Vakmensen

Alle gemaakte afspraken naar volle tevredenheid uitgevoerd niets op aan te merken Wat opviel is dat de kennis van zaken groot is wel zo prettig

Super betrouwbaar, vakmannen

Zeer prettig bedrijf. Klein, betrouwbaar voor een eerlijke prijs. Zeker aan te raden

Meer dan tevreden!!

Via via bij HOB terecht gekomen. Richard heeft het eerste onderhoud bij ons echt heel netjes gedaan! Komt afspraken na, komt zeer betrouwbaar over, wij zijn super tevreden!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Eerlijk bedrijf geen onzin

Ketel jaren bij Feenstra in onderhoud gehad ketel diende vervangen te worden brander was defect en kon niet meer gemaakt worden ivm gaslekkage Ketel 7 jaar oud Bij opvraag nieuwe ketel bij HOB stelde deze een second opinion voor bleek er niets aan de hand? Bij navraag Feenstra werd ik onbeschoft behandeld en uitgelachen. Ik kon het verder uitzoeken ze komen niet meer langs ze hebben het te druk voor onzin Keurig geholpen door HOB we kunnen weer jaren vooruit

Echte vaklui

Snel contact per internet en daarna snel een voorstel. Bij telefonisch contact goede uitleg. Afspraak netjes nagekomen ook snelle levering. Installatie was snel gebeurd. Werken zeer netjes en ziet er mooi uit Keurig opgeruimd vriendelijke mensen Ga zo door !!!!!

Vakkundig

HOB is gewoon TOP!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Top bedrijf

Al jaren zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Altijd behulpzaam en meedenkend. Richard is altijd zeer begaan met zijn klanten en heeft mij altijd perfect geadviseerd en voert de werkzaamheden uit zoals beloofd. Ga zo door!

Perfecte service

Snelle service duidelijke afspraken

Deskundig, eerlijk en vriendelijk

HOB verzorgt al enige jaren de onderhoud van diverse installaties. Daarnaast hebben zij ons al diverse malen uitzonderlijk goed bijgestaan bij gaslekkages die na het plaatsten van de slimme meters van Stedin werden geconstateerd. HOB is eerlijk en helder over de kosten en de service is uitstekend. Afspraak is afspraak. Ga zo door

Perfecte service

De monteurs waren professioneel en vriendelijk. Ze hebben mijn ketel binnen twee uurtjes vervangen. Toen ik de dag daarna nog een vraag had, waren ze erg behulpzaam.

prima service en aandacht

snelle service als er een probleem is en werkzaamheden worden ook prima uitgevoerd.

Hele goede ervaringen met HOB

Nieuwe verwarming ketel geplaatst, en ons laten adviseren, merk, type enz. Hob (Richard)is een echte vakman en weet waar hij over praat. Ook riool, en lekkage dak laten repareren. Vakwerk!

vriendelijk, komen afspraken na

Prettig bedrijf en klantvriendelijk. Reageren snel op vragen en komen afspraken goed na. Prijs/kwaliteit verhouding erg goed

Over Techniek Nederland

Over HOB Onderhoud en Beheer