hij heeft het geweldig geinstalleerd, ook nog advies gegeven en ze zijn eerlijk. de installateur was zo vrolijk, gewoon Top

• Nazorg en Garantie

Uitstekende service, kortom zeer tevreden!

Installatiebedrijf Heemskerk uit Diemen heeft een zeer vakkundig team welke uitstekende service en kwaliteit leveren. Samenvattend zeeer tevreden en we raden het bedrijf iedereen van harte aan!

• Nazorg en Garantie

Al meer dan 25 jaar een tevreden klant en nog nooit in Heemskerk en zijn werknemers teleurgesteld. Betrouwbaar, altijd vriendelijk en prima service. Bij eventuele problemen snel ter plaatse.

Hele goede service

Al jaren klant bij Heemskerk. Bij problemen komen ze altijd en als het nodig komen ze snel. Je kunt altijd op ze rekenen. Aardige en nette mensen, zowel de baas als het personeel dat daar werkt.

Betrouwbaar en kundig

Ieder jaar wordt ik goed geholpen door de medewerkers van Fa Heemskerk tijdens onderhoud HR ketel. Aanrader

• Nazorg en Garantie

Snel uitgevoerd zonder problemen.

De installatie was snel geregeld en alles is op tijd geïnstalleerd. Het team werkt snel, maar goed. Wat echt fijn is, dat ze letterlijk alles keurig hebben achtergelaten, geen enkel stukje afval voor mij. Goede kwaliteit voor een goede prijs. Fijn bedrijf om over de vloer te hebben.

Prettige werklieden, correcte uitvoering

Blij met firma Heemskerk ,alles snel en adequaat geregeld en gerepareerd . nazorg en garantie: niet concreet besproken, vandaar dat ik met die sterren niet goed raad. Wist

Supersnelle en vriendelijke service

Na maandenlang uitgestelde afspraken bij de grootste speler op de markt, werd ik door Heemskerk Installatietechniek & Service direct (binnen 2 dagen) en vriendelijk geholpen tegen een realistische prijs. Volgende keer schakel ik HI&S meteen in!! Echt een aanrader!

Gewoon Goed

Snelle reactie en probleem snel en vakkundig verholpen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een geweldig service gericht bedrijf met vriendelijke werknemers

top bedrijf

• Nazorg en Garantie

Ouderwets bedrijf, keurig en vriendelijk , vakbekwaam

• Nazorg en Garantie

Deskundig en keurig werk, aardige mensen

Voor alle problemen waarvoor wij de firma Heemskerk heben ingeschakeld is een adequate oplossing gevonden. Ze werken netjes, zijn beleefd en zijn zeer deskundig.

• Nazorg en Garantie

Snelle ractie en goede betrouwbare vakmannen

Na het per e-mail doorgeven van het probleem reageerde Heemskerk zeer snel om een afspraak te maken om langs te komen om te beoordelen wat het probleem was en hoe te verhelpen. Dit is in korte tijd bij twee gevallen gebeurd. De problemen zijn vakkundig verholpen door vriendelijke vakmannen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vertrouwd en vriendelijk en vakkundig

• Nazorg en Garantie

heel goed en prettig in omgang

Goede kwaliteit, snel geleverd

Goede kwaliteit, snel geleverd

Prima service, vaste monteur

Fijn dat de monteur zelf contact opneemt om een afspraak te maken zodat je dat zelf niet hoeft bij te houden. Altijd een vaste monteur, vriendelijk, laat de boel netjes achter. Prima Service!

• Nazorg en Garantie

Snelle service, prima vakwerk geleverd

Op onze vraag om ons toilet op de badkamer te vervangen(wegens breuk en lekkage) werd onmiddellijk contact met ons opgenomen. Eerst werd de situatie ter plekke beoordeeld, de mogelijkheden aangegeven en binnen twee dagen was alles geregeld. De monteur werkte netjes en volgens de corona-regels. Wij zijn heel tevreden over dit bedrijf, dat we kennen van eerdere werkzaamheden in ons huis. Altijd snel en betrouwbaar.

• Nazorg en Garantie

Uitstekende en zeer snelle service.

We hadden op korte termijn een nieuwe CV installatie nodig. Dankzij de zeer snelle en goede service van de firma Heemskerk was dit mogelijk. Hartelijk dank hiervoor..

Over Techniek Nederland