Kundig en vlot

Prettig mee te werken, afspraken nagekomen, kwaliteit apparatuur en ondersteuning uitstekend

Uiteindelijk komt het goed

Bij het melden van incidenten moeten we regelmatig navraag doen over de status. Soms is het wel ingepland, maar krijgen wij de datum van bezoek niet door. Vaak wordt onze melding niet 1 op 1 doorgezet naar de monteur, zodat hij niet alle informatie heeft. Soms ligt onze vraag bij een andere afdeling en is er geen adequate opvolging en/of terugkoppeling, waardoor vragen lang blijven liggen. Gelukkig is dit niet bij spoedeisende incidenten. Contact met de monteurs is erg goed.

• Nazorg en Garantie

Snelle, deskundige en prettige dienstverlening

Wij zijn bijzonder efficiënt, inlevend, passend en prettig geholpen door Hillsafety!

Ruim voldoende

Beoordeling ruim voldoende

• Nazorg en Garantie

Tijdens kantooruren goed bereikbaar; buiten kantoortijden niet

Tijdens kantoortijden is Hillsafety goed bereikbaar en behulpzaam; echter als er een storing bij onze apotheken na 17u op treedt, is het lastig om een monteur te vinden of iemand die ons telefonisch te woord kan staan. Ook missen we een statusupdate: hoe lang gaat de storing duren, wat kunnen we verwachten. DAt is vaak onduidelijk. Verder mis ik communicatie tussen PBT en Hillsafety: wij gaan over van telefonie, maar merk dat communicatie tussen partijen onderling niet helemaal soepel verloopt, waardoor wij als klant niet precies weten waar we aan toe zijn.

• Nazorg en Garantie

goed georganisserd bedrijf die afspraken nakomt

Moet altijd wel even zoeken met wie we contact op moeten nemen voor actiepunten,maar dat geeft aan dat we gelukkig niet heel vaak iemand nodig hebben. dan is geen bericht vaak goed bericht

• Nazorg en Garantie

Goede kennis en alles van A tot Z geregeld!

Ze hebben voor ons de brandmeldinstallatie aangesloten op het alarm en de gehele brandmeldinstallatie gekeurd. Daarnaast heb ik bij hen ook een opleiding gedaan om de installatie zelf maandelijkst te mogen keuren.

Betrouwbaar

Betrouwbaar bedrijf met betrouwbare en klantvriendelijke medewerkers Bereid om mee te denken en oplossingen te zoeken

• Nazorg en Garantie

De medewerkers doen hun best om je te ontzorgen. Contact met de klanten verloopt keurig en men heeft begrip voor de belangen.

• Nazorg en Garantie

komen afspraken na, van aanbieding tot oplevering

• Nazorg en Garantie

Zeer goede service en snelle montage

Een goede voorlichting voor het geïnstalleerde alarm systeem. Zeer professioneel geïnstalleerd

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Snel en professioneel afgehandeld

Na telefonisch contact, een snelle en deskundige afwikkeling van ons proces. Ook bij storingen, goed bereikbaar en snelle en oplossingen.

Ondernemingsweg 2 2404 HN Alphen aan den rijn

Over Hillsafety B.V.

Uniek en innovatief zijn de belangrijkste eigenschappen van Hillsafety. Uniek, omdat wij als enige in Nederland onze monteurs opleiden om alle werkzaamheden op het gebied van veiligheid uit te kunnen voeren. Dat betekent dat onze monteurs voortdurend uitgedaagd worden en altijd scherp zijn. Voor onze klanten heeft dit ook verschillende voordelen: 1. Minder bezoeken van monteurs 2. Minder facturen 3. Lagere kosten Innovatie is bij Hillsafety één van de belangrijkste onderwerpen. Bij Hillsafety vinden wij dit onderwerp zó belangrijk dat het is ondergebracht in een speciaal hiervoor gecreëerde functie in de top van de organisatie!

Over Techniek Nederland