Prima advies en uitvoering

Goede adviezen, up-to-date qua regelgeving, uitgebreide metingen om uitbreiding binnen de firma te realiseren zonder dat de veiligheid in het geding komt. Daarvoor werken wij al vele jaren naar volle tevredenheid samen. Uitvoering wordt vooral deskundig en veilig uitgevoerd. Wij raden dit bedrijf zeker aan. Van alles laten aanpakken en keuren. Wij zijn klaar voor de toekomst dankzij Hemago! Bedankt en tot de volgende keer!! Komen de gemaakte afspraken daadwerkelijk na. Nazorg en garantie niet nodig gehad. Zou dan ook de eerste keer zijn in al die jaren.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Provisioneel, kennis, meedenkend

Plezierig samengewerkt, oplossing gericht, altijd berijdbaar voor advies

• Nazorg en Garantie

Snele reactie om aanvragen en een duidelijke offerte.

Inspecteur is goed bereikbaar en erg behulpzaam bij het aandragen van voorschrift technische oplossingen tijdens het uitvoeren/oplossen van afkeurpunten.

• Nazorg en Garantie

Over Techniek Nederland