bij ons is een hybride warmtepomp geplaatst door vriendelijke en serieuze vakmensen, in goed overleg met ons de plaats bepaalt alles netjes achtergelaten

• Nazorg en Garantie

Personeel is zeer service gericht en denken met je mee ondanks dat ik een duurder apparaat in gedachten had was het volgens deze vaklui toch beter voor mijn woning een ander model te nemen Wat uiteindelijk nog goedkoper was ook Geven een advies op maat

Snel

Goed advies na opsturen vraag met fotos en vervolgens een snelle levering

Vakkundig

Vakkundig en correct bedrijf

Deskundige

Jullie heeft bijzonder vriendelijk en deskundig personeel, de mannen zijn altijd geduldig en voorkomend en vooral meedenkend

Okee

Vriendelijke monteur die volgens mij wel verstand van zaken had. Nam de tijd om te doen wat gedaan moest worden. Diversen metingen en goede reiniging alles ging uit elkaar Geen haastklus. Informatief op vragen die ik stelde. Goede service

Vakmensen

Vakkundig en correct bedrijf

• Nazorg en Garantie

Keurig netjes gewerk, door vakkundig, beleefd en schoon werkend personeel. Netjes de werkplek afgeplakt en goede instructies gehad Ook de andere klachten prima verholpen

Ze komen wel

Echt goed advies Denken goed mee en we zijn verbaasd dat er zoveel mogelijk is Richard heeft zijn woorden zeker in daden omgezet. Een perfecte installatie door vakkundige en zeer aardige monteurs. Waren alle installateurs maar zo. En bedrijf om zeker over de vloer te krijgen

Blij mee

Warmtepomp laten plaatsen we zijn zeer goed van te voren geïnformeerd laten ook de verschillende merken zien en ook de reden waarom sommige merken goedkoper zijn dan andere zoals Remeha die gaan bij 6 graden uit en komt de ketel bij, dan kost het nog veel gas Iets meer betaald maar het werkt perfect Petje af voor de montage is erg netjes gemaakt Het enige minpuntje is de wachttijd maar nu weten we waarom

• Nazorg en Garantie

Keurig net werk, door vakkundig, beleefd en net werkend personeel. Vakmensen

Aanrader

We zijn ontzettend blij met HOB, het is allemaal perfect verlopen en snel 2 man geïnstalleerd! Helemaal top hoor, vanaf het bezoek aan huis en de informatie tot aan de installatie……alleen maar lof. Ze zijn een echte aanrader, Onze warmtepomp werkt perfect in combinatie met de cv ketel

Beukenwede 134

2993 TH Barendrecht