
goed en prettig gedaan; monteur werkte zorgvuldig
Altijd correct en meedenkend
Er is geen betere service van deze man vergeleken met andere service mannen. hij heeft zijn werk uitstekend verricht, ben er zeer tevreden over.
Weer een andere onderhoudsmonteur, een jonge gast Het eerst wat hij zegt is dat de ketel slecht is en aan vervanging toe is, nog geen enkel probleem met de ketel gehad, 40 minuten te laat en de werkzaamheden zouden plus minus 50 minuten duren maar binnen het halfuur alles klaar waarvan de helft alleen maar praten en alleen een sticker op de mv unit geplakt, dus niet tevreden
Via via aan Hil-Trade gekomen en het was even moeilijk om contact te krijgen maar daarna is het vlot opgepakt. Na het opnemen van de vervanging vd CV niet alleen aan verkoop gedacht maar ook aan de klant. Oude Neffit was een slechte serie en daar kregen we extra korting op vanuit Neffit terwijl ze meestal zelf Remeha installeren. Goed meegedacht en prima plaatsing.
Ook fijn dat de monteur zo op tijd was
Hij komt telkenmale te laat zonder iets van zich te laten horen. Er wordt geen gedetailleerde prijsopgave gedaan. Wel komt er een prijs die overduidelijk te hoog was. De afspraak wordt verzet omdat de benodigde spullen er nog niet zijn. Het gaan dan om thermostaatknoppen en rozetten. Bij het bezoek zijn de rozetten vergeten. Die moeten nog bij de groothandel opgehaald worden. Tijd die bij mij in rekening wordt gebracht. Bovendien vriest het dan te hard om het dak op te gaan. Het was beter geweest de afspraak om die reden te verzetten, zodat alles in één keer had kunnen gebeuren. Ik ontvang een rekening waar teveel uren in worden gerekend. Zodra ik de firma daarmee confronteer komen er ineens allerlei posten bij. Vanzelfsprekend zal ik geen gebruik meer maken van de diensten van deze firma.
snel> want voor Kerst 2021 nog warmte!
1. Als ik (in oktober 2021) even rustig overleg wil over reparatie of vervanging van mijn cv-ketel heeft meneer Hilhorst weinig tijd: het gaat volgens hem over een te gering bedrag in verhouding tot wat hij op dat moment elders kan verdienen. Hij heeft het nl. drukdrukdruk. 2. Als bij het vervangen van de ketel mijn laminaatvloer beschadigd blijkt ontkent hij aanvankelijk dat dat door hem (of zijn collega) is veroorzaakt. 3. Uiteindelijk komt er een schoorvoetende erkenning en een belofte de schade te komen herstellen. Dat gebeurt. Niet door een vloerenspecialist, zoals toegezegd, maar met een tubetje secondenlijjm. 4. Een indringend gesprek op ons initiatief over zijn klant(on)vriendelijkheid en overbelasting van de agenda van het bedrijf klaart de lucht enigszins op. 5. Over de deskundigheid en het vakmanschap van dit bedrijf hebben wij geen klachten, en ook niet over de kwaliteit van de geleverde producten.
Originele beoordeling
1. Als ik (in oktober 2021) even rustig overleg wil over reparatie of vervanging van mijn cv-ketel heeft meneer Hilhorst weinig tijd: het gaat volgens hem over een te gering bedrag in verhouding tot wat hij op dat moment elders kan verdienen. Hij heeft het nl. drukdrukdruk. 2. Als bij het vervangen van de ketel mijn laminaatvloer beschadigd blijkt (en ik meneer Hilhorst de splinters kan tonen!) ontkent hij in alle toonaarden dat dat door hem (of zijn collega) is veroorzaakt. Ik heb het niet eerder zo zout gegeten moet ik zeggen. Dat ik in mijn eigen huis min of meer voor fantast of leugenaar wordt uitgemaakt, het is werkelijk bij de wilde konijnen af. 3. Uiteindelijk komt er een schoorvoetende erkenning en een belofte de schade te komen herstellen. Daar is ook na drie weken nog niets van terecht gekomen. 4. Ik heb het woord sorry nog niet uit zijn mond horen komen. Maar ik krijg wel een rekening. Die betaal ik natuurlijk pas als de vloer is gerepareerd. 5. Als Hilhorst met al zijn klanten zo omgaat, heeft hij het binnenkort waarschijnlijk niet meer zo drukdrukdruk. Hij vergeet m.i. dat hij bij mij als opdrachtgever in dienst is, en niet andersom.
had een defecte printplaat in mijn cv, om 16.00 gebeld en was om 18.00 die zelfde dag nog verholpen
Verwarmingsketel stuk. Telefonisch contact gehad. De monteur kwam erg snel. Het probleem was: druk sensor moest vervangen worden. De monteur had dit onderdeel helaas niet in zijn eigen auto. Dit toch geregeld met Pieter, die had nog wel dit onderdeel in de auto. De monteur is het onderdeel gaan halen en heeft het probleem vrij snel kunnen oplossen. Het is weer heerlijk warm in mijn huis. Nogmaals dank voor de snelle service en dat op zaterdagmorgen. Ik moet er wel bij zeggen, dat ik al jarenlang een onder houdscontract heb. Dus dat is wel belangrijk om af te sluiten, mocht iemand dat nog niet hebben.
Betrouwbaar en deskundig
Vriendelijke medewerker, helder advies, mooi op tijd. Kortom: aanrader
Ik zie dat de onderhoudsset op internet 34 euro kost incl btw. U brengt €52 incl btw in rekening. Waarom rekent u een veel hogere prijs?
Vorige servicebureau namen veel meer tijd!
De installateur was prima op tijd en werkte vlot en zorgvuldig. Dank u
De monteur is erg klantvriendelijk, is ervaren en heeft goede adviezen maar helaas is er geen vervolg, geen offerte voor de noodzakelijke oplossingen. Dus gaan we naar de concurrent .
bij storingen en onderhoud altijd top in oplossen en nazorg
Ik had een offerte aangevraagd en een paardagen later hield mijn CV er ineens mee op, Pieter kwam meteen en heeft dezelfde dag mijn ketel vervangen, prima service!!
CV ketel vervangen, Vlot en vakkundig gedaan. Overig oud leiding werk meteen vervangen. Meedenkend en oplossingsgericht. 👍🏻
Jammer dat bij de laatste onderhoudsbeurt, uitgevoerd door de leerling, er blijkbaar iets niet goed is gegaan waardoor Pieter moest terugkomen. Wij bleken toen ruim 100 euro meer aan gaskosten te hebben verbruikt in 3 maanden tijd. Overigens goed hersteld door Pieter in maart. Nb omdat wij overgestapt zijn van energieleverancier zijn wij achter de hogere gaskosten gekomen.
Hallo Pieter, voor de opvolgende keren willen wij graag dat jij weer persoonlijk bij ons het service - onderhoud van onze installaties doet. in het kader van de energietransitie staan wij de aankomende jaren voor een aantal keuzes én ik verwacht dat jij onze "onafhankelijk" adviseur bent én mogelijk installateur. Als je mij belt 06 53 86 74 90 zal ik je uitleggen waarom de meneer die het laatst bij ons het serviceonderhoud heeft uitgevoerd niet mijn voorkeur heeft. Groet: Paul Hooft
Snelle service. Alleen jammer dat er best wat rotzooi was achtergelaten.
goede service en vriendelijk personeel
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.